[XP] Bestanden verdwenen ?

Pagina: 1
Acties:

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb al in de search gezocht en op google onder "zwevende bestanden" maar ik kan niet vinden hoe ik mijn probleem kan oplossen. Het gaat als volgt :

Rechtermuis op mijn L drive (NTFS partitie van plusminus 40 gb) geeft weer dat mijn schijf voor 30/40 vol zit. Een kijkje op de schijf zelf laat maar 1 bestand zien van 3 MB. Bij het opstarten van Windows wil hij schijfchecken maar na een tijdje "zwevende bestanden" te hebben gereparareerd loopt de pc vast en moet ik rebooten. Ik kan ook geen schijfcontrole of wat dan ook doen, omdat ik dan de melding krijg dat de huidige gebruiker geen toegang heeft tot de volledige schijf. Terwijl ik de enige gebruiker op de computer ben (administrator). Is dit een virus of een foutje van ene B.G. en zijn volgelingen ?

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31

K-Jay

Klaas Jan

Ben je nu 30 gb aan data kwijt, of niet? Kan ik niet helemaal uit je post opmaken. Als dat het geval is kun je misschien Ontrack EasyRecovery gebruiken, is erg goed in het terugvinden van verloren gegane bestanden.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• D-Jay
  • Niet online
De bestanden zijn er nog volgens Windows, ik heb er alleen geen rechten voor terwijl ik adminstrator ben ...

• D-Jay
  • Niet online
Als administrator inloggen door "oude inlogstijl" te gebruiken werkt ook niet, dan zie ik de bestanden ook niet (btw nog thnx voor de tip g1z)

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05 12:15
Zet verborgen bestanden eens uit.
Staat hij als Shared zo ja zet dit uit reboot en kijk opnieuw

Werkt dit idd niet probeer dan idd een Data recovery

p.s Weet je zeker dat niet je recycle bin vol zit???

• D-Jay
  • Niet online
magic45 schreef op 29 August 2003 @ 00:21:
Zet verborgen bestanden eens uit.

=die staat al uit

Staat hij als Shared zo ja zet dit uit reboot en kijk opnieuw

=bedoel je hiermee de dollarshare ?

Werkt dit idd niet probeer dan idd een Data recovery

=easy recovery professional is nu bezig met een full scan

p.s Weet je zeker dat niet je recycle bin vol zit???

=geen L:/RECYCLER aanwezig

• magic45
Die share bedoel ik idd zet die na die scan eens uit en kijk eens of je dan wel die rechten hebt.
Ik ben er nog wel een tijdje kan niet slapen lig dus maar met me laptop in bed
:D

• D-Jay
  • Niet online
Ach mijn laptop heeft ook kuren dus ik blijf ff aan m'n bureau zitten :P
Het duurt nog ruim 40 minuten die scan ... hij heeft nu al +500 files gevonden, maar ik weet nog steeds niet komt hoe het komt dat ik die files niet kan zien ofzo .... VAAG !

• magic45
Ik denk dat je misschien de schijf alleen beschikbaar hebt gesteld aan Netwerk gebruikers (indien je die hebt)

• D-Jay
  • Niet online
Ik ga het proberen als de scan klaar is, iig bedankt voor je hulp

• D-Jay
  • Niet online
Inmiddels al meer dan 4000 bestanden gevonden ..... sweet easyrecovery .... :P

• magic45
Zijn dit verwijderde bestanden of bestaande bestanden ?

• D-Jay
  • Niet online
Ik zou het niet weten, dat kan ik nog niet zien (ik zit nu tegen de 6000 aan, nog 17 minuten)

• D-Jay
  • Niet online
14000 in zicht

• magic45
de 17 Minuten zijn bij mij al om :D ik ga zo ook maar eens naar dromenland moet je nog wat weten?

• D-Jay
  • Niet online
Nog 3 minuten, ik hoef verder nix te weten, ik denk dat het wel lukt anders kijk je morgen nog maar ff naar het topic
Thnx iig

• D-Jay
  • Niet online
magic45 schreef op 29 August 2003 @ 00:38:
Ik denk dat je misschien de schijf alleen beschikbaar hebt gesteld aan Netwerk gebruikers (indien je die hebt)
dat was het probleem, easy recovery bleef op 98% hangen, dus ik opnieuw opstarten de volgende dag en ik kon weer alles zien (dollarshare uitgezet)
Pagina: 1