Ik heb gisteren een USB Laplink/Network link cable van Maxxtro gekocht bij de Mycom.
Ik wil heb gebruiken om mijn laptop te koppelen aan mijn desktop pc.
Beiden draaien windows XP.
Ik heb het programma geinstalleerd van de diskette die erbij zat, het eerste 'probleem' trad al op; de melding dat de software niet winxp compatible is, ik heb de installatie desondanks voortgezet.
Na het op beiden pc geinstalleerd te hebben en de kabel te hebben aangesloten blijft de computer zeggen dat de kabel er niet in zit.
Welke dingen moet ik doen om dit te verhelpen?
De medewerker bij Mycom heeft gezegd dat het simpelweg software installeren was en kabel erin. Ik kon dan in verkenner de andere computer benaderen.
Hij heeft gezegd dat ik geen netwerkinstellingen hoefde te wijzigen.
Ik wil heb gebruiken om mijn laptop te koppelen aan mijn desktop pc.
Beiden draaien windows XP.
Ik heb het programma geinstalleerd van de diskette die erbij zat, het eerste 'probleem' trad al op; de melding dat de software niet winxp compatible is, ik heb de installatie desondanks voortgezet.
Na het op beiden pc geinstalleerd te hebben en de kabel te hebben aangesloten blijft de computer zeggen dat de kabel er niet in zit.
Welke dingen moet ik doen om dit te verhelpen?
De medewerker bij Mycom heeft gezegd dat het simpelweg software installeren was en kabel erin. Ik kon dan in verkenner de andere computer benaderen.
Hij heeft gezegd dat ik geen netwerkinstellingen hoefde te wijzigen.