Ik heb vandaag voor een laptop de Netgear MA401 PCMCIA kaart gekocht (met daarop XP Home en een ADSL verbinding via een DrayTek 2200WE). Ik heb alles geinstalleerd en wil nu bepaalde instellingen wijzigen (SSID en WEP) alleen... de utility die ik daarvoor moet gebruiken is grijs: ik kan 'm niet selecteren. Het gaat om de tabs Configuration en Security (of zo). Volgens de manual zijn dat tabs in het statusvenster, maar bij mij zijn het aparte items als ik rechtsklik op het Netgear symbool.
Enig idee hoe dat kan...? En wat ik er aan kan doen...?
Via de LAN-kabel werkt alles gewoon, dus het kan niet aan de internetinstellingen liggen.
Edit: vergeten te zeggen: ik heb een hele tijd geleden eens een Sitecom W-LAN kaartje geinstalleerd, maar viel zwaar tegen. Ik heb toen niets gede-installeerd: was en is geen optie voor... Kan dat problemen geven...? Hoe kan je die Sitecom drivers verwijderen....?
Enig idee hoe dat kan...? En wat ik er aan kan doen...?
Via de LAN-kabel werkt alles gewoon, dus het kan niet aan de internetinstellingen liggen.
Edit: vergeten te zeggen: ik heb een hele tijd geleden eens een Sitecom W-LAN kaartje geinstalleerd, maar viel zwaar tegen. Ik heb toen niets gede-installeerd: was en is geen optie voor... Kan dat problemen geven...? Hoe kan je die Sitecom drivers verwijderen....?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 18:40 ]