Toon posts:

[Fresh Diagnose] Software herkent mijn socket 423 niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb begin deze week uit de software update het progje Fresh Diagnose gedownload en geinstalleerd. Tot mijn verbazing zag ik dat de socket van mijn mobo herkent werd als een socket 478 ipv een 423. 8)7 8)7

Heeft iemand enig idee hoe het kan dat mijn mobo wel goed geidentificeert wordt maar de socket 423 niet?

Mijn mobo is een Abit BW-7 (non oc'ed) (non upgraded)
Proc is een Pentium IV 1,7 Ghz

Bvd

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

423 is maar heel kort gebruikt toch? Mischien doet dat programma alle p4`s een 478 socket geven?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Zat ik ook al aan te denken ja. Maar ik vond het toch een beetje vreemd.

Maar wat als je nou een nog ouder mobo'tje hebt? zou die socket dan ook herkent worden als een 478????? Lijkt mij toch niet helemaal in orde dan.

Heb namelijk al een tijdje een upgrade in gedachten (alleen werkt het financiele gedeelte niet echt mee).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 10:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 10:19:
Heb begin deze week uit de software update het progje Fresh Diagnose gedownload en geinstalleerd. Tot mijn verbazing zag ik dat de socket van mijn mobo herkent werd als een socket 478 ipv een 423. 8)7 8)7

Heeft iemand enig idee hoe het kan dat mijn mobo wel goed geidentificeert wordt maar de socket 423 niet?

Mijn mobo is een Abit BW-7 (non oc'ed) (non upgraded)
Proc is een Pentium IV 1,7 Ghz

Bvd
Als dat programma je moederbord wel goed herkent, dan zal het feit er de verkeerde processorvoet wordt weergegeven niet simpel een foutje in de database van het programma zijn? :?

Stuur een mailtje met je bevindingen naar de ontwikkelaar zou ik zeggen. Ik geloof niet dat wij hier echt bij kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke mail is onderweg. Ik dacht dat er misschien nog meer mensen dit opgevallen was (ook al wordt er nog maar weinig gebruik gemaakt van 423 sockets (ben ze hier nog niet tegen gekomen bij andere tweakers))

Maar toch bedankt (ook al mag dat niet bij GOT)

Verwijderd

Ik heb hier nog een 423 draaien, zal het eens proberen.

[edit]
Bij mij doet hij het prima... ziet er verder ook wel leuk uit maar gebruik toch liever AIDA denk ik.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 10:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 10:48:
Ik heb hier nog een 423 draaien, zal het eens proberen.

[edit]
Bij mij doet hij het prima... ziet er verder ook wel leuk uit maar gebruik toch liever AIDA denk ik.
En op welk mobo is dit?

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 11:53

SpeedBart

Futurama 0wnage

Ach, wat maakt het uit... Als je pc het maar doet, moet je jezelf niet gek maken met vragen waarom bepaalde software niet klopt. Dat kan altijd voorkomen, waarschijnlijk een foutje in de database van fresh diagnose..

/edit volgende keer beter lezen, antwoord is al gegeven

[ Voor 13% gewijzigd door SpeedBart op 29-08-2003 11:22 ]

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Titelaanpassing. Verder niets meer toe te voegen :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1