Okee, ik zal wel afgebrand worden tot mijn sokken, maar ik vraag het toch: Ik heb thuis een netwerkje van twee pcŽs die 24/7 staan te grazen. De één (Duron 800@880) wat sneller dan de ander (P3-450) maar toch kunnen ze het goed met elkaar vinden. Ik zou zo graag eens een stap-voor-stap handleiding willen lezen hoe ik die ene machine (client, P3-450) zo kan configureren in de settings dat ie zŽn baaltjes kwijt kan op de server (Duron 880) als ik middels die machine het internet opga. Ik maak voor de broodnodige veiligheid gebruik van Blackice Defender als deurwaarder op de Duron, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om die client met de server te laten praten. Als ik op de client het commando fetch and flush geef, krijg ik iedere keer een berichtje ŽNetwork: Failed to resolve name "euro.v27.distributed ...Ž 3 keer, met daarna de melding: ŽCould not update to/from the net. Network down?Ž Nou, dat netwerk is verre van down, want files overpompen, printer delen, alles werkt....Wie kan mij helpen met een stap-voor-stap guide for newbies?
Alvast bedankt voor de moeite! Keep-em-grazinŽ!
Alvast bedankt voor de moeite! Keep-em-grazinŽ!