Globalwinfop38 60 graden?

Pagina: 1
Acties:

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
is dit niet een betje hoog? voor Duron 700@850 1,825 volt
Hoger wil ie niet
Ik heb het idee dat ie er scheef op zit ofzo!? Kan dat? ik heb die koelprut er al afd gehaald en er een klein beetje pasta tussen gedaan.
O ja L1 ook ingekleurd

systeem specs

• DaOverclocker
  • Nu online

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
Joehoe Volgens de review op Tweak.net is dit toch wel wat hoog geloof ik .....

systeem specs

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

idd. heb je 'm er wel goed op zitten? Zit er nog folie aan de onderkant van de cooler? kijk hem nog eens na want dit klopt niet helemaal :'(

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 15:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik bedoel maar. En waarom heb je je voltage zo hoog staan? Die van mij draait nu op 1.8v. Zie specs beneden.

• DaOverclocker
  • Nu online

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
nee Folie is er al af!
Er zit nu wat andere pasta op.
Maar ik heb ook het idee dat ie net helemaal recht loopt.

Ik bedoel aan de Linkerkant zit er zoiets als 1mm tussen proc en koeler, maar andere kant 1,5 mm, Zoiets dan. Maar ik krijg hem er niet recht op....

systeem specs

Verwijderd

Heb ik ook Duron800 60 graden...

:(

• DaOverclocker
  • Nu online

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
ook met winfop?

trouwens ik heb hem gekocht als Winfop32 maar met fop38 koeler erop....Dat zei ioe tenminste. (bij Comtech)

systeem specs

• Krypt
  • Laatst online: 10:35
Ik had een Duron700 op 60graden..
Maar heb nu mun Articsilver binnen en een 60HP delta fan.. draait nu 44graden met 2 fans en 50graden met 1 fan.. het rare is als ik mijn kast open laat staan dan wordt ie 2 graden warmer :? Wazig..

Pvouput live

Verwijderd

Krypt, dus echt niet wazig he?
Je hebt gewoon een enorm goede airflow in je kast!

Heb je een bigtower?? Dan wil ik graag weten hoe je alle fans hebt staan, aangezien ik zelf nog zoekende ben...

Over de Duron800 met een FOP38: zou 45 graden moeten lopen; overgeklokt en wel. (zie http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14679)
I.c.m. Artic Silver moet je er nog minstens een graad of 3 af weten te poetsen, maar er zijn revieuws te zijn waar ze tot 15 graden (!!) beter zijn gaan koelen. Conclusie is wel overal hetzelfde: FOP38 koelt het beste (plus nog 2-3 andere), Artic Silver is de beste koelpasta.

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Als ik m'n kast open doe word m'n mobo 5 graden warmer (na +/- 3 min) en m'n proc. 5 graden warmer

Onderin achterkant, zuigen, onderin voorkant zuigen, slotfan, zuigen, bovenin achter 2 fans blazen (lucht word dmv een soort zelfgebouwde schans naar beneden geleid) 1 fan in de zijkant blazend op mobo/proc. Heb m'n alpha blazen
dit maakt m'n Athlon 800@100 43 graadjes en m'n mobo 25 graadjes.
Kast open, 43 word 48 (komt doordat fan aan de zijkant blazent dan ook weg is) en mobo word 30 graden

Verwijderd

60 graden is veels te hoog voor die cooler. Mijn Duron 650@935 wordt met een spire orb 48 graden maximaal...voltage gewoon 1.60!!!

• Krypt
  • Laatst online: 10:35
aginor: Hmm. heb niet echt veel fans..
Heb een bigtower van Mycom trouwens...
Heb geen intake fan. Alleen een outtake fan; de Delta 80MP net onder mijn voeding..
Dan heb ik een Tornado 60x60 Computernerd cooler met die standaard fan erop op de bovenkant. deze blaast.. daarnaast heb ik nog een delta 60HP aan de zijkant van die coolergeschroefd die blaast ook; naar boven richting voeding.

Heb veel dingen uitgeprobeerd maar zo koelt ie het beste en maakt ie ook nog het minste geluid.. kan de Delta60HP ook nog uitzetten maar dan schiet de temperatuur ongev met 6 graden omhoog..

Heb overigens maar 3 kaarten in A7V geprikt zitten..
SbLive
Realtek Nic
S3 virge kaartje..

De voodooII heb ik er even uit liggen..

Pvouput live

Pagina: 1