Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feature request] Edit ipv post als je zelf de laatste post

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:26

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
(Op de eerste plaats zag ik in de sticky niet hoe ik moest kijken of een bepaalde feature request al gedaan is. ik zie maar 5 topics in dit forum. Sorry als hij dubbel is).

Ik ben dom en heb nu al voor de 2e keer mijn post geqoute ipv gedit. Zou het niet de moeitje zijn als je zelf de laatste post nog hebt en de limiet voor een kick (24 uur ) is nog niet verstreken, is:

-de reply button niet te tonen
OF
-de reply button de zelfde functionaliteit te geven als de edit button.
OF
-Een waarschuwing (net als je op een oud topic replied) te tonen dat je zelf nog de laatste post hebt en beter kun editen?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:14

Korakal

Up up up!

Deze vraag is eerder geweest, maar afgeketst omdat het in sommige gevallen wél wenselijk is om 2x achter elkaar te kunnen posten.
Bijvoorbeeld het kicken van een topic, al dan niet omdat er nieuwe info is toegevoegd. Als je een bericht edit komt het niet meer tussen de actieve topics als het is afgezakt.

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:34

BoAC

Memento mori

Korakal schreef op 29 augustus 2003 @ 14:30:
Deze vraag is eerder geweest, maar afgeketst omdat het in sommige gevallen wél wenselijk is om 2x achter elkaar te kunnen posten.
Bijvoorbeeld het kicken van een topic, al dan niet omdat er nieuwe info is toegevoegd. Als je een bericht edit komt het niet meer tussen de actieve topics als het is afgezakt.
Kicken optioneel met "vinkie" ;)

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:22
BoAC schreef op 29 August 2003 @ 14:32:
[...]

Kicken optioneel met "vinkie" ;)
Of na 24 uur wel een kick ipv edit.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:26

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Korakal schreef op 29 augustus 2003 @ 14:30:
effe zoeken:
specifiek tegen misbruik van kicken.
[rml][ Idee] tegen binnen 24u kick[/rml]
precies wat ik ook zeg:
[rml][ tpl feat] auto-edit / reply knop hiden[/rml]
of een "daar hebben we het al over gehad(slotje)
[rml][ feature] anti-dubbelpost[/rml]

Blijft over:

-Waarschuwing tonen.

of
(mmmm, dit wordt complex)
-(reply niet tonen +)Na een edit de getoonde datum aanpassen van de posting. Dit is tenslotte de tijd van de tekst die zichtbaar is.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

je zou ook op het juiste knopje kunnen drukken ?

misschien dat met de nieuwe templates dit wat duidelijker gemaakt kan worden.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.