Toon posts:

Wat is de beste combinatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet goed onder welk kopje ik dit moet plaatsen, maar het gaat om het volgende:
Ik ben van plan om een nieuwe computer te kopen. Momenteel heb ik een AMD XP 2400, Abit AT7-MAX2, 1024 MB Geheugen Samsung PC2700 333Mhz DDR, Club Ati Radeon 9700 Pro. Echter ik wel wat anders, iets snellers weer! Ik had et idee dat een AMD, samsung (Geheugen) en mn Abit AT7 (moederbord) een goeie match waren kwa hardware. Ik wil dus gewoon een snelelre computer met goeie onderdelen. Ik kan rond de 2000 euro uitgeven! Graag zou ik van jullie weten wat de beste keuze kwa hardwareonderdelen is!

• Barazinbar
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 13:36
Waar baseer je de opvatting op dat dit niet snel genoeg is ?
Je zou er een snellere proc in kunnen stoppen (3000+) of een mobo halen wat dual channel ddr ondersteunt. Volgens mij heb je gewoon een redelijk snel en nieuw systeem maar als je perse nog eens 2000 euro wil uitgeven kan je altijd een 875pe mobo + p4 2.8 ofzo halen.

Of zelf even wat onderzoeken....

Failure is nothing compared to regret

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" deel 6

Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?

Kortom, lees zelf reviews en struin anders wat rond op GoT voor ervaringen :). Als hardware gewoon bij elkaar "past" (dus niet een P4 in een Socket A mobo), dan is het al een goede "match" ;). Hoe snel/stabiel het geheel dan is hangt meer af van de kwaliteit van de onderdelen die je gekocht hebt (al is er ook een factor "geluk" ;)).

Echter, als je gewoon "populaire" onderdelen haalt zit je bijna altijd goed. Daar zijn maar zelden veel problemen mee (anders werden ze niet zoveel verkocht).

Dit topic gaat dus dicht, anders zal je niets anders krijgen dan dat iedereen zijn eigen configuratie post, en daarvoor kan je ook de specs van een hoop mensen opzoeken :). Vergeet als je nog eens een topic wilt openen niet de stickies van het betreffende subforum door te nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mentalist op 29-08-2003 01:19 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.