USB Laplink werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05:18

Airpower

Feel the Power!

Topicstarter
Ik heb gisteren een USB Laplink/Network link cable van Maxxtro gekocht bij de Mycom.
Ik wil heb gebruiken om mijn laptop te koppelen aan mijn desktop pc.
Beiden draaien windows XP.

Ik heb het programma geinstalleerd van de diskette die erbij zat, het eerste 'probleem' trad al op; de melding dat de software niet winxp compatible is, ik heb de installatie desondanks voortgezet.

Na het op beiden pc geinstalleerd te hebben en de kabel te hebben aangesloten blijft de computer zeggen dat de kabel er niet in zit.

Welke dingen moet ik doen om dit te verhelpen?
De medewerker bij Mycom heeft gezegd dat het simpelweg software installeren was en kabel erin. Ik kon dan in verkenner de andere computer benaderen.
Hij heeft gezegd dat ik geen netwerkinstellingen hoefde te wijzigen.

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 22:31
probeer eens van de website nieuwe drivers te halen, wie weet doet hij het dan wel

ps: waarom ben je niet gewoon voor een crosscable gegaan, lijkt me goedkoper

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• Airpower

Airpower

Feel the Power!

Topicstarter
Deze kabel kostte ook maar iets van 15 Euro, ik had geen zin om in mijn netwerkinstellingen te gaan kloten, aangezien ik deze laptop ook op school in het netwerk moet prikken (Tu/e).

• Airpower

Airpower

Feel the Power!

Topicstarter
De ftp van de fabrikant (www.maxxtro.com.hk) ligt eruit, voor de rest kan ik geen drivers vinden.