Toon posts:

[Shopsurvey] Eigenaar beoordeelt eigen winkel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag zag ik in de Shopsurvey een beoordeling staan van de online winkel tweekers.nl (http://www.tweakers.net/shopsurvey/5351), die naar mijn idee door het bedrijf zelf is ingevuld.
De beoordeling is geplaatst door de user Bytes2000, wat een van de handelsnamen is van Bytes4U, een computerwinkel in Blaricum. Deze is ook eigenaar van tweekers.nl.
De link tussen tweekers.nl en Bytes4U is te vinden in de domeinregistratie van tweekers.nl (http://www.sidn.nl/sidn/f...rs.nl&zoek.x=10&zoek.y=11); de link tussen Bytes4U en Bytes2000 is te vinden op de site van de Kamer van Koophandel (search naar de term bytes in Blaricum).

Nou weet ik niet zeker of de username Bytes2000 ook daadwerkelijk van dit bedrijf is, ik vind het echter wel toevallig dat deze username de enige reactie bij dit bedrijf heeft geplaatst, dat deze user nog nooit op de frontpage ergens op heeft gereageerd, en dat er verder bij de userinfo geen velden zijn ingevuld.

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Hahahah..... goed speurwerk_/-\o_ ! Wat je er niet bij vertelt is dat de beoordeling ook nog eens uitermate gunstig is:

code:
1
2
3
4
5
Algemene indruk: 9  Service: 9   Afhandeling bestellingen: 9   

Snelle service, direct reactie op vragen en niet duur! Ik heb hier 
een Thermaltake kast besteld en had hem 3 dagen later in huis. 
Toppie!

... en dat die persoon het over "hier" heeft. Ik heb "hier" (d.w.z. niet dáár, bij die lui, maar híer, in mijn eigen toko ;)) iets besteld. Verder is 3 dagen niet geweldig snel moet ik zeggen....

Hilariteit!

Overigens bewijst dit niet dat dit de shopeigenaar is, maar een en ander ziet er wel verdacht uit.

[ Voor 6% gewijzigd door pinockio op 29-08-2003 16:53 ]

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De survey is verwijderd en de poster heeft een mail in zijn box. Bedankt voor de oplettendheid :).

• Foxie_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-01 18:47
Om niet een nieuw draadje te moeten starten .. Maar deze vind ik persoonlijk ook verdacht...

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4545
Gepost door HenriS18 - zaterdag 30 augustus 2003 - 10:44

Algemene indruk: 9 Service: 9 Technische kennis: 10 Afhandeling bestellingen: 7

PCGate is een bedrijf met zeer goedkope hardware. Uiteraard lijdt de kwaliteit niet onder de laaggeprijsde producten! In principe leveren ze alles waarnaar gevraagd wordt. Op de verkochte producten wordt een ruime garantie gegeven. Ook technische specificaties van de producten worden door de mederwerkers van PCGate gegeven zoals dat hoort.

Kortom: PCGate is een bedrijf met goede services, garantie, kwaliteit en snelle afhandeling van de bestellingen!

Zeker de moeite waard om daar aankopen te doen, als u voor weinig geld, veel producten wenst. (y)
komt er nog eens bij dat deze gebruiker nog bijna nergens iets heeft gepost ..

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

HenriS18 heeft mail, kon geen direct bewijs vinden, maar de schrijfstijl is inderdaad iets TE reclame-achtig voor een kersverse user :).

Professioneel Hyves-weigeraar