Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Deze vraag is eerder geweest, maar afgeketst omdat het in sommige gevallen wél wenselijk is om 2x achter elkaar te kunnen posten.
Bijvoorbeeld het kicken van een topic, al dan niet omdat er nieuwe info is toegevoegd. Als je een bericht edit komt het niet meer tussen de actieve topics als het is afgezakt.
Bijvoorbeeld het kicken van een topic, al dan niet omdat er nieuwe info is toegevoegd. Als je een bericht edit komt het niet meer tussen de actieve topics als het is afgezakt.
Kicken optioneel met "vinkie"Korakal schreef op 29 augustus 2003 @ 14:30:
Deze vraag is eerder geweest, maar afgeketst omdat het in sommige gevallen wél wenselijk is om 2x achter elkaar te kunnen posten.
effe zoeken:Korakal schreef op 29 augustus 2003 @ 14:30:
specifiek tegen misbruik van kicken.
[rml][ Idee] tegen binnen 24u kick[/rml]
precies wat ik ook zeg:
[rml][ tpl feat] auto-edit / reply knop hiden[/rml]
of een "daar hebben we het al over gehad(slotje)
[rml][ feature] anti-dubbelpost[/rml]
Blijft over:
-Waarschuwing tonen.
of
(mmmm, dit wordt complex)
-(reply niet tonen +)Na een edit de getoonde datum aanpassen van de posting. Dit is tenslotte de tijd van de tekst die zichtbaar is.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
je zou ook op het juiste knopje kunnen drukken ?
misschien dat met de nieuwe templates dit wat duidelijker gemaakt kan worden.
misschien dat met de nieuwe templates dit wat duidelijker gemaakt kan worden.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()