Asus A7N266 LAN Dos driver

Pagina: 1
Acties:

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wie heeft een Asus A7N266 Dos driver voor Ghost? Gezocht met Google, Tweakers en Driverguide en niets kunnen vinden. 1 resultaat voor Realtek 8201L van Sis maar dat werkt dus niet. Realtek zegt dat de 8201L afhankelijk is van de MAC. Waar kan ik dan de drivers voor de MAC vinden? De Mac schijnt dus de Nvidia controller te zijn. Asus levert geen Dos drivers, maar wel voor W98/Wme/W2k/WXP.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Vreemde vragen en/of rare omschrijving?

DOS driver voor de onboard netwerk kaart = Realtek 8100

http://www.realtek.com.tw...pamodel=RTL8100B(L)#16DOS

? weet jij wat.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je moet voor Ghost geloof ik de NDIS drivers hebben ofzow iets...
Vaak staan die wel op de CD er bij geleverd :)

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als je mij kan zeggen waar die NDIS drivers zijn voor die chipset van Nvidia/Realtek dan zou dat echt heel mooi zijn. Ik ga wel even van Realtek gebruiken om te kijken of dat gaat werken. Maar als de oplossing zo mooi zou zijn is het mooi meegenomen.

Kijk het punt is gebruik eens met die sounddriver voor de Asus A7N266-VM/se voor de gein de ALC650. Dat is de chipset die wordt gebruikt. Pakt die niet want je zit met je MAC ofwel de decoder. Pak voor de gein de Nvidia videodriver, kan niet want je krijgt het punt met welke chipset is het? Want officieel is het de Geforce2 maar de computer ziet dan de Geforce 4 met gevolg dat het crasht. Hetzelfde is met de LAN gedeelte.

Anders ben ik genoodzaakt om maar even een PXE server te installeren en dan de boel te gaan schieten.

Of heeft iemand hiermee ervaring met die Asus A7N266 met ghost onder DOS?

De SIS900 deed het perfect als je maar fftjes de stekker erin en eruit deed en de snelheid schiette echt omhoog dus ik zoek meteen een driver die ook goed werkt.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!