[win98] goede firewall?

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:30
Ik heb van de week een format c: gedaan, gewoon om weer eens lekker bezig te zijn... Nieuwe firewall geinstalleerd: Die van PC-Cillin (meteen ook viruskiller ideaal) alleen. Ik ga scannen en er zijn een stuk om 20 poorten alleen closed, ipv stealth. Gescand met Shields up! van grc.com. Dus toch maar zonealarm erbij gedaan, nu werkt het wel goed? Maar heb ik nu iets verkeerds gedaan bij de configuratie? Ik heb gewoon de standaard configuratie gedaan. De poorten die op closed stonden waren FTP, POP, SSH, TCP en nog een aantal veel gebruikte. Allemaal in de eerste 100 Ports iig.

Als ie in SA moet staan, sorry MODs voor het extra werk

[ Voor 5% gewijzigd door Paultje3181 op 29-08-2003 10:21 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Sommige firewalls gooien de boel gewoon standaard dicht. Wel zo veilig voor gebruikers die niet weten wat ze aan het doen zijn. Dat ze Stealth zijn wil nog niet zeggen dat je helemaal 100% veilig bent.
Als gebruiker moet je dan maar alles openzetten wat je nodig hebt.

Senile! Senile Oekaki

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:30
maar als ze niet te zien zijn is dat toch veiliger dan dat ze wel te zien zijn, maar gesloten zijn? Wat gesloten is kan open en wat niet te zien is lijkt er niet te zijn. Of maak ik een stomme fout?