Toon posts:

CA-560 (adapter van de G3) probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images.ldlc.fr/images/photos/00/00/26/45/ME0000264500_2.jpg

Hierboven de CA-560 adapter.

Toch maar even wat posten omdat er misschien hier mensen zijn die ooit hetzelfde probleem hebben gehad. Het zit namelijk zo. Een tijdje terug heb ik een Canon PS G3 gekocht maar deze was niet compleet geleverd, er zat geen adapter bij om hem op te laden. Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk heb ik die adapter los besteld maar er zat eerst een amerikaans netsnoer bij :( Uiteindelijk heb ik bij mij in de buurt een los netsnoer gekocht. Daarna eerst geen problemen gehad maar sinds vandaag opeens wel. Ik wilde de G3 opladen en te gelijk hoorde in soort van electronisch (bzzzzzz!) geluidje. Het geluid is ook te horen bij de aansluiting bij de adapter.

Mijn vraag is dus, ligt dit nu aan de adapter of aan het netsnoer?

BTW, volgens mij gaat het opladen ook niet echt goed omdat eerst het oranje lichtje van de G3 het wel deed maar na 10 seconden niet meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 14:16 ]

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Amerikaans netsnoer, dus bedoelt voor het amerikaans stroom netwerk...

Laten we nou net in een europees netwerk zetten.

Controleer ff heel snel of het onder op je adapter 110-220 volt staat, anders heb je denk ik je adapter op te stookt ...

suc6 !

Verwijderd

Topicstarter
Blasterxp schreef op 29 augustus 2003 @ 14:16:
Amerikaans netsnoer, dus bedoelt voor het amerikaans stroom netwerk...

Laten we nou net in een europees netwerk zetten.

Controleer ff heel snel of het onder op je adapter 110-220 volt staat, anders heb je denk ik je adapter op te stookt ...

suc6 !
Joh! :) dit begrijp ik maar dat heb ik uiteraard eerst gevraagd aan die winkel of ik voor die adapter wel een gewoon europees netsnoet kon gebruiken. Die vent van die winkel zei dat dit gewoon kon. Daarna heb ik dus bij een electronicaboer een netsnoer gekocht en ik had toen dus ook de adapter meegenomen zodat ze konden kijken om war voor snoer het precies ging.

BTW, ik heb even gekeken. Er staat bij Input A.C. 100-240V.

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Verwijderd schreef op 29 augustus 2003 @ 14:23:
[...]

Joh! :) dit begrijp ik maar dat heb ik uiteraard eerst gevraagd aan die winkel of ik voor die adapter wel een gewoon europees netsnoet kon gebruiken. Die vent van die winkel zei dat dit gewoon kon. Daarna heb ik dus bij een electronicaboer een netsnoer gekocht en ik had toen dus ook de adapter meegenomen zodat ze konden kijken om war voor snoer het precies ging.

BTW, ik heb even gekeken. Er staat bij Input A.C. 100-240V.
Hai Gerben :Y)

Even over je vraag, heb je zelf dat andere netsnoer erop gezet? Je zou eens kunnen kijken of dat nog goed strak vast zit, en of de contacten overal nog goed zitten. Dat bzzzz dat je beschrijft lijkt erop alsof iets los gaat zitten. Helpt het als je het snoer een beetje op en neer beweegt?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Verwijderd

Topicstarter
Jojk schreef op 29 augustus 2003 @ 16:22:
[...]

Hai Gerben :Y)

Even over je vraag, heb je zelf dat andere netsnoer erop gezet? Je zou eens kunnen kijken of dat nog goed strak vast zit, en of de contacten overal nog goed zitten. Dat bzzzz dat je beschrijft lijkt erop alsof iets los gaat zitten. Helpt het als je het snoer een beetje op en neer beweegt?
Hai Jojk :Y) ;)

Je hebt idd gelijk na nog een paar keer proberen lijkt er op dat het contact tussen het netsnoer en de adapter niet goed is. Er is gelukkig nix aan de hand want ik heb net nog de camera weer opgeladen zonder probs. Ik heb dus een beetje zitten drukken en alles werkt gelukkig.

Maar toch, ik blijf het zeer vreemd vinden, vooral omdat ik het nog nooit eerder heb gehad.

Maar toch nog bedankt Jojk :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 18:07 . Reden: Wat denk je? een mens maakt helaas fouten ;) ]