Misschien een vage topic-titel, maar ik probeer uit te leggen wat ik van plan ben.
Wij gebruiken op het werk Sophos als virusscanner, nu kan je de nieuwste IDE's downloaden vanaf de site, maar dit wil ik gaan automatiseren.
Hier een klein stukje pagina van sophos waar je de IDE's kan downloaden:
Nu is het mijn bedoeling om alleen de stukjes /downloads/ide/xxx.ide uit de HTML kan halen om die erna te downloaden.
Ik kan dit maken door een loop te maken waarin de html telkens wordt gesplits op .ide en op zo'n manier de namen te kunnen achterhalen.
Maar daar moet toch een makkelijkere manier voor zijn, maar ik weet alleen niet hoe?
Heeft hier iemand betere ideeen voor?
Wij gebruiken op het werk Sophos als virusscanner, nu kan je de nieuwste IDE's downloaden vanaf de site, maar dit wil ik gaan automatiseren.
Hier een klein stukje pagina van sophos waar je de IDE's kan downloaden:
code:
1
2
3
4
5
6
| <td class="TableContentStandardSmall" align="center">[img]"/images/common/interface/tick22pt.gif"></td>[/img][img]"/images/common/interface/tick22pt.gif"></td>[/img][img]"/images/common/interface/tick22pt.gif"></td>[/img][img]"/images/common/interface/tick22pt.gif"></td></tr><tr[/img]<td class="TableContentStandardSmall"><nobr>21 Aug (11:22) </nobr></td>
<td class="TableContentStandardSmall"><a href="/virusinfo/analyses/trojbdoorrq.html" title="Description of Troj/Bdoor-RQ"><b>Troj/Bdoor-RQ</b> </a></td>
<td class="TableContentStandardSmall"><a href="/downloads/ide/bdoorrq.ide" onmouseout="changeImages('download_ide5','/images/eng/framework/download_ide.gif'); return true;" onmouseover="changeImages('download_ide5','/images/eng/framework/download_ide_over.gif'); return true;" onmousedown="changeImages('download_ide5','/images/eng/framework/download_ide_down.gif'); return true;" >[img]"/images/eng/framework/download_ide.gif"[/img]</a></td>
<td class="TableContentStandardSmall" align="center">[img]"/images/common/interface/tick22pt.gif"></td>[/img][img]"/images/common/interface/tick22pt.gif"></td>[/img][img]"/images/common/interface/tick22pt.gif"></td>[/img][img]"/images/common/interface/tick22pt.gif"></td></tr><tr[/img]<td class="TableContentStandardSmall"><nobr>19 Aug (12:23) </nobr></td>
<td class="TableContentStandardSmall"><a href="/virusinfo/analyses/w32dumarua.html" title="Description of W32/Dumaru-A"><b>W32/Dumaru-A</b> </a></td>
<td class="TableContentStandardSmall"><a href="/downloads/ide/dumaru-a.ide" onmouseout="changeImages('download_ide6','/images/eng/framework/download_ide.gif'); return true;" onmouseover="changeImages('download_ide6','/images/eng/framework/download_ide_over.gif'); return true;" onmousedown="changeImages('download_ide6','/images/eng/framework/download_ide_down.gif'); return true;" >[img]"/images/eng/framework/download_ide.gif"[/img]</a></td> |
Nu is het mijn bedoeling om alleen de stukjes /downloads/ide/xxx.ide uit de HTML kan halen om die erna te downloaden.
Ik kan dit maken door een loop te maken waarin de html telkens wordt gesplits op .ide en op zo'n manier de namen te kunnen achterhalen.
Maar daar moet toch een makkelijkere manier voor zijn, maar ik weet alleen niet hoe?
Heeft hier iemand betere ideeen voor?
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!