Voorbeelden voor Werkstuk Templates in Word

Pagina: 1
Acties:
  • 1.290 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78250

Topicstarter
Hallo,

Na een tijdje gezocht te hebben op dit forum, kon ik weinig nuttigs vinden. Het nieuwe schooljaar begint bijna, en ik wil vanochtend even een Template maken voor de werstukken die ik dit jaar moet gaan afleveren.

Pagina 1 > Voorkant
2 > Inhouds opgave + Voorwoord
3 > Inhoud werkstuk
- > Nawoord
- > Achterkant

Ik weet niet zo goed of er nou een speciale functie in word zit om zoiets te maken o.i.d. Jullie mss. wel? Ook lijkt me een voorbeeld wel handig, via google googlede ik weinig goeds bij elkaar:) als een van jullie og een template heeft die hij of zij gebruikt (heeft) wil ik die graag gebruiken als voorbeeld!

-Lunchbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09-2024
Je tikt je document-outline en je slaat het op als template in plaats van als document (bij Bestand -> Opslaan als...). Dat is de speciale functie. Of bedoel je dat niet? :)

Ik mis in ieder geval het register, de samenvatting, de conclusie en de bronvermeldingen. Het register kan Word voor je bijhouden maar afhankelijk van de omvang van je werkstukken is het misschien een beetje overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

So out this summer:
1. huiswerk-achtige dingen vragen
2. kunnen jullie ff
3. groeten onderaan je posts

So in this summer:
1. Maak een word-document zoals jij hem precies wilt hebben en sla deze op als sjabloon. Zoeken naar sjablonen in de Word-help (F1), zal je een heel stuk verder helpen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78250

Topicstarter
Gegroet:)

Emm, ja als Sjabloon opslaan dus, en een maatje van me zei dat ie ook een Standaard-Inhoudsopgave had, die automatisch alle pagina's erin zet met titels enzo. Is dat ook wat jij bedoelde rollebol?

Thx voor de snelle reacties btw,:) kan ik zo ff aan de slag.