NEC ND-1100A of LiteOn LDW-401S

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 17:51
Ik stel geen eisen eraan wil gewoon simpelweg gebruikerservaringen weten of iemand weet waar tests zijn ofzo iets zodat ik makkelijk kan kiezen, prijs speelt geen rol tussen deze 2 DVD+branders...

Waarschijnlijk word dit topic wel weer gesloten zoals bijna altijd met mijn topics maya het is het proberen waard,want ik wil het graag weten..

Alvast Bedankt

Verwijderd

Ik ben zelf in het bezit van de nd-1100a en ben er zeer tevreden over!

Ik heb nu inmiddels ruim 150 dvdtjes ermee gebrand, en allemaal zonder problemen. De drive is bovendien echt geruisloos :)

En vooral voor de prijs, is de drive echt wel de moeite waard...

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-03 11:03
Kun je misschien net zo goed meteen een nec-1300a brander kopen, kun je + en - branden, en is nog maar iets duurder dan de 1100A

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Idd.. paar eurootjes maar.

Ik haal morgen of de 401s.. of de 1300a. Twijfel zelf ook nog een beetje :P

[ Voor 61% gewijzigd door Ornathon op 29-08-2003 17:54 ]

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 17:51
Emcee schreef op 29 August 2003 @ 17:51:
Kun je misschien net zo goed meteen een nec-1300a brander kopen, kun je + en - branden, en is nog maar iets duurder dan de 1100A
Jah oke dat is waar dan zou ik eventueel de 1300a brander kunnen overwegen,
maar mijn standalone dvd-player kan alleen +rw aan (hij is van Sony) dus dan heb ik er al minder aan, natuurlijk kan -rw gebruiken voor Data.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

reanimation schreef op 29 August 2003 @ 17:55:
[...]

Jah oke dat is waar dan zou ik eventueel de 1300a brander kunnen overwegen,
maar mijn standalone dvd-player kan alleen +rw aan (hij is van Sony) dus dan heb ik er al minder aan, natuurlijk kan -rw gebruiken voor Data.
Raar, meestal is het andersom :?

Ik ga waarschijnlijk voor de lite-on.

Om 3 redenen:
- ik heb goede ervaringen met lite-on produkten
- Hij is goedkoop
- Naar alle waarschijnlijkheid komt er een nieuwe firmware uit waarmee je ook "-" kunt branden.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waarschijnlijk word dit topic wel weer gesloten zoals bijna altijd met mijn topics maya het is het proberen waard,want ik wil het graag weten..
Je geeft het zelf al aan :+

Dude, om dit te voorkomen raad ik je aan om in de toekomst eerst netjes vooronderzoek te plegen door o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum te doornemen. Zo ook hier: FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (25-08-2003). Kijk eens onder "Welke HDD, CD/DVD lezer/brander, I/O controller moet ik nemen?" B)

Daartussen staat ook dat je op GoT kunt afstruinen naar ervaringen en probleemgevallen:
[search=nec nd-1100a]
[search=liteon ldw-401s]

:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.