Vreemde spikkels na overklokken 9700

Pagina: 1
Acties:

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 22:19

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Ik heb een 9700 die via de bios is geflasht is naar een pro. Wat ik gedaan heb met rage3d tool is 275/270MHz gezet op 325/310MHz.

Ik kreeg meteen over het gehele beeld in 2 banen van boven naar beneden zwarte blokjes en rondjes (dus geen vlakken of andere schakeringen). Meteen terug gezet op default (275/270). gelukkig de baanen zijn nu weg maar in elke snelkoppeling op het bureaublad zitten (welliswaar miniscuul) een rijtje van zwarte puntjes, dus niet op het, blauwe, bureaublad zelf. Hoe krijg ik deze nu weg? spellen, zoals blackhawkdown e.a speelt de kaart gelukkig met alle opties aan nog steeds zeer goed, dus de kaart is niet naar zijn grootje. Maar die puntjes....

Graag advies

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Dat hoeft niet te betekenen dat je kaart niet naar zijn grootje is, dat kan het geheugen op de kaart anders wel zijn.

Probeer de kaart anders even opnieuw te installeren, heb je het probleem nog steeds dan zou je hem eens in een andere computer kunnen proberen. Behoudt je het probleem, dan zal waarschijnlijk het videogeheugen kapot zijn.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ik denk dat dit opgelost kan worden door de iconen te herladen, dus windows te herstarten.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:17
Dit had ik ook gewoon ff een game opstarten en daarna weer terug naar windows. Of windows opnieuw opstarten. Bij mij was de kaart wel na 2 weken daarna kapot, dus pas maar op. Dit was wel uiteraard met ook nog overclocken daarna.

[ Voor 14% gewijzigd door STIMPPYYY op 02-09-2003 11:29 ]

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

ShellIconCache file wegflikkeren en herstarten.

[ Voor 11% gewijzigd door BN op 02-09-2003 11:32 ]

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Verwijderd

tjek es wat op je mem staat(onderkant, dus niet de kant van de koeler ;) )
als er ergens 36/3.6 oid staat, heeft je mem een te trage oproepingssnelheid, als er 33/3.3 oid staat, zou het moeten kunnen, zo niet, weet ik het niet :P .....mss andere drivers?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 16:05 ]

Pagina: 1