Ik heb een oude Compaq Digital Venturis (P166, 128mb, 1,2 GB) uit de kast gehaald en wilde die opknappen om als tekstverwerker te gaan gebruiken. Nou had ik na veel moeite de aansluitingen gevonden voor de powerconnector (door gewoon te proberen). Maar nu heeft ie het probleem dat hij gewoon zichzelf uitschakeld als hij moet gaan booten van harddisk of diskette ofzo. Je krijgt wel de geheugentest enzo te zien, maar daarna gaat ie dus gewoon uit!
En om hem dan weer aan te krijgen, moet ik de batterij van het moederbord halen en er weer terug opdoen (om bios te resetten), want anders wil hij helemaal niet meer aan.
Ik heb alleen de powerbutton aangesloten, dus geen reset en ledjes enzo, kan dat het probleem zijn? Iemand tips om verder te komen dan het bootscherm? Hij heeft het namelijk wel ooit gedaan en de layout van die pinnetjes van powerbutton enzo kan ik nergens vinden
En om hem dan weer aan te krijgen, moet ik de batterij van het moederbord halen en er weer terug opdoen (om bios te resetten), want anders wil hij helemaal niet meer aan.
Ik heb alleen de powerbutton aangesloten, dus geen reset en ledjes enzo, kan dat het probleem zijn? Iemand tips om verder te komen dan het bootscherm? Hij heeft het namelijk wel ooit gedaan en de layout van die pinnetjes van powerbutton enzo kan ik nergens vinden
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM