Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een U320 controller.
Na tig reviews te hebben gelezen blijkt dat de Adaptec xx320 serie en de LSI U320 chips elkaar niet veel ontlopen. Nu is het echter zo dat adaptec met hostRAID RAID 0, 1 en 10 ondersteund. LSI doet alleen maar raid1.
Quote uit femme's review:
En vervolgens lees ik op de tekram site het volgende:
De DC-390U4D and DC-390U4W zijn hun U320 controllers. Daar is echter geen firmware voor te vinden.
http://www.tekram.de/e/se...p?op=viewarticle&artid=19
Nou had ik ook nog ergens een femme uitspraak gelezen dat LSI ook met een soort HostRAID zou komen, zodat er ook RAID0 ondersteunt wordt door hun controllers.
Hoe zit het nou, of kan ik gewoon beter voor een Adaptec gaan, ik wil namelijk uiteindelijk gaan raid0 draaien (via die hostraid dan). Als de LSI controller daar niet aan wil kan ik hem definitief wegstrepen..
En heeft iemand actief ervaring met een van deze beide controllers en hoe bevallen ze?
Na tig reviews te hebben gelezen blijkt dat de Adaptec xx320 serie en de LSI U320 chips elkaar niet veel ontlopen. Nu is het echter zo dat adaptec met hostRAID RAID 0, 1 en 10 ondersteund. LSI doet alleen maar raid1.
Quote uit femme's review:
Wanneer komt dat?Binnenkort kun je op Tweakers.net een vergelijking van zes Ultra160 en Ultra320 SCSI adapters verwachten. Als onderdeel van de vergelijking zijn ook de prestaties van HostRAID en Integrated Mirroring onderzocht.
En vervolgens lees ik op de tekram site het volgende:
Beetje raar, want zo te zien beginnen al hun controllers met DC-390xxxx1= Exception: DC-390, this controller does NOT support Windows XP!
De DC-390U4D and DC-390U4W zijn hun U320 controllers. Daar is echter geen firmware voor te vinden.
http://www.tekram.de/e/se...p?op=viewarticle&artid=19
Nou had ik ook nog ergens een femme uitspraak gelezen dat LSI ook met een soort HostRAID zou komen, zodat er ook RAID0 ondersteunt wordt door hun controllers.
Hoe zit het nou, of kan ik gewoon beter voor een Adaptec gaan, ik wil namelijk uiteindelijk gaan raid0 draaien (via die hostraid dan). Als de LSI controller daar niet aan wil kan ik hem definitief wegstrepen..
En heeft iemand actief ervaring met een van deze beide controllers en hoe bevallen ze?
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.