[mac]Harman Kardon speakers op PC?

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Deze speakers,
http://guide.apple.com/ac...tml&prodkey=51154&-search
Afbeeldingslocatie: http://guide.apple.com/usdevpromos/prospeakers_pdad.gif

zijn deze ook gewoon aan te sluiten op een normale pc? (creative kaartje erin?)

Specs:
Windows xp
2400xp
512 DDR

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij niet.. die gaan dacht ik op de versterkte uitgang van de iMac met een speciale vreemde stekker.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Er staat me iets van bij dat het USB speakers zijn. De iSub ook, meen ik. Maar pin me hier niet op vast.

Het zijn dus geen usb speakers :+
de iSub is dat daarentegen wel ;)

[ Voor 28% gewijzigd door CyBeR op 29-08-2003 17:18 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Zijn er op zich wel op aan te sluiten, maar er zit geen versterker bij, en er zit een kleinere jackplug aan, dus je zult ff moeten solderen, of een verloopstukje halen wat ik betwijfel of je die vind.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
sorry voor de wat korte topicstart, had wat weinig tijd.

Maar ik had op de apple site wel al gelezen dat het idd via een jackplug werkt, maar, zoals hydraulik zegt, begrijp ik dus zonder versterker.

Maar ik geloof dat ik niet helemaal het juiste plaatje hebt, het gaan nl. om de versie incl. de subwoofer (boxjes los zijn 59 dollar, de set over de 200 dacht ik).

edit: lees ik net:
the Apple Pro Speakers get their power from the computer and thus require a system with an Apple speaker minijack
je kan dus zeker niet gewoon een andere jackplug erop zetten?

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 29-08-2003 17:15 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een normale jackplug levert geen spanning, dusseh nee :)

Koop gewoon een Mac joh.. heb je meteen een relaxte computer die bovendien goed bij je speakers past :P

[ Voor 15% gewijzigd door Bigs op 29-08-2003 23:56 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Bigs schreef op 29 August 2003 @ 23:55:
Koop gewoon een Mac joh.. heb je meteen een relaxte computer die bovendien goed bij je speakers past :P
Ik durfde het niet te zeggen :+

Als die dingen gewoon 3.5mm plugs gebruiken kun je mischien een simpele headphone versterker kopen (een kleine dus) en die er tussen proppen voor de versterking? Of wordt het zwaarder versterkt dan dat?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Koop er gewoon een Yamaha UP-70 bij. Dat is een versterker die je via USB aansluit op je Pc (zonder geluidskaart dus). Vervolgens sluit je daar je mooie Mac boxjes op aan.

AP-70 kost nu €49 bij Correct (Rotterdam).

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 18:51:
Koop er gewoon een Yamaha UP-70 bij. Dat is een versterker die je via USB aansluit op je Pc (zonder geluidskaart dus). Vervolgens sluit je daar je mooie Mac boxjes op aan.

AP-70 kost nu €49 bij Correct (Rotterdam).
heej, das erg interessant. Is dat ook echt werkend? niet dat je bergen om moet solderen?

Verwijderd

Enneh, je weet het he...
Niets zo fijn en goedkoop als je hoofdtelefoon! :)

Verwijderd

KarreMania schreef op 30 August 2003 @ 18:54:
[...]

heej, das erg interessant. Is dat ook echt werkend? niet dat je bergen om moet solderen?
Elke luidspreker heeft een + en - pool. Mac, Pc whatever. Dat bepaald alleen het plugje dat aan het uiteinde zit.

Je zult dus enkel het plugje eraf moeten snijden en dan kan je de individuele luidsprekers aansluiten op de speaker aansluitingen van de Yamaha.

Succes gegarandeerd :)

Het gaat trouwens om dit apparaat: PDF

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 19:25 ]

Pagina: 1