Na een hoop research hoop ik zo een bevestiging te krijgen wellicht aangevuld met wat interessante info.
Overweeg de p4p800 of de deluxe variant van dat bordje.
firewire mis ik niet en voor zover ik begrijp is verder het enigste verschil tov. de non deluxe de via ide ata133 raid controller.
Op de deluxe is sata raid mogelijk met 2 schijven en alleen onder XP.
De op het non deluxe aanwezige ide controller is ata100,
ik neem aan dat er een primaire en secondaire op beide mobo's zit.
Zoja dan kan ik dus 4 ata100 devices op het non deluxe bord aansluiten.
Mogen dat dan maximaal schijven met een capaciteit van 120 gig zijn of kan ik op de nonpro zonder problemen toch een bijv. 200gig schijf kwijt.
En naast de 4 eide devices onder XP met de non de luxe ook nog 2 sata schijven waardoor het totaal bij de non de luxe op 6 komt te liggen.
Klopt dat?
Zijn er verder nog verschillen tussen de bordjes?
Ik heb een club3d 9700np rev 1.0,
is er een mobo revisie die ik beter niet kan nemen?
Wat is de diameter van de bijgeleverde fan bij een P4 2,4gig 800mhz?
Als iemand de specs van zo'n fan bij de hand heeft...
Heb hier namelijk nog een hele sloot met 80mm fans en als dat de standaard is
Ma goed, de P4 zal bij mij voorlopig tamelijk kreupel draaien want ik zal voorlopig toch ff met de originele heatsink en crucial pc2100 moeten draaien.
Liep vroeger wel prima op 166mhz maar dan nog...
Anderzijds wordt het ter zijnertijd wel een leuke upgrade met snel ram en goede heatsink
Begrijp ik het goed dat ik met deze mobo's in beginsel het snelste ddr1 ram dat op de markt gaat verschijnen kwijt kan?
Sommige vragen zijn wellicht eenvoudig te vinden maar op een gegeven moment raak je bedolven onder de info en wil je zelfs nog wel eens wat vergeten of door de bomen de weg niet meer zien.
Deze posting gaat er voornamelijk over of ik voor een deluxe moet gaan of dat ik "beter" af ben met een non deluxe.
Tia!!
Overweeg de p4p800 of de deluxe variant van dat bordje.
firewire mis ik niet en voor zover ik begrijp is verder het enigste verschil tov. de non deluxe de via ide ata133 raid controller.
Op de deluxe is sata raid mogelijk met 2 schijven en alleen onder XP.
De op het non deluxe aanwezige ide controller is ata100,
ik neem aan dat er een primaire en secondaire op beide mobo's zit.
Zoja dan kan ik dus 4 ata100 devices op het non deluxe bord aansluiten.
Mogen dat dan maximaal schijven met een capaciteit van 120 gig zijn of kan ik op de nonpro zonder problemen toch een bijv. 200gig schijf kwijt.
En naast de 4 eide devices onder XP met de non de luxe ook nog 2 sata schijven waardoor het totaal bij de non de luxe op 6 komt te liggen.
Klopt dat?
Zijn er verder nog verschillen tussen de bordjes?
Ik heb een club3d 9700np rev 1.0,
is er een mobo revisie die ik beter niet kan nemen?
Wat is de diameter van de bijgeleverde fan bij een P4 2,4gig 800mhz?
Als iemand de specs van zo'n fan bij de hand heeft...
Heb hier namelijk nog een hele sloot met 80mm fans en als dat de standaard is
Ma goed, de P4 zal bij mij voorlopig tamelijk kreupel draaien want ik zal voorlopig toch ff met de originele heatsink en crucial pc2100 moeten draaien.
Liep vroeger wel prima op 166mhz maar dan nog...
Anderzijds wordt het ter zijnertijd wel een leuke upgrade met snel ram en goede heatsink
Begrijp ik het goed dat ik met deze mobo's in beginsel het snelste ddr1 ram dat op de markt gaat verschijnen kwijt kan?
Sommige vragen zijn wellicht eenvoudig te vinden maar op een gegeven moment raak je bedolven onder de info en wil je zelfs nog wel eens wat vergeten of door de bomen de weg niet meer zien.
Deze posting gaat er voornamelijk over of ik voor een deluxe moet gaan of dat ik "beter" af ben met een non deluxe.
Tia!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 03:01 ]