New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
nu ben ik even een update voor mijn geluidskaart aan het halen. hopelijk werkt het dan wel. anders is het een irq conflict denk ik
*zucht* nog meer prutsen dus
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
heel weird
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Heeft er iemand hier en oplossing voor want zo heb ik niet veel aan mijn nieuwe videokaart.
de viachipset van mijn A7V moederbord is een beetje kieskeurig wanneer er een vortexchipset wordt gebruikt bij een geluidskaart!
Nu even met mijn huisgenoot geswitched (hij mijn monster sound mx300 ik zijn sb live)
werkt als een trein
alleen nu geen a3d meer
of weet iemand hoe je dat met de live kan aanzetten? zou cool zijn
Ben er nog steeds niet uit. Ik heb zelfs en oude ghost teruggezet, en een oudere bios geladen waar eea wel prima mee gewerkt heeft.
Heb ook de guillemot helpdesk gemaild met het verzoek om een oude bios, maar zo snel reageren die niet.
Iemand anders nog een nuttig tip/oplossing? Dit zuigt namelijk enorm.
Ben ik overigens weer fijn op de spreuk :if it's not broken don't fix it" gewezen
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
maarja ik heb nog een oud mobo'tje met amd750 chipset...
vertel ons anders ff meer over de rest van je config.
Geen irq's gedeeld?
I’m not like the OTTERS
het lag aan het AV7 mobo(via chipset dus) met de mx300.
Ik heb even op alle forums gezocht en ik zag dat de nieuwste vortexdrivers voor mij misschien uitkomst bieden dus ik zet binnenkort de mx300 even terug om te kijken of die vortexdrivers werken met mijn mobo
Verwijderd
Iemand een oplossing hiervoor behalve nieuwe shit kopen.
Nee, je kan niet terug naar de oude bios.
verder kreeg ik een kopie van de faq mbt beeldprobs van de website.
En "bedankt voor het lachen"... Lekkere support.
Hebben jullie nog wat gevonden?
Verwijderd
Ik heb nu win2k geinstalleerd om te kijken of ie het daaronder wel doet. Maar nu doet mijn CD-ROM drive het niet, dus kan ik geen nieuwe spellen installeren.
Zal nog ff verder moeten k*tten
ik zal nog verder voor jullie zoeken
dat wil ook wel helpen
www.viatech.com/drivers/4in1425(1)a.zip
Verwijderd
Abit BE6-II, Celly 566@901, 256MB RAM PC133, SBLive, Intel 10/100 Netwerkkaart, ISA Teles ISDN
Abit KA7 (bios Ry b03)
Athlon 900
2 x corsair PC 133 CAS2 RAM
Hercules geforce 2 MX (duh)
SBLive retail
Adaptec 2940 U2W
Plextor 40 TSi
Plextor 12x4x32
Plextor 8/20
Pioneer 6x
Teles ISDN (ISA)
45GB IBM DTLA 7200 RPM
9.1 GB IBM SCSI 10k RPM
Nvidia: 6.49 nu (6.31 was niet alles)
Via 1.24 (1.25 vond ie niet leuk...)
Verwijderd
Koele signature trouwens, ik neem groen :P!
Agp 2x / 4x
Fast Writes aan / uit
Sidebanding aan / uit?
en combinaties daarvan (met verschillende Via drivers) verschillende biossen van je A7V mobo...
(ken er een paar waarbij versie 1003 beter en stabieler werkte dan 1004 of 1005)
anders kun je je GF2MX bios opnieuw proberen te flashen (met dezelfde bios)...
hmm * actieman heeft trouwens ook dat ie
Superbike 2001 (demo) niet inkomt
Rogue Spear knalt er ook uit
Verder doen wel:
Crimson Skies
Tony Hawk
Midtown Madness 2
Half Life / CS / Frontline
NFS 5 Porsche Unleashed
NFS 3
Nemu 64 (onder win2k N64 spelen
en nog een hoop andere shit,
dus d3d & opengl doen het wel...
Verder opstelling
mobo met AMD 750 chipset
Tbird 700@900 slot A (golden orb & TD2)
300 watt voeding
2x128mb pc100 cas3
Hercules Geforce 2MX met 5.5ns Samsung mem @ 225/210 (gekoeld met fannetje)
MX300
Detonator 6.47 onder WinMe
Laatste Vortex 2 drivers van vortexofsound.
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Tenminste bijna..
Ik heb in dx8 bij display de agp versnelling uitgezet en voila. Hij loopt niet meer meteen vast. Kan nu zelfs al 5 min spelen.
Maar dat zal wel weer een ander probleem zijn. Nog ff een beetje klooien en misschien kan ik dan eindlijk goed van mijn mooie kaartje genieten.
Maarre heb je die ALI AGP Gart driver al geprobeerd?
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Ik heb een voeding van 230 watt. Kan het daar niet heel toevallig aan liggen?
Hoe/waar zet je de agp versnelling in de bios uit.
tja die voeding is idd beetje weinig, ik koop liefst een 300 watts, maar ja een k6 systeempje trekt toch niet zo veel?
Zou kunnen dat het idd aan je voeding ligt.
Ik zou het iig ff proberen met een zwaardere voeding...
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Volgens mij ligt het gewoon aan de agp. Maar ik weet niet waar ik die kan veranderen. In de BIOS kan ik niks vinden..