Is de bijgeleverde firewall (McAfee firewall 4.0) bij McAfee Virusscan Prof 7.0 goed genoeg of moet ik een ander installeren ?
Voor wat?
Het is een firewall....tja...wat valt er over te zeggen......
Het is een firewall....tja...wat valt er over te zeggen......
There is no place like ::1
waar gebruik je deze voor? je eigen pc?
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
Voor huis tuin en keuken gebruik is deze firewall prima, ik gebruik hem sinds 2 maand.
Eerder gebruikte ik Norton firewall , deze vond ik iets handiger met instellen cq meldingen. Aangezien ik wat anders wilde proberen gebruik ik nu Mcafee, ik zou zeggen gebruik gewoon je bijgeleverde 4.0.
Eerder gebruikte ik Norton firewall , deze vond ik iets handiger met instellen cq meldingen. Aangezien ik wat anders wilde proberen gebruik ik nu Mcafee, ik zou zeggen gebruik gewoon je bijgeleverde 4.0.
[ Voor 4% gewijzigd door Strikie op 29-08-2003 18:14 ]
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
goed zat
[ Voor 16% gewijzigd door Stefke op 29-08-2003 18:14 ]
Of het goed genoeg is voor jou moet je helemaal zelf bepalen. Ik zelf ben voor een FW gegaan waar je wat meer kan instellen, maar anderen willen juist een eenvoudige personal firewall die al lekker veel automatisch instelt voor je. Daar komt nog bij dat bij een goed ingesteld systeem, een personal firewall geen zin of nut heeft: als er geen services luisteren valt er niets "in te breken" (inderdaad ga ik dan voorbij aan per applicatie instellen en bijv. een RPC exploit, wat dat betreft is een Personal of centrale FW best handig) 
In de regel is het echter degene die het instelt, niet degene die software schreef, die de beveiligingsgaten maakt dus zorg wat je ook neemt dat je het goed instelt
Maar klik en je komt veel tegen. Zoals
Wat is nou de perfecte firewall voor home users?
Een perfecte firewall gezocht
Hoe beveilig jij je pc?
etc.
Maar goed: vorm je eigen mening en je bent er. Zonder info kunnen wij niet helpen en zelfs dan blijft het een mening
In de regel is het echter degene die het instelt, niet degene die software schreef, die de beveiligingsgaten maakt dus zorg wat je ook neemt dat je het goed instelt
Maar klik en je komt veel tegen. Zoals
Wat is nou de perfecte firewall voor home users?
Een perfecte firewall gezocht
Hoe beveilig jij je pc?
etc.
Maar goed: vorm je eigen mening en je bent er. Zonder info kunnen wij niet helpen en zelfs dan blijft het een mening
edit:
Ah en ondertussen had je (summier) gezegd waar het voor is.
Zie boven: goed zat voor gewoon gebruik dus blijf mooi die gebruiken, zeker als je er al voor hebt betaald
Maar een verdere discussie lijkt me toch niet nodig; ik gok dat in o.a. die topics al zat staat
Ah en ondertussen had je (summier) gezegd waar het voor is.
Zie boven: goed zat voor gewoon gebruik dus blijf mooi die gebruiken, zeker als je er al voor hebt betaald
Maar een verdere discussie lijkt me toch niet nodig; ik gok dat in o.a. die topics al zat staat
[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 29-08-2003 18:16 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()