Toon posts:

Welke moederplank met Duron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemoguh, had een vraagje wil een duron gaan kopen maar welk moederplankje ken ik daar het beste ondergooien. Wil hem wel overklokken dus moet wel redelijk stabiel zijn.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

SSSSSSSEEEEEEEEEAAAAAAAAARRRRRRRRCCCCCCCCCHHHHHHH of NNNNNNIIIIIIIIEEEEEEEEEEUUUUUUUWWWWWWWWWSSSSSSSSSS of RRRREEEEEEVVVVVVIIIIIEEEEEEEUUWWWWWSSSS zoeken je bent pas de 23457283465234+E1234 die het vraagt dus word het nog niet vervelend maar de volgende laat ik met zijn blote hand mijn proccessooor voelen :)

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

uit aardigheid en behulpzaamheid: abit k7t raid

Verwijderd

Ik heb zelf abit KT7, bevalt prima. Geen enkel probleem. Op anandtech staat een review en daarin komt de MSI K7T-PRO2 of zoiets als beste uit de bus. Zoek zelf de URL maar op.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

niet lullig bedoelt hoor, maar ik heb er de schijt in dat mijn proc niet boven de 970 uitwil duron 800

:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Maar ik zou voor de MSI K7T Pro IIa gaan
als je geen raid wil, hij heeft wel ata 100, als je zelfs dat niet wilt is de MSI K7T Pro II je goedkoopste/stabielste keus.

Breek je nek voorzichtig