Situatie:
Packard Hell
Windows 98 (Pre-installed van PB)
Outlook Express 6
Internet Explorer 6
Panda Anti Virus
Windows 98 is volledig geupdate via Windows Update.
Probleem:
Zodra Outlook Express wordt opgestart en je op Verzenden en Ontvangen klikt dan vraagt hij of je verbinding wilt maken met internet.
Zodra je op de knop Verbinding maken klikt dan gaat hij kiezen (geeft hij aan) maar op dat moment loopt hij ook vast. Je hoort geen klik dat de modem initialiseert of uitbelt.
Alleen via CTRL-ALT-DEL kan je OE nog afsluiten.
Zodra je dan via bijv. IE of via Externe Toegang verbinding maakt dan werkt het wel en belt hij ook uit.
Heel raar maar ik zou echt niet weten waar ik het moet zoeken.
Op GOT en Google heb ik niets relevants gevonden (ook niet in de google discussie groepen). MS heeft ook niet een oplossing voor dit specefiek probleem.
Packard Hell
Windows 98 (Pre-installed van PB)
Outlook Express 6
Internet Explorer 6
Panda Anti Virus
Windows 98 is volledig geupdate via Windows Update.
Probleem:
Zodra Outlook Express wordt opgestart en je op Verzenden en Ontvangen klikt dan vraagt hij of je verbinding wilt maken met internet.
Zodra je op de knop Verbinding maken klikt dan gaat hij kiezen (geeft hij aan) maar op dat moment loopt hij ook vast. Je hoort geen klik dat de modem initialiseert of uitbelt.
Alleen via CTRL-ALT-DEL kan je OE nog afsluiten.
Zodra je dan via bijv. IE of via Externe Toegang verbinding maakt dan werkt het wel en belt hij ook uit.
Heel raar maar ik zou echt niet weten waar ik het moet zoeken.
Op GOT en Google heb ik niets relevants gevonden (ook niet in de google discussie groepen). MS heeft ook niet een oplossing voor dit specefiek probleem.