Foto Remote Sony RM-833 gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

Topicstarter
ik zit hier met een prachtige sony trinitron..alleen de verkeerde ab. erbij :( (2de hands hé)
nou zit ik te zoeken naar een vervangende vóór ik een programeerbare koop waar ik niet blij van wordt...
hier hoort de RM-833 bij .. deze is erg lastig te vinden
vandaar de vraag:
kan iemand een goed plaatje maken van zijn RM-833 zodat ik qua knoppen mischien een andere sony ab. vindt die er op lijkt?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:42

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ben je niet beter en goedkoper uit met een "one-for-all" ?

Wise enough to play the fool

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 09:19

SpeedBart

Futurama 0wnage

Je kunt inderdaad beter even naar de expert, megapool, IT's of de lokale electroboer toe lopen en daar een standaard AB kopen die jouw tv ondersteunt.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• Losha

Losha

Topicstarter
dat vroeg ik niet :) (no offence)

ps. als ik geen vervanger vindt koop ik ook een 1forall, alleen heb ik waarschijnlijk een vervanger..maar ik moet even vergelijken..en vindt geen plaatje van de 833 zodat ik het zeker weet

• SpeedBart

SpeedBart

Futurama 0wnage

Voer hier rm-833 in en je hebt een prachtig plaatje van je AB

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
http://www.tvbitz.com/images/small/rIR9451.jpg deze dus

[ Voor 10% gewijzigd door midget op 29-08-2003 19:14 ]

• Losha

Losha

Topicstarter
SpeedBart schreef op 29 augustus 2003 @ 19:11:
Voer hier rm-833 in en je hebt een prachtig plaatje van je AB
dat is een vervanger en niet DE 833 :(

[edit]
om het even duidelijker te maken..
heb nu van een maat een 836 geleend, deze is bijna identiek..mist maar een knopje
en ik kan weer eentje die erg erop lijkt voor heel weinig krijgen...maar dan wil ik wel even precies weten welke knoppen nou eigenlijk op de 833 zitten

[ Voor 34% gewijzigd door Losha op 29-08-2003 19:27 ]

• SpeedBart

SpeedBart

Futurama 0wnage

Dat is dus idd de vervanger van de rm 833 en heeft dus alle opties die de 833 ook heeft, niet boos worden, niet iedereen heeft zo'n tv thuis staan. Hier kun je dus van afleiden welke knopjes de echte ook moet hebben. Een originele AB is bijna niet aan te komen, zeker voor een sony niet. Ik heb der ook eentje gehad en kon geen "echte" aankomen via de de expert waar ik dus de tv 2ehands had gekocht en ben dus maar voor zo'n model als op de foto te zien is gegaan!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-08 15:08

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Probeer het eens bij http://www.electronicaonline.nl/ die hebben vrijwel alles, anders proberen ze het voor je te vinden.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Voor de tv- modellen KVM2541 /KVX2582/ KVX2902 /KVX2102L /KVX2501 /KVX2502......
worden allemaal de rm-833 gebruikt.
Deze ab bij sony met onderdeel nummer 146770611 is als universal remote commander
rm-s04a gewoon op voorraad en kost 49,15 ex.
Je zet op marktplaats toch een foto???????
http://www.marktplaats.nl...uw_zoek.php3%3Fq%3Drm-833
Of toevallig een andere Losha?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 21:20 ]

• Losha

Losha

Topicstarter
nee van mij...alleen die foto heet 883.. maar zou een 833 moeten zijn..en hij is niet bepaald wat je noemt duidelijk
er heeft hier toch vast een tweaker een rm-833 ?? :'(

• Losha

Losha

Topicstarter
schop schop ... heeft niemand een rm833 ?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.ultranalog.com/temp/rm-883.jpg

zo, dat was toch wel zeker 20 seconden zoeken op google

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 17:41 ]

• Losha

Losha

Topicstarter
foto doet het niet..en trouwens..link net bekeken...kijk je ook weleens naar WAT je zoekt ?
die link kon ik al...ik kan niet zien op die foto welke het nou eigenlijk is...

dus tnx but no tnx

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Ik geloof dat ik die AB bij me tv heb. Zal vanavond eens kijken.

Verwijderd

Losha schreef op 03 September 2003 @ 16:28:
foto doet het niet..en trouwens..link net bekeken...kijk je ook weleens naar WAT je zoekt ?
die link kon ik al...ik kan niet zien op die foto welke het nou eigenlijk is...

dus tnx but no tnx
tiscali ondersteunt blijkbaar geen deeplinking...

Maar jou zal ik nog eens helpen.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Plaatje doet het hier wel...

Alle proemn in n drek

• Losha

Losha

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 17:44:
[...]

tiscali ondersteunt blijkbaar geen deeplinking...

Maar jou zal ik nog eens helpen.
hehe voelt zich iemand snel op de teentjes getrapt
maar is toch zo..wat heb ik aan een plaatje waarvan de omschrijving in html 833 is, de bestandsnaam 883 is en op het plaatje kun je niet zien welke het nou eigenlijk is :?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Losha schreef op 03 September 2003 @ 18:32:
[...]

hehe voelt zich iemand snel op de teentjes getrapt
maar is toch zo..wat heb ik aan een plaatje waarvan de omschrijving in html 833 is, de bestandsnaam 883 is en op het plaatje kun je niet zien welke het nou eigenlijk is :?
niet om het een of ander, maar in dit geval kun je best een andere houding aannemen. Users proberen je te helpen, ze zoeken het net af naar oplossingen en afbeeldingen, maar omdat bij jou het plaatje het niet doet kraak je ze maar even af. Je kon op z'n minst een reply plaatsen als: Bij mij doet het plaatje het niet, bij jullie wel?
Of anders even zelf de moeite nemen om google af te zoeken.

maargoed, ondanks dat heb ik maar even de moeite genomen om de afbeelding te hosten die het bij een enkeling niet doet.
Afbeeldingslocatie: http://www.archanox.demon.nl/rm-883.jpg

:/

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 03-09-2003 19:11 ]

39

• Losha

Losha

Topicstarter
Homedisc schreef op 03 September 2003 @ 19:07:
[...]

niet om het een of ander, maar in dit geval kun je best een andere houding aannemen. Users proberen je te helpen, ze zoeken het net af naar oplossingen en afbeeldingen, maar omdat bij jou het plaatje het niet doet kraak je ze maar even af. Je kon op z'n minst een reply plaatsen als: Bij mij doet het plaatje het niet, bij jullie wel?
Of anders even zelf de moeite nemen om google af te zoeken.

maargoed, ondanks dat heb ik maar even de moeite genomen om de afbeelding te hosten die het bij een enkeling niet doet.
[afbeelding]

:/
niet om het een of ander..maar jij begaat nou al dezelfde fout als meneer ultranalog
als je even de moeite had genomen het hele topic te lezen en vooral even aandachtig wat ik gereplied heb, had je kunnen lezen dat ik aan dat plaatje niks heb, verder was plaatje niet zichtbaar omdat ultranalog zat te dieplinken..wat hij later zelf herstelt heeft (daarvan afgezien dat ik het plaatje al kon..ja met google gevonden, sterker nog, ik heb iets van 300 google hits af zitten te struinen hierover, echter allemaal zonder nuttig plaatje..vandaar dat ik hier oproep voor goede pics.)

dus doe mij en anderen een plezier en lees aandachtig voor je blaat
(vooral mij omdat ik niet goed wordt van dat soort offtopic geblaat)

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:15

Nicap

Tsssk....

Hmm, ik heb een RM-833, maar gezien je houding maak ik er maar geen plaatje meer van.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Nicap schreef op 04 September 2003 @ 09:41:
Hmm, ik heb een RM-833, maar gezien je houding maak ik er maar geen plaatje meer van.
[moraalridder mode on]
Sja topicstarter, zoiets had je kunnen verwachten gezien hoe jij je opstelt tegenover de mensen die je proberen te helpen.
Tip voor de volgende keer, probeer iets vriendelijker te reageren dan doen andere mensen ook meer moeite om jou te helpen.
[/moraalridder mode off]

Systeem Specs

• Losha

Losha

Topicstarter
topic mag dicht

heb met veel moeite een handleiding kunnen bemachtigen..de foto die ik gepost had (gevonden op internet) en iemand anders ook mee aankwam klopt dus totaal niet..is dus geen 833 maar de 883
de ab die erbij hoort is zon ouderwetse die je kunt omdraaien..
wonder boven wonder hebben mijn ouders hun 8in1 ab gesloopt en een nieuwe gekocht..heb nu de oude gekregen, gerepareerd en deze doet het erop :)
heb nu alle functies..maar omdat ie lelijk is gebruik ik m dus alleen voor de functies die ik anders mis (menu dus)

bij deze evengoed bedankt aan iedereen voor het proberen mij te helpen
en ik hoop dat in de toekomst wat meer bij de vraag gebleven wordt ipv met dingen aan te komen waar ik niet om vraag (maar ik zorg in verdere topics wel dat ik mijn vraag dan ook maar wat duidelijker en strikter stel)
Pagina: 1