Toon posts:

download hervatten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren reactionquake3 gedownload (+/- 300 mb) dus liet ik m'n pc aanstaan met het idee dat hij 's nacht lekker kon door downloaden. kom ik de volgende ochtend naar pc kamer, was hij gereboot, kweet nog niet wrom, maar toch.

ik heb zo'n download proggie's gedownload, is er een mogelijkheid op die download te hervatten, want hij heeft gisteren misschien al 200 of meer gedownload. (datalimiet van 2500 mb per maand, k*t zeelandnet hierzo)

ps kheb op deze Download hervatten???? topic gekeken, maar dat proggie krijg ik niet aan de gang.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 07:44
Ik denk dat je toch opnieuw moet beginnen. Je kunt dan het best eerst een download manager installeren zoals Gozilla.

Alles is terug te redeneren naar 4

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 11:53

SpeedBart

Futurama 0wnage

Ik gebruik altijd download accelerator plus om mijn download's snel en veilig binenn te krijgen. Maar elke download manager zou hier in principe volstaan.
www.download.com staat er vol van.

Gereboot he? Heb je nu niet toevallig het blaster virus te pakken? Draai maar eens een scanner eroverheen en daarna de patch van MS.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 21:16

job

start de download eens opnieuw.
misschien dat er nog een gedeelte ergens in een temporary bestand staat.
dan kan het eventueel zo zijn dat je download weer verder gaat waar hij was gebleven.

maar na een reboot geef ik je een kleine kans.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 29-08-2003 11:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
damster schreef op 29 August 2003 @ 11:21:
start de download eens opnieuw.
misschien dat er nog een gedeelte ergens in een temporary bestand staat.
dan kan het eventueel zo zijn dat je download weer verder gaat waar hij was gebleven.

maar na een reboot geef ik je een kleine kans.
al gescant en verwijderd.

dan maar opnieuw downloaden vrees ik |:(

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Download Accelerator (DAP) downloaden en gebruiken, werk perfect. En zeker makkelijk voor grote bestanden.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:29

qless

...vraag maar...

Br@m schreef op 29 August 2003 @ 11:29:
Download Accelerator (DAP) downloaden en gebruiken, werk perfect. En zeker makkelijk voor grote bestanden.
Alleen jammer dat DAP boemvol met Spyware zit :r

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
qless schreef op 29 augustus 2003 @ 11:30:
[...]

Alleen jammer dat DAP boemvol met Spyware zit :r
Een beetje tweaker heeft daar toch geen last van :? Is zo verwijderd eventueel

[ Voor 6% gewijzigd door Br@m op 29-08-2003 11:33 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:00
Ik gebruik shareaza als download manager... :) Allus in 1 programma...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 11:12:
kweet nog niet wrom, maar toch.
offtopic:
Als je bijv. WinXP draait: Windows XP en 2000 BSOD guide + reboot automatisch bij het vinden van een fout? en kijk goed in je event log :)

Verder: als het niet in je (dan hele grote) cache staat en je geen download accelerator gebruikte, heb je pech en kan je opnieuw beginnen (deze keer wel met een d/l accelerator ;) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1