shopsurfey flame war

Pagina: 1
Acties:

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 09:49
zou iemand mij en die andere knakker uit de shopsurfey kunnen gooien? ik werd hier aangevallen en heb er nu eigenlijk spijt van dat ik in de tegen aanval ben gegaan, tweakers.net is mijn faforite site en dat komt vooral omdat iedereen elkaar respecteerd en omdat er weinig flame wars zijn. Ik heb mij nu echter laten meeslepen in zo'n flamewar en heb daar dus spijt van.

ik kan er gewoon niet tegen dat iemand mij op die manier in de grond probeert te trappen.

het adres = http://www.tweakers.net/shopsurvey.dsp?LeverancierID=1002

verweider alles maar wat met de flamewar te maken heeft dus ongeveer vanaf de eerste post van v1nn1.

sorry en ik hoop dat jullie er geen groot punt van gaan maken dat ik me heb laten meeslpen door dit persoon.

openkat.nl al gezien?

• barrel
  • Laatst online: 10-02 22:06
hehehehehehe :) ik vind het wel weer lacheh :) af en toe een flame her en der is goed voor de buikspieren ;) ;)

• killercow
tuurlijk tis wel eens grappig maar ik voel me ik het zelf ben toch wel aardig schuldig,
ik weet wie de persoon is en ik weet dat hij de looser is maarja toch reageren he? dus de eerste de beste admin mag dit uit de shopsurfey flikkeren en naja als hij dat wil bewaren voor een goede lachbui.
tis wel raak met dat vos electronics trouwens, een paar maanden geleden had vos zelf 2x gereageerd met allemaal 9ens maar toen waren ze vergeten dat de host name werd weergegeven, namenlijk voselectronics.wxs.nl ofzow.

openkat.nl al gezien?

• barrel
  • Laatst online: 10-02 22:06
Ja heb ik ook gelezen lamme gasten zijn het :( , maar zijn nu weg die postings .... succses ze halen die flame wel weg hoor , en gewoon niet meer reageren, en mocht je last van hem krijgen irl dan bel je mij maar hehehehe ;)

• killercow
ik zie het wel gebeuren, enuuh als hij irl mij lastig valt dan heeft ie het nog zwaar te verduren aangezien ik zonder enige problemen een grote kudde friends kan optrommelen. (k organiseer lan-party's dus friends genoeg) als jij er ook bij wilt zijn dan bel ik je wel.

edit:
oke tis weg thanx anton

openkat.nl al gezien?

• PcDealer
  • Laatst online: 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op vrijdag 01 december 2000 00:27 schreef killercow het volgende:
volgende morgen in de krant , dood door tweakers.net tjonge zo erg za t toch niet worden?
Ik zou deze post aanpassen vriend.

LinkedIn WoT Cash Converter

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 14:07

AntonT

One Ton!

De betreffende Topics zijn naar de /dev/null geschopt. Mailtje is onderweg met een waarschuwing.
Pagina: 1