Aloha,
ik heb een aantal domeinnamen die ik wil forwarden naar mijn server,
name-forwarding is vooralsnog niet mogelijk en een verandering van domein registrant is ook even niet aan de orde, maar ik wil echt dat die domeinen resolven naar de host, dat zou dan via de dns moeten, maar ik heb geen idee hoe.
Ik heb van mijn hosting provider gegevens gekregen voor de nameservers met ip's
maar de betreffende domein registrant bied geen mogelijkheid om de ip's in te voeren en met de nameservers alleen lopen de domeinen dood, ik zal dus echt zelf een dns in moeten stellen.
Ervanuitgaande dat mijn rootfolder www.test.com/root/ is en de betreffende site gegevens in www.test.com/root/site1/ staan.
Moet de dns verwijzen naar de rootfolder met dan een verwijzing in .htacces.
of direct naar de betreffende map ?
.....alvast bedankt
ik heb een aantal domeinnamen die ik wil forwarden naar mijn server,
name-forwarding is vooralsnog niet mogelijk en een verandering van domein registrant is ook even niet aan de orde, maar ik wil echt dat die domeinen resolven naar de host, dat zou dan via de dns moeten, maar ik heb geen idee hoe.
Ik heb van mijn hosting provider gegevens gekregen voor de nameservers met ip's
maar de betreffende domein registrant bied geen mogelijkheid om de ip's in te voeren en met de nameservers alleen lopen de domeinen dood, ik zal dus echt zelf een dns in moeten stellen.
Ervanuitgaande dat mijn rootfolder www.test.com/root/ is en de betreffende site gegevens in www.test.com/root/site1/ staan.
Moet de dns verwijzen naar de rootfolder met dan een verwijzing in .htacces.
of direct naar de betreffende map ?
.....alvast bedankt