Toon posts:

Apache

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor school een apache server gaan opzetten maar ik heb nog nooit met apache gewerkt. Ik werk alleen met Bulletproof en verder doe ik niet veel qua netwerken. Maar is het moeilijk om dit programma te gebruiken als newbie of heb je dat tamelijk snel geleerd. Ik heb de search ook gebruikt maar daar vond ik niet echt heel veel nuttige info, bijna alleen maar problemen van apache.

• Profidiam
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2025

Profidiam

Ellenface

Als newbie zal je waarschijnlijk meer problemen hebben met het installeren van linux, dan het installeren van apache.

Apache is een HTTP server, terwijl bulletproof een FTP server is. Als je hier echt serieus mee wilt doorgaan, lees je best eens http://httpd.apache.org/docs/ de apache documentatie.

Dit is trouwens PNS, wat staat voor Professional Networking en Servers. Ik vrees dat een moderator dit draadje wel zal sluiten, omdat je beginpost nu niet echt je-dat is.

[ Voor 23% gewijzigd door Profidiam op 29-08-2003 10:41 . Reden: PNS ]

Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Installeer de package van Firepages

Heb je alles in 1, en is zeer makkelijk :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Heb ook nog nooit Linux geinstalleerd dus ik dat weet ik nog niet;)

Verwijderd

Topicstarter
En als ik thuis een webserver maak en daar een site op host dan is de laadtijd van de site dus afhankelijk van mijn upstream? 8kb dus. Dus dat zou niet verstandig zijn of heb ik dat helemaal mis?

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 10:57
Dat klopt.

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 14:29
als het alleen om apache gaat kan je ook apache voor windows installeren op een 98, NT4 of win2000 of Xp machine

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:34

Predator

Suffers from split brain

Hoi, je zit hier in het Professional Networking & Servers forum. Als je nu zelf je eigen vraagt leest dan zie ook wel dat hier weinig Professional aan is ;)

Apache kan je gewoon een windows toestel installeren.
Er zijn uitgebreide howto's en tutorials te vinden.
[google=apache howto]
[google=apache tutorial]
enz...

Ook op de site van apache is erg veel info te vinden:
www.apache.org

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.