Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Featurerequest] Subforums ipv mega-threads

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
Is het niet mogelijk om binnen de forums hier op GoT in plaats van de gebruikelijke mega-threads mini-subforums te maken, die dan net als gewone threads in de lijst staan, en die ook net als gewone threads naar beneden zakken als er niets nieuws gepost wordt. Ik vind de mega-threads zoals die er nu zijn namelijk erg onhandig en vaak ook erg onoverzichtelijk, aangezien er bijvoorbeeld bij mobo-threads soms 3 verschillende problemen door elkaar lopen. Dit zou imho een grote aanvulling zijn op het forum zoals dat nu is :). Denk er eens over na zou ik zeggen...

• leuk_he
  • Laatst online: 11:26

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Krankenstein schreef op 29 August 2003 @ 13:27:
gebruikelijke mega-threads mini-subforums te maken, die dan net als gewone threads in de lijst staan, en die ook net als gewone threads naar beneden zakken als er niets nieuws gepost wordt.
Wat je daar beschijft is niet simpel en ook niet uitgewerkt
bijvoorbeeld bij mobo-threads soms 3 verschillende problemen door elkaar lopen.
Die topics zouden ook voor ervaringen moeten zijn, en niet voor problemen. Dit staat ook in de mededelingen. Blijkbaar hebben de mods het weer even opgegeven.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Krankenstein
  • Laatst online: 06-09 20:06
Nouja het is maar een idee. Ik snap dat daar het een en ander aan programmeerwerk bij komt kijken. Wat de uitwerking van mijn idee betreft, tja... je zou het op allerlei manieren kunnen doen maar het simpelste lijkt mij dat een modje ofzo zo'n subforum opent, met daarin in plaats van een startpost een start-thread met een startpost (of het betreffende modje verplaatst een ander topic naar zo'n nieuw aangemaakt subforum). Dat subforum moet er in de lijst van threads dan vrijwel hetzelfde uitzien, behalve dan het icoontje, dat in de vorm van bijv. een mapje-met-daarin-een-mapje (ofzoiets). Deze subforums zullen vrijwel dezelfde eigenschappen hebben als een thread. Ze zakken dus naar beneden en ze kunnen gesloten worden enz. Voor de rest kan ik even niet zoveel verzinnen.

Wat die grote topics van 1 bepaald product betreft: inderdaad is het zo dat in dat soort topics ervaringen moeten, maar meestal zitten daar ook probleem-ervaringen/vragen tussen. Daarvoor zou je dus een apart topic in zo'n subforum kunnen maken (bijv. "Is er ook een voltagemod voor deze videokaart?").

Het zou de overzichtelijkheid op dit forum denk ik enorm ten goede komen, aangezien de trend de laatste tijd is om steeds meer te centraliseren in mega-threads (zie bijv. het kleine mods thread in CME).

Je ziet maar wat je met dit idee doet :).

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:33

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Daar is laatst al een discussie over geweest, lees maar even door :)

reactie op post ipv topic

Met name: Jasper in "reactie op post ipv topic"

[ Voor 23% gewijzigd door Kees op 29-08-2003 20:31 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.