Icons weer eens verdwenen. Crash?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:17

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Topicstarter
Ik bel even vanaf huis in, zie geen icons meer bij mijn posts staan. Check mijn profiel waar er 5 zouden moeten staan en ze zijn allemaal weg :? Is hier een goede reden voor of wat is er aan de hand?

En ja, na de vorige crash heb ik gisteren nog gecontroleerd en toen stonden mijn upload icons er nog wel.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verklaard Usericon verdwenen, zelfs als je hem nog ziet. misschien jouw vraag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Topicstarter
Lees nog eens goed. Ik heb al aangegeven dat ik het gisteren (woensdag 27 augustus) nog gecontroleerd heb. Ik heb ondertussen een vermoeden dat mijn icons bij het restoren van andere icons verdwenen zijn.

offtopic:
Ondertussen heb ik weer één icon ge-upload.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb niet aan de icoons op de disk gezeten, alleen aan icoons in de database. De icoons zouden nog gewon zichtbaar zijn in je profiel als ze nog op de server stonden. Dit was blijkbaar niet het geval, want je usericoon dir is leeg (op je net upgeloade plaatje na).

Blijkbaar stonden ze dus nog in je (hardnekkige ;)) cache :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn usericons zijn ook weg, ook in mijn profiel :? :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dude, neem eens netjes het hele topic door en lees gewoon alle replies en de eventuele linkjes. Zo beantwoordt dat linkje van SmartDoDo al jouw vragen en was deze reply van jou helemaal niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 14:38:
Mijn usericons zijn ook weg, ook in mijn profiel :? :'(
Eeuh ja, en dat is al een week zo:
Usericon verdwenen, zelfs als je hem nog ziet.
GoT heeft kuren... picserver en search plat.
[rml][ TIP] Usericon even opnieuw uploaden[/rml]
:Y)
edit:
Wat BalusC zegt dus

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 29-08-2003 14:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 18:04

Sen

<-->

Mr. Liu schreef op 29 August 2003 @ 01:17:
Ik bel even vanaf huis in, zie geen icons meer bij mijn posts staan. Check mijn profiel waar er 5 zouden moeten staan en ze zijn allemaal weg :? Is hier een goede reden voor of wat is er aan de hand?

En ja, na de vorige crash heb ik gisteren nog gecontroleerd en toen stonden mijn upload icons er nog wel.
Ik zie je al bijna 3 dagen zonder icoon lopen dus ik denk dat het nog gewoon bij jouw in de cache stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Topicstarter
Sen schreef op 29 August 2003 @ 15:16:
[...]
Ik zie je al bijna 3 dagen zonder icoon lopen dus ik denk dat het nog gewoon bij jouw in de cache stond.
Dat is dan heel vreemd, had de cache hard leeg gegooid dacht ik :? 8)7 |:(
Ook een keer met een andere browser gekeken (met een andere cache), welke ik eigenlijk nooit voor GoT gebruik en daar zag ik mijn icoon ook.

Ik denk dat ik maar weer eens serieus een poging moet doen om Murphy voorgoed buiten spel te zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mr. Liu schreef op 29 August 2003 @ 15:25:
Dat is dan heel vreemd, had de cache hard leeg gegooid dacht ik :? 8)7 |:(
Ook een keer met een andere browser gekeken (met een andere cache), welke ik eigenlijk nooit voor GoT gebruik en daar zag ik mijn icoon ook.

Ik denk dat ik maar weer eens serieus een poging moet doen om Murphy voorgoed buiten spel te zetten >:)
Of je ISP (of je proxy als je die gebruikt) heeft ook een cache waar het nog stond :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Topicstarter
F_J_K schreef op 29 August 2003 @ 15:42:
[...]
Of je ISP (of je proxy als je die gebruikt) heeft ook een cache waar het nog stond :)
Damn, de bedrijfsproxy :X

* Freee!! voelt zich heel erg 8)7 |:( 8)7 |:( 8)7 |:(

Pagina: 1