Winamp 5 5.1 geluid werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-07 23:38
Hallo allemaall, ik heb bij winamp5 dat alleen de front speakers het doen van mn creative 5.1 5300 setje, de achter speakers doen helemaal nix :X , weet iemand misschien hoe dat komt :?
Ik denk dat het een soort instelling is van winamp, want in andere programma's zoals wmplayer doet alles het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hmjah die versie van WinAmp 5 is vette pre-pre-pre-alpha test of weet ik wat voorn namen hij allemaal meedraagt. Ik weet bijna zeker dat dit gewoon een bugje is. Gewoon wachten op nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
let er wel op dat winamp nog niet officieel uit is. Ze zijn er nog druk mee bezig. Misschien kun je beter wachten tot de officiele versie uitkomt en het dan nog een keer gaat proberen?

Want ik denk dat er ook nog geen plugins voor te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Je zou kunnen proberen om een paar andere input of output plugin's te proberen... want die zijn er wel, ga maar eens zoeken.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACK SPIDER NL
  • Laatst online: 16-07 23:38
Ok ik snap wat jullie bedoelen, dat bugje zou heel goed kunnen. Heel erg bedankt voor jullie reactie. Maar als iemand toch nog tips/oplossingen heeft, PLZ LET ME KNOW!
Speedfight, ik zal even kijken, als het gelukt is laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus man wat lopen jullie ver vooruit, 4 is nog niet eens klaar. Hou je gewoon bij 3 die doet het tm zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op 29 augustus 2003 @ 15:11:
Jezus man wat lopen jullie ver vooruit, 4 is nog niet eens klaar. Hou je gewoon bij 3 die doet het tm zeker!
Het idee achter de naam van Winamp 5 is dat het de snelheid van Winamp 2 heeft, en de extra's (video, freeform skins, media library) van Winamp 3.

2+3=5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar 3 is bagger ik houd het maar mooi bij 2.9, loopt nooit vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Misschien dat deze (SQR Soft) plugin het doet, ik gebruik hem naar tevredenheid, het is een crossfader, voor output, en ik denk, dat die het wel doet ;)
P.S. als je hem configureerd, ff ergens uitzetten, dat ie geen pop-ups moet geven ;)
Plugin is trouwens van: SQR-Soft

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 29-08-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedman111
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-07-2023

Tedman111

-=ProzaC=-

Ik heb hier ook een surroundje staan, JS J9906 en hier werken de front en rear speakers allemaal prima in combinatie met een SBLive! 5.1 met winamp5, misschien helpt het als je hem even uninstalled, de oude versies ook uninstalled, en dan reinstalled(ik gebruik trouwens gewoon de directsound plugin)
edit:
hier werkt de center trouwens ook niet, maar daz volgens mij normaal bij mp3, toch?

[ Voor 15% gewijzigd door Tedman111 op 29-08-2003 16:11 ]

Early to rise misses the prize, because sleeping-in late just feels great!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 08:54

Jimbolino

troep.com

sinds wanneer kan winamp meer dan 2 speakers aan ?

ik gebruik de a3d output plugin
of stel mijn kX Mixer (sblive) in op 5.1 surround

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 21:17
ik heb net winamp5 geinstalleerd en het zelfde probleem krijg geen 5.1 geleid uit mijn creative setje wat ik inn winamp3 wel had
Pagina: 1