Toon posts:

Nokia 3300 - USB aansluiting werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wat problemen met mijn GSM ( Nokia 3300 ) mischien dat iemand me kan helpen:

OK, ik start de computer op, alles ok, dan kan ik de 3300 aansluiten, zegtie USB apparaat word niet herkend... stekker uit de usb, stekker weer in de usb dan werktie wel...
Maar als ik em dan later nog een keer wil aansluiten hoor je wel dat bliepje als je een usb apparaat aansluit, maar meer niet.
Dan moet ik de pc opnieuw opstarten en begint het verhaal weer van voren, stekker drin word nie herkend, stekker druit, stekker weer drin en dan doetie t.

Ik draai Windows XP
Iemand een Idee, want ik word er ziek van!! :(

Btw, op werk ( windows 2000 ) heb ik geprobeerd hem te aansluiten, om te kijken of het probleem maybe aan XP lag, maar op 2000 vind ie nog nie eens een werkende driver...

Nog meer mensen met dit probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Hulp?

Kicken doen we pas na minimaal 24 uur!

[ Voor 90% gewijzigd door Korakal op 29-08-2003 12:51 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Korakal

Up up up!

't Zou kunnen dat het een voedingsprobleem is; probeer het eens met alle andere USB stekkers ontkoppeld?
Heb je trouwens éérst de driver geïnstalleerd en daarna de telefoon aangesloten? Want volgens mij is dat de enige juiste volgorde.

Ik heb gelijk ook even je topictitle iets pakkender gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 29-08-2003 12:56 ]

• ppotter10
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-02 09:15
Heb zelf zo'n ding niet maar toch.
Wat voor chip gebruik je voor je usb? Is het usb 1.1 / 2? Heb je laatste sp4 pack geinstalleerd? Zo ja, heb je ook de patch geinstalleerd dat Windows 2000 sp4 sommige drivers niet goed herkend?
check deze link: http://support.microsoft.com/?kbid=822831.
Of zoek bij Windows update naar de update met nummer 822831. (moet je wel eerst dit doen: Windows Update aanpassen->Catalogus weergeven. En dan via de catalogus opzoeken)

Intel Q9550, 4GiB, 250 GB SSD, HD7770

Verwijderd

Topicstarter
ppotter10 schreef op 29 augustus 2003 @ 12:59:
Wat voor chip gebruik je voor je usb? Is het usb 1.1 / 2? Heb je laatste sp4 pack geinstalleerd? Zo ja, heb je ook de patch geinstalleerd dat Windows 2000 sp4 sommige drivers niet goed herkend?
Of zoek bij Windows update naar de update met nummer 822831. (moet je wel eerst dit doen: Windows Update aanpassen->Catalogus weergeven. En dan via de catalogus opzoeken)
Het is USB 1.1
Ik ga SP4 eff installeren en eff alle andere updates, en dan zal ik nog es proberen.mjah dattie het op werk nie doet boeit me niet, hij moet thuis ( op Win XP ) werken...
Korakal schreef op 29 August 2003 @ 12:54:
't Zou kunnen dat het een voedingsprobleem is; probeer het eens met alle andere USB stekkers ontkoppeld?
Heb je trouwens éérst de driver geïnstalleerd en daarna de telefoon aangesloten? Want volgens mij is dat de enige juiste volgorde.

Ik heb gelijk ook even je topictitle iets pakkender gemaakt.
Thx, ik heb geen andere USB apparaten aangesloten op dit moment, dus dat probleem lijkt me niet het geval.
En ik heb idd ( zoals de handleiding al zei ) eerst drivers daarna pas aansluiten.

Verwijderd

Topicstarter
ppotter10 schreef op 29 August 2003 @ 12:59:
Nou SP4 had ik al, die Patch heb ik geinstalleerd, maar hij werkt nog steeds niet hoor

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 13:42:
[...]

Nou SP4 had ik al, die Patch heb ik geinstalleerd, maar hij werkt nog steeds niet hoor
De vraag is eerder gesteld, maar je gaf nog geen antwoord: wat voor chipset heb je? Indien VIA: even de Hyperion 4 in 1 drivers installeren. Wil ook nog wel es helpen.

Verwijderd

zet je comp eens uit sluit dan eerst de kabel met telefoon aan, dan weer je comp aanzettenen als het goed is doet hij het dan. er staat als ik het goed heb ook in het boekje dat je dat als eerste moet doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 15:15:
zet je comp eens uit sluit dan eerst de kabel met telefoon aan, dan weer je comp aanzettenen als het goed is doet hij het dan. er staat als ik het goed heb ook in het boekje dat je dat als eerste moet doen ;)
Dat zou dus betekenen dat ik de foon dan niet meer los zou kunnen koppelen zou ik toch nog data willen overzetten, zou ik em wel loskoppelen dan moet ik dus opnieuw opstarten en das juist mijn probleem :'(
Korakal schreef op 29 August 2003 @ 14:09:
[...]

De vraag is eerder gesteld, maar je gaf nog geen antwoord: wat voor chipset heb je? Indien VIA: even de Hyperion 4 in 1 drivers installeren. Wil ook nog wel es helpen.
Volges mij is het een SiS 7001 of bedoel je dat nie?
Pagina: 1