[mysql] table importeren

Pagina: 1
Acties:

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
ik heb net een dump van een table gedownload die ik localhost op mn database wil zetten,

table is 15mb groot, ik probeer het via dos met mysqlimport draaiend vanuit de apache/mysql/bin/ directory.

hij voegt alle rows toe (ook de juiste hoeveelheid) alleen de inhoud van alles zijn alleen maar 0'tjes . .. dus de inhoud pakt ie niet mee. . .

wat doe ik fout?

ik doe nu gewoon:

c:\apache\mysql\bin\mysqlimport databasenaam filenaam.sql

ik draai in windows dus werk via ms dos

ik krijg als result:

records: 9429 deleted: 0 skipped: 0 warnings: 75252

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 12:45

slm

ehm.. om te beginnen even kijken wat je nou voor warnings krijgt... gewoon 1 van die 75252 in totaal :)

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 11:26
[lol]ik draai in windows dus werk via ms dos[/lol] 8-)

Maar je kan toch ook mysql -p[pww] databasenaam < file.sql ? Misschien is het wel hetzelfde hoor 8-).

Hoe begint de export, misschien moet er eerst ff een tablestructuur aangemaakt worden. Post ff het begin van je dump anders.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ik zie niet echt veel programming hier :) Meer problemen met MySQL en zijn functies. Het kan dan ook beter in Software Algemeen staan vind ik :)

Zou je dan nog wel wat meer info kunnen geven over versies van MySQL waarvan de dump is en waarvan je gaat importeren, informatie geven over de warnings en een klein stukje dumpfile kunnen weergeven?