Toon posts:

Geluidsniveau switches: HP vs 3Com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja, beetje vreemde vraag misschien:

Ik ben op zoek naar een goede 24 ports 10/100 unmanaged switch. We hebben nu een 2324 (J4818A) van HP staan boven in een kantoor maar dat ding maakt erg veel kabaal. (2-3 keer het geluidsniveau van een PC.)

Wie heeft ervaring met de 3C16471 24 10/100 ports switch van 3Com? Is die stiller? Of heeft iemand een ander merk 24 ports switch die ook erg stil is?

Bvd!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

check http://www.3com.com/other/pdfs/products/en_US/400720.pdf

Vooral pagina 2, Silent.... allemaal geen fan...dat zal schelen denk in kabaal...?

Verwijderd

Hm, hier heb ik nu allmeaal Hirschmann-apparatuur. Dat maakt ook een aardige herrie, ookal zitten ze in een afgesloten rack, je wil toch niet lang in die ruimte zitten. Vandaag gaat alle Hirschmann-zooi eruit en ga ik het vervangen door nieuw Cisco-materiaal. Misschien is dat wel wat. Ik zal straks even voor je luisteren....

Verwijderd

Topicstarter
M.I.G. schreef op 29 augustus 2003 @ 08:31:
check http://www.3com.com/other/pdfs/products/en_US/400720.pdf

Vooral pagina 2, Silent.... allemaal geen fan...dat zal schelen denk in kabaal...?
Ja, die gaan alleen maar t/m 16 ports. :(

Verwijderd

We hebben hier hubs van Dell, 24-poorts... Zonder fan 10/100 autosensing, met autodetect voor cross. Type Powerconnect 2024

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Verwijderd schreef op 29 augustus 2003 @ 08:32:
Hm, hier heb ik nu allmeaal Hirschmann-apparatuur. Dat maakt ook een aardige herrie, ookal zitten ze in een afgesloten rack, je wil toch niet lang in die ruimte zitten. Vandaag gaat alle Hirschmann-zooi eruit en ga ik het vervangen door nieuw Cisco-materiaal. Misschien is dat wel wat. Ik zal straks even voor je luisteren....
Cisco en stil?
Ik denk het niet :)

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op 29 augustus 2003 @ 10:28:
We hebben hier hubs van Dell, 24-poorts... Zonder fan 10/100 autosensing, met autodetect voor cross. Type Powerconnect 2024
Ik heb een Dell 2124 maar die maakt behoorlijk herrie (twee fans).
TS kan natuurlijk overwegen om een temperatuur regelaartje op de fans te zetten, dan maaktie alleen af en toe lawaai

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Brahiewahiewa schreef op 29 augustus 2003 @ 12:14:
[...]

Ik heb een Dell 2124 maar die maakt behoorlijk herrie (twee fans).
Ik had het dan ook over een andere ;)

Verwijderd

Gman schreef op 29 August 2003 @ 11:10:
[...]

Cisco en stil?
Ik denk het niet :)
Geruisloos zijn ze niet, maar om nou te zeggen, dat ze herrie maken... nee.
In ieder geval een stuk minder dan de oude apparatuur. Maar idd., ook in de 2950-serie zitten fans (ik geloof maar eentje), dus je hoort ze zeker.

De 3750G maakt meer herrie, deze heeft dan ook 2 fans. Maar in vergelijking met de oude is ook deze heilig.

Ik vind het allemaal best meevallen.
Pagina: 1