ik heb hier een Dell pc op mn kamer staan (2.66 Ghz Intel, Ati radeon 9700 pro) en die staat ongeveer 50 centimeter van de kachel vandaan, en de draden liggen tegen die kachel aan, nou vraag ik me af, wordt die pc dan niet heel erg warm in de winter als ik de kachel aan moet gaan zetten omdat het vrij koud is ? de kachel is een centrale verwarming, (geen kolen ofzo).
Verwijderd
tsja, wat zijn je temps dan? (proc, mobo, vga, etc)
en dat van die kabels: even een katoenen doek eromheen, zodat er geen direct contact is
en dat van die kabels: even een katoenen doek eromheen, zodat er geen direct contact is
Verwijderd
Dat heb je denk ik zelf gedaanVerwijderd schreef op 29 August 2003 @ 08:49:
Waarom staat dit bericht bij Network Troubleshouting, daar heb ik toch echt geen problemen mee
Warme lucht stijgt naar boven. Het grootste deel van de warmte zal dus wel naar b0ven gaan. 50 cm is een aardige afstand. Ik denk persoonlijk dat het niet zoveel problemen zal geven. Maar als je de mogelijkheid hebt kan je hem beter er iets verder vanaf gaan.
Hmm als ik jou was zou ik het kacheltje nog eens 50cm opschuiven!
Sommige PC's worden van zichzelf al warm, maar met een kachel erbij kan dit volgens mij niet goed gaan
Sommige PC's worden van zichzelf al warm, maar met een kachel erbij kan dit volgens mij niet goed gaan
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
en toch heb jij het topic hier geopendVerwijderd schreef op 29 August 2003 @ 08:49:
Waarom staat dit bericht bij Network Troubleshouting, daar heb ik toch echt geen problemen mee
Ik heb je topic nu verplaatst:
Network Troubleshooting -> Overige Hardware
[ Voor 9% gewijzigd door Predator op 29-08-2003 09:52 ]
Denk zelf eens naVerwijderd schreef op 29 August 2003 @ 08:48:
ik heb hier een Dell pc op mn kamer staan (2.66 Ghz Intel, Ati radeon 9700 pro) en die staat ongeveer 50 centimeter van de kachel vandaan, en de draden liggen tegen die kachel aan, nou vraag ik me af, wordt die pc dan niet heel erg warm in de winter als ik de kachel aan moet gaan zetten omdat het vrij koud is ? de kachel is een centrale verwarming, (geen kolen ofzo).
Mhzzz, door gebrande kabels ja, dat lijkt me een goed idee
Pagina: 1