The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Lees nog eens goed. Ik heb al aangegeven dat ik het gisteren (woensdag 27 augustus) nog gecontroleerd heb. Ik heb ondertussen een vermoeden dat mijn icons bij het restoren van andere icons verdwenen zijn.SmartDoDo schreef op 29 August 2003 @ 01:19:
Verklaard Usericon verdwenen, zelfs als je hem nog ziet. misschien jouw vraag?
Ondertussen heb ik weer één icon ge-upload.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Blijkbaar stonden ze dus nog in je (hardnekkige
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 14:40 ]
Eeuh ja, en dat is al een week zo:
Usericon verdwenen, zelfs als je hem nog ziet.
GoT heeft kuren... picserver en search plat.
[rml][ TIP] Usericon even opnieuw uploaden[/rml]
Wat BalusC zegt dus
[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 29-08-2003 14:44 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik zie je al bijna 3 dagen zonder icoon lopen dus ik denk dat het nog gewoon bij jouw in de cache stond.Mr. Liu schreef op 29 August 2003 @ 01:17:
Ik bel even vanaf huis in, zie geen icons meer bij mijn posts staan. Check mijn profiel waar er 5 zouden moeten staan en ze zijn allemaal wegIs hier een goede reden voor of wat is er aan de hand?
En ja, na de vorige crash heb ik gisteren nog gecontroleerd en toen stonden mijn upload icons er nog wel.
Dat is dan heel vreemd, had de cache hard leeg gegooid dacht ikSen schreef op 29 August 2003 @ 15:16:
[...]
Ik zie je al bijna 3 dagen zonder icoon lopen dus ik denk dat het nog gewoon bij jouw in de cache stond.

Ook een keer met een andere browser gekeken (met een andere cache), welke ik eigenlijk nooit voor GoT gebruik en daar zag ik mijn icoon ook.
Ik denk dat ik maar weer eens serieus een poging moet doen om Murphy voorgoed buiten spel te zetten
Of je ISP (of je proxy als je die gebruikt) heeft ook een cache waar het nog stondMr. Liu schreef op 29 August 2003 @ 15:25:
Dat is dan heel vreemd, had de cache hard leeg gegooid dacht ik![]()
![]()
![]()
Ook een keer met een andere browser gekeken (met een andere cache), welke ik eigenlijk nooit voor GoT gebruik en daar zag ik mijn icoon ook.
Ik denk dat ik maar weer eens serieus een poging moet doen om Murphy voorgoed buiten spel te zetten
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Damn, de bedrijfsproxyF_J_K schreef op 29 August 2003 @ 15:42:
[...]
Of je ISP (of je proxy als je die gebruikt) heeft ook een cache waar het nog stond

* Freee!! voelt zich heel erg