waarschijnlijk een redelijke basic vraag, maar ik heb veel gezocht en kan er niks over vinden.
Ik begin net met asp en nou wil ik een soort van kleine template pagina maken.
Ik heb een 'template' pagina gemaakt met de html opmaakt enz. met dit script in de body
op een aantal asp pagina's vond ik wel templates waarmee je geen asp code kan includen, maar volgens mij moet het op deze manier wel kunnen, toch?
iemand die mij hierbij kan helpen?
bvd
Ik begin net met asp en nou wil ik een soort van kleine template pagina maken.
Ik heb een 'template' pagina gemaakt met de html opmaakt enz. met dit script in de body
ASP:
ik roep deze template.asp aan dmv. een aantal links uit een menu met de link template.asp?pagina=naamvandepagina, als ik dit nu aanroep werkt het niet, in de ...inc.asp files staan per link een andere tabel met daarin de gegevens om bepaalde gegevens uit de database te halen.1
2
3
4
5
6
7
8
| <% pagina=request.querystring("pagina") if pagina="werkwijze" then%> <!-- #include file="werkwijzeinc.asp"--> <%elseif pagina="team" then%> <!-- #include file="teaminc.asp"--> end if%> |
op een aantal asp pagina's vond ik wel templates waarmee je geen asp code kan includen, maar volgens mij moet het op deze manier wel kunnen, toch?
iemand die mij hierbij kan helpen?
bvd
[ Voor 8% gewijzigd door littledreamer op 29-08-2003 12:02 ]