Toon posts:

Wanadoo Mail

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Chello cable verbinding en daarvoor inbelverbinding van Wanadoo, dus ook email account van beide.
Nu kan ik met chello post ophalen en verzenden. Met wanadoo kon ik nadat ik chello kreeg alleen maar post ophalen. Sinds 2 weken nadat mijn zus een avond wat met mijn computer zat te spelen, kan ik ook niet meer post ophalen.
Waar kan het aan zitten ik heb niet zoveel verstand met computers. BVD _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
O Ja ik gebruik office outlook

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:48

Jimbolino

troep.com

je moet de uitgaande mailserver van chello gebruiken
andere mailservers (van wanadoo) werken niet via chello

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif deze knop is gemaakt om je bericht te veranderen en dingen toe te voegen

oja, dit is een erg simpele vraag, die je terug had kunnen vinden door even te zoeken

[ Voor 67% gewijzigd door Jimbolino op 29-08-2003 04:59 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55

sjorsfeenema

de mijne is mooier

helaas kun je met wanadoo niet meer je post ophalen via outlook (heb je bericht van gehad)
had het nl. ook en nu moet je inbellen met wanadoo of gewoon inloggen op de site van wanadoo :(

hier die voorbeeld mail:

Bericht voor Wanadoo Free abonnees

Geachte Meneer Sjors Feenema,

U ontvangt dit bericht omdat u in het verleden de e-mail van uw Wanadoo Free abonnement wel eens hebt opgehaald (bijvoorbeeld via Outlook Express), terwijl u een verbinding met internet had via een andere internetaanbieder dan Wanadoo.

Als gevolg van een technische wijziging is dit met ingang van woensdag 30 juli niet meer mogelijk. Vanaf die dag kunt u uitsluitend met een internetverbinding via Wanadoo de e-mail van uw Wanadoo Free abonnement ophalen.

Wij adviseren u dan ook uw Wanadoo Free abonnement te gebruiken om een verbinding met internet te maken! Voor het snel en makkelijk op de juiste wijze instellen van uw computer surft u naar: www.wanadoo.nl/instellingen.

Mocht het voor u niet mogelijk of niet wenselijk zijn om van een internetverbinding via Wanadoo gebruik te maken, bijvoorbeeld omdat u op kantoor uw e-mail leest of gebruik maakt van een breedbandverbinding van een andere internetaanbieder, dan hebt u twee mogelijkheden:

1. Wijzig uw Wanadoo Free abonnement in Wanadoo Budget 10%

Wanadoo Budget 10% biedt u vier e-mailadressen met elk een mailbox van 20 Mbyte. U kunt uw e-mail via elke internetverbinding ophalen en bovendien krijgt u 10% korting op de internettikken* wanneer u inbelt bij Wanadoo. Wanadoo Budget 10% kost slechts € 1,95 per maand!

Klik hier en stap nu over naar Wanadoo Budget

2. Maak gebruik van Wanadoo Webmail

Met Webmail kunt u altijd en overal uw e-mail lezen: www.wanadoo.nl/webmail.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Indien u reeds gebruik maakt van Wanadoo Budget, Wanadoo Smartpack, Wanadoo ADSL of Wanadoo Cable dan kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,
Wanadoo

P.S. Indien u nog vragen hebt, kunt u bellen met Wanadoo. Telefoon: 0900-0134 (ma t/m vr 9:00-21:00 uur, za & zo 10:00-16:00 uur, 50 cent per minuut).

* Korting op basis van lokaal KPN BelBasis tarief.

[ Voor 85% gewijzigd door sjorsfeenema op 29-08-2003 05:21 ]

die van hen is mooi....

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
typisch geval van je mail lezen, bovenstaande is dus exact wat er aan de hand is

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.