Is het mogelijk dat ik 2 ATI videokaarten in een pc stop. Zodat de gebruiker de 2 beeldschermen als 1 kan gebruiken??
dit is echt een zoekertje
ff kort:
ja zolang er 1 agp en 1 pci is of beide pci zijn
ff kort:
ja zolang er 1 agp en 1 pci is of beide pci zijn
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Je kan met de nieuwere videokaarten zelfs 2 monitoren op 1 kaart zetten
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
het heeft ook verder niet per se iets met het merk te maken, 2 ATI's of 2 Nvidia's of whatever, dat boeit niet, ligt meer aan de GPU's enzo...
Maar het kan dus wel ja, op de manier die BasieP uitlegd
deze moet ook eigenlijk naar Videoplanken en beeldkanonnen denkt mij
Maar het kan dus wel ja, op de manier die BasieP uitlegd
deze moet ook eigenlijk naar Videoplanken en beeldkanonnen denkt mij
[ Voor 19% gewijzigd door beschuitfluiter op 29-08-2003 10:49 ]
¯\_(ツ)_/¯
Welkom op GoT
Zoals je vast wel in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] hebt gelezen, wordt hier op GoT van de gebruiker verwacht dat hij/zij onder andere vooronderzoek pleegt eer er een topic wordt geopend. Dat heb jij overduidelijk niet gedaan, getuige dit topic ..
Je had het antwoord bijvoorbeeld al heel makkelijk en snel kunnen vinden door de GoT-search te gebruiken. Verzin gewoon een goeie keyword, zoals bijvoorbeeld de titel van dit topic:
[search=meerdere videokaarten]
Daar zit jouw antwoord ongetwijfeld tussenin
Oh trouwens, als je eveneens netjes de FAQ/Policy van dit subforum had doorgelezen (ook een van de dingen dat je had moeten doen vóór het openen van een topic!), dan had je geweten dat Audio, Video & HiFi Forum helemaal niks van doen heeft met videokaarten .. Maar Videoplanken & Beeldkanonnen weer wel
Je had het antwoord bijvoorbeeld al heel makkelijk en snel kunnen vinden door de GoT-search te gebruiken. Verzin gewoon een goeie keyword, zoals bijvoorbeeld de titel van dit topic:
[search=meerdere videokaarten]
Daar zit jouw antwoord ongetwijfeld tussenin
Oh trouwens, als je eveneens netjes de FAQ/Policy van dit subforum had doorgelezen (ook een van de dingen dat je had moeten doen vóór het openen van een topic!), dan had je geweten dat Audio, Video & HiFi Forum helemaal niks van doen heeft met videokaarten .. Maar Videoplanken & Beeldkanonnen weer wel
[ Voor 24% gewijzigd door BalusC op 29-08-2003 10:57 ]
Dit topic is gesloten.
![]()