Ik vraag me af waarom de makers daar in godsnaam niet aan hebben gedacht. Niet iedereen heeft een creditcard
Was toch geen moeite geweest als ze dit hadden geimplanteerd?
Vanmiddag redelijk wat gespeeld, vind het erg goed spel. Enkel die pop-up van de textures is af en toe wat storend. Verder niks op aan te merken
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Anoniem: 108806
Geen matches
NintendoNo1 asks: I see textures popping on cutscenes. Is something wrong with my copy of the game?
No, those textures popping in are part of the small price you pay for no loading times. Since they use the game-engine, we are loading geometry and textures from all over the game, different levels, scenarios and creatures, as well as dialog and music. We could have made it into video, and streamed it from the disk, but then there would have been loading times. We felt this was much better for the gameplay experience.
No, those textures popping in are part of the small price you pay for no loading times. Since they use the game-engine, we are loading geometry and textures from all over the game, different levels, scenarios and creatures, as well as dialog and music. We could have made it into video, and streamed it from the disk, but then there would have been loading times. We felt this was much better for the gameplay experience.
Hmmmm vandaag begonnen met zijn 2-en en nu al uitgespeelt. (iets van 8-9 uur):/
Om eerlijk te zijn had ik er meer van verwacht. Van de single player dan, multiplayer doe ik geen uitspraken over.
Of weet iemand of co-op korter is dan alleen, kan het bijna niet geloven. Maar ik miste wel wat dingen die je wel in trailers zag enz.
Bijv, stuk dat je in stad moet rond rijden op een warthog en dan tanks kapot moet schieten.
Om eerlijk te zijn had ik er meer van verwacht. Van de single player dan, multiplayer doe ik geen uitspraken over.
Of weet iemand of co-op korter is dan alleen, kan het bijna niet geloven. Maar ik miste wel wat dingen die je wel in trailers zag enz.
[ Voor 3% gewijzigd door Albinoraptor op 14-11-2004 02:35 ]
Die E3 scene zat idd niet in het spel. Wel leek het filmpje voordat je op aarde kwam er een beetje op. Althans, het begin daarvan 
Maar ik heb idd het gevoel dat het veeeeeeel te kort is. Nja, de tijd vliegt gewoonweg voorbij als je aan het spelen bent, dus het zegt wel iets over de leukheid van het spel. Maar het had imo wel langer gemogen ja...
Coop is dus niets korter dan gewone sp.
Maar ik heb idd het gevoel dat het veeeeeeel te kort is. Nja, de tijd vliegt gewoonweg voorbij als je aan het spelen bent, dus het zegt wel iets over de leukheid van het spel. Maar het had imo wel langer gemogen ja...
Coop is dus niets korter dan gewone sp.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Nou leukheid vind ik ook wel redelijk tegen vallen. 
Enigste levels wat ik echt leuk vond waren in stad (eerte deel) en die paar buiten levels op HALO. Vind het veel leuker om buiten en op open terein te vechten dan in kleine gangen waar het net zo donker is als in DOOM3 (die levels vond ik er dan ook te veel in zitten). Dacht juist in begin ah vet lekker op aarde vechten, helaas pindakaas.
Ik vind het meer een uitbreiding op HALO 1 dan een geheel nieuw spel.(sommige levels lijken dan ook wel erg veel uit HALO1, prisoners rescuen en nog een paar levels.)
Nou ja ik stop wel met mijn gezeik, binnenkort eens Live aanschafen en dan kijken of de multiplayer echt zo geweldig is als ze zeggen.

Enigste levels wat ik echt leuk vond waren in stad (eerte deel) en die paar buiten levels op HALO. Vind het veel leuker om buiten en op open terein te vechten dan in kleine gangen waar het net zo donker is als in DOOM3 (die levels vond ik er dan ook te veel in zitten). Dacht juist in begin ah vet lekker op aarde vechten, helaas pindakaas.

Ik vind het meer een uitbreiding op HALO 1 dan een geheel nieuw spel.(sommige levels lijken dan ook wel erg veel uit HALO1, prisoners rescuen en nog een paar levels.)
Nou ja ik stop wel met mijn gezeik, binnenkort eens Live aanschafen en dan kijken of de multiplayer echt zo geweldig is als ze zeggen.
[ Voor 14% gewijzigd door Albinoraptor op 14-11-2004 11:04 ]
- ErectionJackson
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23-06-2017
Ff testen hoe lang een onderti
:strip_exif()/u/5848/Kay-010-copy.gif?f=community)
Matched: halo
Gisteren wilde ik even 5 minuten Halo-en voor 't slapen, dat werden 3 uur 
spoiler:
Wat VET dat je ook als die arbiter gaat spelen. Echt een gave wending. Mooi detail ook dat de arbiter op een gegeven moment zijn Banshee net zo tegen de rand knalt als Master Chief dat in deel 1 deed, ik dacht toen na de Maw. Dat overnemen van die Ghosts is ook super gedaan. Ik vind het echt ver boven m'n verwachting uitstijgen. Ik had er niet veel van verwacht, omdat ik bang was dat t dan tegen zou vallen. Het overtreft daardoor dus alles wat ik had kunnen denken. Prachtig!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Wat ik vooral goed vind is dat je goed merkt dat het verhaal utigediept is. Ik zit echt de conversaties goed te volgen om te weten wat er speelt Deed ik anders nooit
Wat ik nog beter vind, is dat die pokkelevels tenminste niet steeds hetzelfde uitzien. Maar dat is natuurlijk al gezegt 
Verdomme, net mn eerste mp game verloren van mn broertje met 22- 25...
Trouwens, is het nog iemand opgevallen dat het 2e level, in de stad, veel lijkt op die stad van de film Full Metal Jacket?
Verdomme, net mn eerste mp game verloren van mn broertje met 22- 25...
Trouwens, is het nog iemand opgevallen dat het 2e level, in de stad, veel lijkt op die stad van de film Full Metal Jacket?
nikszolekkeralss.exe
Hmm, ik heb sinds maandag ook de retail versie van Halo 2 gekregen, ik kan nou niet zeggen dat de graphics veel beter is dan Halo 1. Vinden jullie dat ook niet?
Halo1 zag er al prachtig uit, dus met deel 2 is zoiets moeilijk te overtreffen. Maar je hebt er veel voor terug gekregen hoor 
Dual guns, mooiere werelden, cut-scenes zijn gelikter en preformance is gewoon beter.
Dual guns, mooiere werelden, cut-scenes zijn gelikter en preformance is gewoon beter.
nikszolekkeralss.exe
Eigenlijk vind ik doordat het spel zo goed in elkaar zit en zo lekker speelt die kleine texture fouten enzo helemaal geen probleem. Zowiezo dat die oude hardware nog zoveel moois kan. Alleen moet je indenken hoe het had kunnen zijn als ze het primair een pc spel hadden gemaakt.
Jammer trouwens dat op de HALO 2 soundtrack nu ook gewone band's staan, met zang enzo, het doet af aan de sfeer. Ik vind die van 1 veeeel cooler.
Wat is jullie favorite nummer van de halo 1 soundtrack? Ik vind "Covenant Dance" heel cool.
Halo 2 ook beswel snel uitgespeeld, maar licht ook aan dat je gewoon wil door spelen om te weten hoe het afloopt. Binnenkort maar mijn xbox en halo 2 doorverkopen
Jammer trouwens dat op de HALO 2 soundtrack nu ook gewone band's staan, met zang enzo, het doet af aan de sfeer. Ik vind die van 1 veeeel cooler.
Wat is jullie favorite nummer van de halo 1 soundtrack? Ik vind "Covenant Dance" heel cool.
Halo 2 ook beswel snel uitgespeeld, maar licht ook aan dat je gewoon wil door spelen om te weten hoe het afloopt. Binnenkort maar mijn xbox en halo 2 doorverkopen
[ Voor 11% gewijzigd door maratropa op 14-11-2004 17:49 ]
* 4Real heeft halo2 ook uitgespeeld
Op heroic, vond het een goed spel beetje kort maarja dat heb je als je een nieuw spel koopt spelen spelen spelen
Op heroic, vond het een goed spel beetje kort maarja dat heb je als je een nieuw spel koopt spelen spelen spelen
Ach Halo1 speelde ik op één zaterdag uit. Halo2; ik doe er veel langer over...ik weet niet. Het nieuwe is er een beetje af. Ik heb niet meer zo erg de behoefte om zo snel mogelijk het hele verhaal door te nemen.
Misschien ben ik wel verwend geworden, maar zijn we dat allemaal niet
Desalnietemin is Halo2 goed vermaak
Misschien ben ik wel verwend geworden, maar zijn we dat allemaal niet
nikszolekkeralss.exe
Geen matches
Goed.. vandaag weer een paar clanmatches achter de rug.. dat Live gedeelte is toch heerlijk... mjah... half. Als je naar grote clanmatches zoekt kan je niet bepalen of het CTF of landgrab moet zijn.... en dat sudden death wordt je ook gek van. Desalniettemin goed gedaan... Single player doe ik echt op m'n dooie gemakkie... Heb zelf ook iets minder behoefte om 't verhaal uit te spelen...
Anoniem: 107065
Matched: halo, 2
heb nu ook halo2 gekocht :D:D
super game, echt waar... mooiste spel @ xbox nu naar mijn menig...
GG bungie
super game, echt waar... mooiste spel @ xbox nu naar mijn menig...
GG bungie
Het spel speelt zeer zeker heerlijk weg, de besturing van halo 1 was ook al heel natuurlijk te noemen... Wat mij echt heel erg tegenvalt is de grafische kwaliteit, de textures zien er welliswaar erg mooi uit, en als je gewoon om je heen kijkt in de game, lijkt het een levende wereld.
Maar ga je dan lopen of schieten dan zie je gewoon dat terwijl je op een vijand of wat dan ook afloopt. Dat de textures voor je ogen worden opgebouwd! En niet subtiel zoals in sommige race-games, maar gewoon hoppa! Een wapenholster of een dikkere plak armor op een elite! Zomaar uit het niets..
Ik snap heel goed dat dit dus gedaan is omdat de box dit grafisch geweld niet volledig aankan... Okay prima, maakt ook niet uit maar ik vind zoals ze het in deze game hebben gedaan, ronduit storend!
Wanneer er in een racegame of welke game danook dit soort "foutjes" te zien zijn, dan wordt er keihard mee afgerekend. of dan wordt het iig genoemd in de reviews.. Ik vind het vreemd dat er in geen enkele reveiw die ik heb gelezen over deze slordigheid wordt gesproken?? Correct me if i'm wrong
Maar ga je dan lopen of schieten dan zie je gewoon dat terwijl je op een vijand of wat dan ook afloopt. Dat de textures voor je ogen worden opgebouwd! En niet subtiel zoals in sommige race-games, maar gewoon hoppa! Een wapenholster of een dikkere plak armor op een elite! Zomaar uit het niets..
Ik snap heel goed dat dit dus gedaan is omdat de box dit grafisch geweld niet volledig aankan... Okay prima, maakt ook niet uit maar ik vind zoals ze het in deze game hebben gedaan, ronduit storend!
Wanneer er in een racegame of welke game danook dit soort "foutjes" te zien zijn, dan wordt er keihard mee afgerekend. of dan wordt het iig genoemd in de reviews.. Ik vind het vreemd dat er in geen enkele reveiw die ik heb gelezen over deze slordigheid wordt gesproken?? Correct me if i'm wrong
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Was mij niet opgevallen.
Hmm bedankt swopdark, nu ga ik er op letten
Hmm bedankt swopdark, nu ga ik er op letten

nikszolekkeralss.exe
mja nu ga ik er de volgende keer ook telkens op lettenlikkepot schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:24:
Was mij niet opgevallen.
Hmm bedankt swopdark, nu ga ik er op letten![]()
Anoniem: 104748
Is mij ook opgevallen jah, en het is zeker vreemd dat er verder niet over gesproken wordt in reviews. En precies wat hier verteld wordt: in een andere game, zou het een rede zijn om de game af te zeiken. Het is ook goed te zien bij de filmpjes, dat net 1 seconde later de texture te voorschijn komt. Niet altijd, maar wel regelmatig. Gister viel me ook gigantische framedrops op, er was veel in het veld aan het gebeuren, maar toch.....je zou zeggen dat juist bij een spel computer optimalisatie wat makkelijker zou kunnen verlopen...
Dit zijn dus geen dingen waardoor ik halo2 niet een steen goed zou vinden, maar het is wel opvallend terwijl er zelden woorden aan vuil worden gemaakt.
Dit zijn dus geen dingen waardoor ik halo2 niet een steen goed zou vinden, maar het is wel opvallend terwijl er zelden woorden aan vuil worden gemaakt.
Anoniem: 94113
ja maar ik heb liever dit dan bij fable die om de havenklap last heeft van fps drops heeft.
daar heb je bij halo 2 bijna geen last van alleen heel soms in filmpjes
daar heb je bij halo 2 bijna geen last van alleen heel soms in filmpjes
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 94113 op 15-11-2004 12:37 ]
Anoniem: 94113
welke is dat ik zit bij halo 2 bijna bij het ienden maar kan het level library niet vinden
ik zit nu bij uprising
ik zit nu bij uprising
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 94113 op 15-11-2004 12:41 ]
Rhaaa!!! Nog steeds niks bij de post...
Rustig maar.
Had zondag een order bij dimensionplus geplaatst voor de Halo 2: LE en vandaag kreeg ik een bevestiging dat hij vandaag nog op de post ging dus.
Had zondag een order bij dimensionplus geplaatst voor de Halo 2: LE en vandaag kreeg ik een bevestiging dat hij vandaag nog op de post ging dus.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Mijn kopie hadden ze dinsdag vorige week al op de bus gedaan.
Mmm waar heb je hem besteld dan? Ook bij dimensionplus? Tsja dan is het idd klote zou ik zeker gaan bellen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Play.com ... Moet dus uit GB komen.
Anoniem: 128025
Geen Halo 2 op aangepaste Xbox
door onze redactie
AMSTERDAM - Microsoft gebruikt mogelijk het immens populaire videospel Halo 2 om mensen die hun Xbox-gameconsole hebben gemodificeerd dwars te zitten.
De Xbox van Microsoft.
Foto: REUTERS
Honderden bezitters van de Xbox hebben gemeld dat ze zijn afgesloten van Xbox Live, Microsofts online game-service, nadat ze hadden geprobeerd Halo 2 te spelen op een aangepaste console.
Een woordvoerder van Microsoft wilde tegenover technologiesite CNET News niet ingaan op de vraag welke beveiligingsmaatregelen zijn bedrijf precies had genomen.
Sommige console-bezitters gebruiken zogenoemde 'mod chips' om hun apparaat geschikt te maken om illegaal gekopieerde spelletjes te spelen en zelfgemaakte software te draaien. Andere fanaten rusten hun Xbox uit met grotere harde schijven. Microsoft heeft zich altijd tegen deze modificaties verzet.
Pech dus voor ombouwers!
door onze redactie
AMSTERDAM - Microsoft gebruikt mogelijk het immens populaire videospel Halo 2 om mensen die hun Xbox-gameconsole hebben gemodificeerd dwars te zitten.
De Xbox van Microsoft.
Foto: REUTERS
Honderden bezitters van de Xbox hebben gemeld dat ze zijn afgesloten van Xbox Live, Microsofts online game-service, nadat ze hadden geprobeerd Halo 2 te spelen op een aangepaste console.
Een woordvoerder van Microsoft wilde tegenover technologiesite CNET News niet ingaan op de vraag welke beveiligingsmaatregelen zijn bedrijf precies had genomen.
Sommige console-bezitters gebruiken zogenoemde 'mod chips' om hun apparaat geschikt te maken om illegaal gekopieerde spelletjes te spelen en zelfgemaakte software te draaien. Andere fanaten rusten hun Xbox uit met grotere harde schijven. Microsoft heeft zich altijd tegen deze modificaties verzet.
Pech dus voor ombouwers!
Zo dat is een echte microsoft zet. Wat kopieeren, dan ga ik je toch gewoon dwars lopen bomen als je net een peperduur spel hebt gekocht. Vraag me af of ze dat zomaar mogen doen. Je afsluiten van iets waar je wel voor betaald.
[ Voor 3% gewijzigd door dennismaus op 16-11-2004 08:29 ]
Computer games don't affect kids. If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
ombouwen is illegaal en het wordt dus niet gesupport door microsoft. Waarom moet microsoft dit dan toelaten? waarom mogen ze er geen beveiliging tegen maken?
Anoniem: 83935
Geen matches
Tsja, je kan alleen Live'n als je een origineel spel hebt gekocht. Je zou toch aannemen dat dat genoeg moet zijn? Een xbox bannen omdat deze gemod is, terwijl je dat ook kan doen met legale software, is wel een beetje verkeerd gebruik van een monopolie positie in mijn ogen. Zeker omdat je het spel wel gekocht hebt.
Wat doen ze met de meeste game netwerken op internet? Wordt je ook gebanned als je een illegale key hebt. Of als je cheat. Niks mis mee volgens mij.
MS weert nu enkel potentiële cheaters en personen met een illegale kopie. Volkomen terecht als je het mij vraagt. Staat ook allemaal duidelijk vermeld in de de overeenkomst waar je mee akkoord gaat als je live neemt. Er worden geen persoonlijke gegevens bij verstuurd zelfs, enkel het hardware ID van je XBox wordt blacklisted, als je je account naar een andere XBox zet die niet gebanned is, dan kun je gewoon weer gamen.
Het koppelen van je personalia aan je illegale activiteiten mogen ze weer net niet zomaar doen lijkt me. Dus de FIOD of BREIN zal niet zo snel op de stoep staan.
Voor diegenen die nu een geblockte XBox hebben: Niet janken, dit wist je voordat je er aan begon. Maar dat is mijn mening.
MS weert nu enkel potentiële cheaters en personen met een illegale kopie. Volkomen terecht als je het mij vraagt. Staat ook allemaal duidelijk vermeld in de de overeenkomst waar je mee akkoord gaat als je live neemt. Er worden geen persoonlijke gegevens bij verstuurd zelfs, enkel het hardware ID van je XBox wordt blacklisted, als je je account naar een andere XBox zet die niet gebanned is, dan kun je gewoon weer gamen.
Het koppelen van je personalia aan je illegale activiteiten mogen ze weer net niet zomaar doen lijkt me. Dus de FIOD of BREIN zal niet zo snel op de stoep staan.
Voor diegenen die nu een geblockte XBox hebben: Niet janken, dit wist je voordat je er aan begon. Maar dat is mijn mening.
The-DDD, spelen jullie vaak met de halo2 groep ?
Lijkt me leuk om wat mensen te hebben in me friends list die heel vaak spelen
Ik draai zelf forum- en aantal gebruiks gilden inderdaad... MS heeft HDs gewoon gescaned op franse halo 2 save gok ik> want hoe zit het met alle action replay saves die ik heb.... is volstrekt legaal. Imho heeft MS al het recht om gechipte boxen te weren. Voorwaarde voor Xbox Live is normale Xdoos... maargoed, wel zuur als je nu gebanned bent =/
We zijn nu met 10 man. Ik heb nog steeds geen Halo 2 thuis. Slome bezorging...BladePHQ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:20:
The-DDD, spelen jullie vaak met de halo2 groep ?
Maar over het algemeen mag je er van uit gaan dat er de komende tijd veel gespeeld zal gaan worden. "Gathering of Gamertags" heet de chapter/group...
[ Voor 14% gewijzigd door The - DDD op 16-11-2004 21:50 ]
btje rare opmerking dit, vind ik, je maakt een vergelijking tussen een pc die op een gamenetwerk zit (wat er tig kunnen zijn) en een xbox (die naar mijn weten maar op 1 netwerk te gebruiken is) tis toch heel wat anders als je van een netwerk afgekickt word voor je pc, dan voor je xbox, je xbox kan je meteen nie meer gebruiken voor online activities, terwijl je voor je pc gewoon een andere key (voor CS bijvoorbeeld) kan kopen en leuk verder spelen.The - DDD schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:53:
Wat doen ze met de meeste game netwerken op internet? Wordt je ook gebanned als je een illegale key hebt. Of als je cheat. Niks mis mee volgens mij.
k bedoel er niets slechts ofzo mee maar in mijn ogen is dit een beetje een niet relevante opmerking
Ik vind het wel terecht, maar van het geld dat je uitspaart met games kopen door em te laten ombouwen kan je mooi een nieuwe xbox kopen voor live
Ik heb halo2 trouwens ook al live gespeeld , het werkt wel goed alleen zwaar frustrerend is dat potjes altijd maar 3 of 6 minuten duren en dat dan een nieuwe ronde begint
Ik heb halo2 trouwens ook al live gespeeld , het werkt wel goed alleen zwaar frustrerend is dat potjes altijd maar 3 of 6 minuten duren en dat dan een nieuwe ronde begint
Was een leuk spel, alleen ontzettend snel uitgespeelt, daarintegen was er wel stukken meer afwisseling als in halo1.
Alleen dat met aliens spelen vondt ik niet echt, geef mij maar master chief ^_^
Je kan hem makkelijk in 2 dagen uitspelen >_>Anoniem: 94113 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:15:
heeft hier iemand hem all uit gespeel ik zit een heel iend maar ik wil graag wetten hoe lang het duurt voor dat je hem heb uitgespeeld
(ik had hem in 2 uitgespeeld, maar was wel met een vriend, in je 1tje zal het wel wat langer duren
Koop je toch ook een andere key voor XBox live? Alleen jammer dat er dan een complete XBox omheen zit natuurlijk.klomp schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:56:
[...]
btje rare opmerking dit, vind ik, je maakt een vergelijking tussen een pc die op een gamenetwerk zit (wat er tig kunnen zijn) en een xbox (die naar mijn weten maar op 1 netwerk te gebruiken is) tis toch heel wat anders als je van een netwerk afgekickt word voor je pc, dan voor je xbox, je xbox kan je meteen nie meer gebruiken voor online activities, terwijl je voor je pc gewoon een andere key (voor CS bijvoorbeeld) kan kopen en leuk verder spelen.
k bedoel er niets slechts ofzo mee maar in mijn ogen is dit een beetje een niet relevante opmerking
Punt wat ik heb is het volgende: Iedereen weet dat je gekicked kan worden als je een gemodde xbox hebt. Dus ga dan ook niet klagen als je dat overkomt. Eigen schuld zou ik zeggen. D'r staat duidelijk in de voorwaarden vermeld dat gemodificeerde xboxes actief geweerd worden. Ben je het daar niet mee eens, dan moet je niet op live spelen. Ben er wel blij mee, scheelt een hoop gecheat, want een originele XBox kan alleen gesignde code draaien.
ik hoor overal dat er iets spectaculairs is in halo2, maar overal zeggen ze "we verklappen het niet" nu ben ik wel benieuwd, want ik heb toch geen xbox, iemand die weet wat ze bedoelen?
PSN: DutchTrickle PVoutput
FF een vraagje
ik heb het maar ff in een spoiler gezet weet niet of het echt nodig is maarja
spoiler:
ik heb hem uitgespeelt op normaal nu ben ik op ze moeilijkst bezig.... maar du lukt het niet om de final boss te verslaan.want die gozer schiet nu maar 2 keer in plaats van 3 dus gaat ze schild niet uit
ik heb het maar ff in een spoiler gezet weet niet of het echt nodig is maarja
ut hele spel is spectaculair
Anoniem: 53218
ik heb de topic niet doorgelezen ivm tijdsnood maar weet iemand mss of een originele versie van halo 2 problemen kan veroorzaken op een gemodde xbox?
Anoniem: 107065
is veiligAnoniem: 53218 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:29:
ik heb de topic niet doorgelezen ivm tijdsnood maar weet iemand mss of een originele versie van halo 2 problemen kan veroorzaken op een gemodde xbox?
update- alles werkt weer... de slapende tweakert heeft neits gemerkt
deze wel
Vandaag log ik aan op server... gvd, m'n clan weg! clannaam bestaat nog wel, en stats ook nog... heel bizar... US support maar gebeld... maar wat ik wil weten.... hebben mensen er hier ook last van???
"good day sir, may I have your first and last name?"
"eh... yeah, sure... I'm from holland though, you might have a bit of problems with the spelling - s-t-e-f-a-n-"
"hey stephan, so how may I help you?"
"well in sort, I bought halo 2, set up a clan, I log on today, and i'm not longer member of it, nor are the other people who were initially members... clanname still exists though- so I wanna know if it's a problem or if we've been screwed over.... I can think of a person or two who'd like to do this."
"well don't you worry about a thing sir, bungie has in fact let us know that they are having problems, it will be fixed, as soon as possible, just keep trying..."
"ah, cool... so more people are suffering from it?"
"yessir, but again, it will be fixed as soon as possible"
"ok, great, that's all I wanted to know, thank you very much"
"so what time is it in holland?"
"O_O.... err... almost midnight..."
"ah, so you're like 8 hours ahead of the states..."
"well depending on where you are, yes"
"cool.. well... I'm glad I was able to help you.. I hope you and your family have a wonderful time and enjoy halo 2 sir"
"o.O.... eh.. yeah.. thanks!"
Typisch America... HEEL erg beleefd.. service gericht... sympathiek... NL helpdesk is.. afstandelijker. Maar de wachttijden zijn heir geen 10 minuten. Iig.. live probleem wordt gemaakt... Yankee accent als de tering btw... was wel grappig...
Verder, op bungie forums:
Halo 2 Clan Update
Posted by SketchFactor at 11/18/2004 3:48 PM
Apparently a number of players have had some problems with their Halo 2 Clans today. Not to worry, the Xbox Live team is aware of the issue and they're working on restoring your Clan very soon. Your Clan has NOT been deleted.
Our inboxes have been filling up with panicked mails from a number of players who have logged into Live and noticed that their Clan is no longer appearing. Don't worry folks,
YOUR CLAN HAS NOT BEEN DELETED!

Vandaag log ik aan op server... gvd, m'n clan weg! clannaam bestaat nog wel, en stats ook nog... heel bizar... US support maar gebeld... maar wat ik wil weten.... hebben mensen er hier ook last van???
"good day sir, may I have your first and last name?"
"eh... yeah, sure... I'm from holland though, you might have a bit of problems with the spelling - s-t-e-f-a-n-"
"hey stephan, so how may I help you?"
"well in sort, I bought halo 2, set up a clan, I log on today, and i'm not longer member of it, nor are the other people who were initially members... clanname still exists though- so I wanna know if it's a problem or if we've been screwed over.... I can think of a person or two who'd like to do this."
"well don't you worry about a thing sir, bungie has in fact let us know that they are having problems, it will be fixed, as soon as possible, just keep trying..."
"ah, cool... so more people are suffering from it?"
"yessir, but again, it will be fixed as soon as possible"
"ok, great, that's all I wanted to know, thank you very much"
"so what time is it in holland?"
"O_O.... err... almost midnight..."
"ah, so you're like 8 hours ahead of the states..."
"well depending on where you are, yes"
"cool.. well... I'm glad I was able to help you.. I hope you and your family have a wonderful time and enjoy halo 2 sir"
"o.O.... eh.. yeah.. thanks!"
Typisch America... HEEL erg beleefd.. service gericht... sympathiek... NL helpdesk is.. afstandelijker. Maar de wachttijden zijn heir geen 10 minuten. Iig.. live probleem wordt gemaakt... Yankee accent als de tering btw... was wel grappig...
Verder, op bungie forums:
Halo 2 Clan Update
Posted by SketchFactor at 11/18/2004 3:48 PM
Apparently a number of players have had some problems with their Halo 2 Clans today. Not to worry, the Xbox Live team is aware of the issue and they're working on restoring your Clan very soon. Your Clan has NOT been deleted.
Our inboxes have been filling up with panicked mails from a number of players who have logged into Live and noticed that their Clan is no longer appearing. Don't worry folks,
YOUR CLAN HAS NOT BEEN DELETED!
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 19-11-2004 10:18 ]
Jaaaaaa, gister was ie er EINDELIJK...
Best mooi dat Halo 2, dat poppen in cutscenes is inderdaad wel opvallend, maar als ik daarmee van load screens gevrijwaard kan worden, prima.
Speelt erg lekker, alleen dat online moet ik nog wel even op oefenen.
Serious shit can happen. Schijnt dat je XBox op bepaalde zaken gecontroleerd wordt, verkeerde software bijvoorbeeld. Check de fora van je mod implementatie zou ik zeggen. Zal vast een slachtoffer rond lopen die het al geprobeerd heeft.Anoniem: 53218 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:29:
Helemaal niet, dat ging al lekker =P EN inderdaad... je ziet het duidelijk. Ze haddne optie moeten inbouwen. keuze, laden of snel...The - DDD schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 00:37:
[...]
Jaaaaaa, gister was ie er EINDELIJK...
Best mooi dat Halo 2, dat poppen in cutscenes is inderdaad wel opvallend, maar als ik daarmee van load screens gevrijwaard kan worden, prima.
Speelt erg lekker, alleen dat online moet ik nog wel even op oefenen.
Wat ik me afvraag, zal er nog een vervolg binnenkort komen? Want je kunt bij het starten van het single player spel alleen maar kiezen voor de "heretic" scenario, alsof er later nog bij kunnen komen? Want ik heb hier alleen even een xbox staan voor halo 2 en mocht het nog jaren duren dan doe ik alles weer weg
- ErectionJackson
Geen matches
Was wel ff lachen gister online met The DDD & co. Moet alleen nog best wel wennen online, maar dat komt met de tijd
We moeten snel ff met GoT gaan Team Deathmatchen
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Als hem uitspeelt wordt die vraag vanzelfd beantwoord lijkt megladiool schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:45:
Wat ik me afvraag, zal er nog een vervolg binnenkort komen? Want je kunt bij het starten van het single player spel alleen maar kiezen voor de "heretic" scenario, alsof er later nog bij kunnen komen? Want ik heb hier alleen even een xbox staan voor halo 2 en mocht het nog jaren duren dan doe ik alles weer weg
Ik heb hem donderdag gekocht, na amper 8 uur spelen had ik hem al uit. Dat vind ik wel een flinke deceptie moet ik zeggen.blix schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:04:
Was een leuk spel, alleen ontzettend snel uitgespeelt, daarintegen was er wel stukken meer afwisseling als in halo1.
Ik vond het spelen met de aliens juist wel cool, goede afwisseling! Het einde was errug duf, maar ach...
Bericht hierboven
Ik zit hier nu met 2 xboxen en 2 kamaraden en waarom kunnen we niet Halo2 coop met z'n 3en spelen?
omdat co-op "2" betekend.
Is niet anders maar daar is het voor ontworpen en niet voor 3 of 4 personen.
Is niet anders maar daar is het voor ontworpen en niet voor 3 of 4 personen.
Misschien kunnen we met wat mensen een potje spelen vanavond?
- ErectionJackson
Matched: 2
Ik ben pas om 9u weer thuisBladePHQ schreef op zondag 21 november 2004 @ 11:14:
Misschien kunnen we met wat mensen een potje spelen vanavond?
ik wil spelen maar ik kan mn account niet upgraden verdomme!
krijg een of andere technical malfunction please try again later error.
krijg een of andere technical malfunction please try again later error.
Zo, heb Halo 2 ook uitgespeeld. Was erg vermakelijk... 
Zo'n spel lijkt altijd gewoon te kort.
Die eind baas was erg makkelijk overigens.
Zo'n spel lijkt altijd gewoon te kort.
Die eind baas was erg makkelijk overigens.
Is dat zo? Dus als ik besluit mijn xbox als hamer, mixer, voetbal of als 'object d'ars' te gebruiken ben ik illegaal bezig? Tis toch MIJN Xbox. Ik heb er flink voor betaald. Als ik besluit ieder componentje 1 voor 1 van de pcb af te rukken, dan die ik dat, en kan en mag microsoft mij niet tegen houden. Dat ik er een mod chip oid in vrot (en illegale content draai) gaat microsoft geen klap aan...DrProctor schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 08:47:
ombouwen is illegaal en het wordt dus niet gesupport door microsoft. Waarom moet microsoft dit dan toelaten? waarom mogen ze er geen beveiliging tegen maken?
Dan word je gebanned omdat je (mogelijk!) illegale software hebt: EEN niet correcte of geregistreerde CD/prgramma key. Wedden dat het rechtzaken regent zodra men mensen gaan uitsluiten van online play en/of tournaments als men mensen gingen bannen omdat ze hun hardware hadden overgeklockt of voltmods gebruikten?The - DDD schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:53:
Iemand van je netwerk aftrappen omdat ze illegale programmatuur draaien is 1 ding. Iemand eraf trappen omdat hij eigen/andere hardware gebruitk is heel wat anders...
Ma goed, ff wat anders, waar kan ik een live-size Master Chief kopen? (Zoals die ene die wegwerd gegeven op de tmf game awards). Eerste wat m'n vriendin zei was:"Hey dies best cool!"
Hetgeen voor mij ong hetzelfde is als:"HALEN!!!!!11!" (mochten ze in het budget passen, wat ik betwijfel)
[ Voor 4% gewijzigd door Rey Nemaattori op 22-11-2004 00:32 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
- ErectionJackson
Geen matches
Mooie optie in Live:
Als je een Sword in je handen hebt, kan je een Lock doen op je tegenstander. Als je op dat moment in een Buggy zit, en je stapt uit kan je vliegen. Het maakt niet uit waar je tegenstander nu is, je vliegt er zo heen
http://files.mythica.org/halo/darkhelmet/learningtofly.wmv
EDIT:
Rond de 7 minuetn wordt het cool
Dan board hij een voertuig in de lucht.
Als je een Sword in je handen hebt, kan je een Lock doen op je tegenstander. Als je op dat moment in een Buggy zit, en je stapt uit kan je vliegen. Het maakt niet uit waar je tegenstander nu is, je vliegt er zo heen
http://files.mythica.org/halo/darkhelmet/learningtofly.wmv
EDIT:
Rond de 7 minuetn wordt het cool
[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 24-11-2004 13:49 ]
Whaaa!! Sicke glitch... Lukt mij hier alleen voor geen meter...
Anoniem: 2211
Iemand die Halo 2speelt op Xbox Live? 
Heb je al die Update binnen gekregen met die nieuwe unlocked multiplayer map en multiplayer bugfixes?
Zo ja, stuur mij dan even een emailtje svp
John_hoek@zonnet.nl
Kai Alias: Freggle
Heb je al die Update binnen gekregen met die nieuwe unlocked multiplayer map en multiplayer bugfixes?
Zo ja, stuur mij dan even een emailtje svp

John_hoek@zonnet.nl
Kai Alias: Freggle
Mhm... Nogmaals over breedbeeld, nu in dit topique 
Ik dacht dus dat Halo2 het vrolijk in bb bij me deed nu. Xbox staat op bb, co-op doet verticale splitscreen....MAAR.... m'n richtdoel is niet cirkelvormig, maar ietwat uitgerekt...
Ik gebruik een philips bb tv in de breedbeeld stand.
Halo2 ondersteunt dus toch geen breedbeeld? Nja, ik ga het nog even proberen door m'n xbox in 4:3 te zetten en het te vergelijken, maar ik vind het allemaal maar een vreemde bedoening
Maar hoe is jullie richtdinges?
Ik dacht dus dat Halo2 het vrolijk in bb bij me deed nu. Xbox staat op bb, co-op doet verticale splitscreen....MAAR.... m'n richtdoel is niet cirkelvormig, maar ietwat uitgerekt...
Ik gebruik een philips bb tv in de breedbeeld stand.
Halo2 ondersteunt dus toch geen breedbeeld? Nja, ik ga het nog even proberen door m'n xbox in 4:3 te zetten en het te vergelijken, maar ik vind het allemaal maar een vreemde bedoening
Maar hoe is jullie richtdinges?
Alone at last
Just nostalgia and I
Anoniem: 101517
Heb sinds woensdag de Xbox Halo2 pack. Een geweldige game, maar had hem gisteren al uitgespeeld. Dat is naar mijn mening best kort, maar gelukkig is er xbox Live.
De SP-ervaring is idd veels te kort. Maar gelukkig maakt Live een hoop goed. Vooral Rumble Pit ownt zwaar
Hoewel dit topic niet echt leeft is het spel echt een groot succes. Bijna 1 miljoen unieke Xbox Live Halo 2 gebruikers is echt immens, en hij is nog niet 1 maand oud.
Anoniem: 111703
Geen matches
Sinterklaas was dit jaar weer liev; ik heb de LE versie gekregen
Die "Teh making of" disc is echt tof! En blikken doosje ownt ook
*verder gaat
Die "Teh making of" disc is echt tof! En blikken doosje ownt ook
*verder gaat
Pff. Geen wonder dat dit topic niet loopt. Als je eenmaal begint op Live is er geen houden aan. Wat is dit spel goed zeg.
Ik ben Peewee79 voor degene die een keer wil knallen
Ik ben Peewee79 voor degene die een keer wil knallen
Anoniem: 134879
Geen matches
Ik weet niet of het al behandeld is maar kun je in Co-op en multiplay je splitscreen ook horizontaal krijgen net zoals in deel 1 of is dit niet mogelijk? (ik kan het tenminste niet vinden
)
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Het is zo ver!!
De eerste 4 downloadable maps komen eind april. Voor de zomer worden dat er 9. Een aantal gratis, en een aantal betaald. Ze zullen ook op Disc worden uitgebracht met extra's voor $19,99. Aan het eind van de zomer worden ze gratis. Dit zijn de eerste 4
De eerste 4 downloadable maps komen eind april. Voor de zomer worden dat er 9. Een aantal gratis, en een aantal betaald. Ze zullen ook op Disc worden uitgebracht met extra's voor $19,99. Aan het eind van de zomer worden ze gratis. Dit zijn de eerste 4
CONTAINMENT
A massive, mostly outdoor, and somewhat symmetrical environment set in the frozen tundra near Sentinel Wall, on Delta Halo. The icy terrain is a walled valley floor, scarred by a massive trench, running between two enormous Forerunner compounds. Each of these structures acts as a base, and each base is itself large enough to drive a vehicle around in.
The bases contain a heavily fortified flag capture point which presents a tough challenge for an unorganized offense. To even the odds, it's possible to open vehicle access to these bases by activating a switch - exposed to sniper fire in the center of the map. Above this switch is the teleport exit for each base.
The rapid access enabled using teleporters and vehicles means that while this is by far one of the largest Halo maps ever, it's also one with a large number of transit options, on foot or in vehicles.
Caves, ridges and tunnels provide stealthy entrance to enemy bases, while the jagged central trench is a great spot to take cover. Above, the exposed, icy fields are littered with the most explosive cores in the game. Default vehicles include Hogs, Scorpion tanks and Banshees. Containment was built from the ground up, with large scale objective games in mind, especially CTF. If you like Coagulation, and were a fan of Sidewinder, you'll love Containment!
WARLOCK
Set in the rain-soaked ruins of an ancient Forerunner structure, nobody knows if Warlock is a temple, a castle or even a dwelling. What we do know is that the architecture predates the Halo itself, and that it must have been moved here, brick by brick, with obvious reverence by the Forerunners themselves.
A small to medium sized map, Warlock is ideal for close-quarters fights, Slayer matches and thanks to its four way symmetry, multi-team Territories battles. Warlock's mix of obstacles and open areas makes it a perfect spot for more chaotic matches like Rockets. Sharp-eyed players may note its resemblance to the map Wizard, although it has been rebuilt from the ground up to take advantage of Halo 2's new graphics and gameplay features.
Warlock is filled with nooks, crannies and other hiding places, and while the ground is a warren of obstacles, it's possible to reach any other point in the map by taking the high road - a series of platforms and ramps that stretch across the map, with a temple-like center structure dominating the arena.
Teleporters dot the walls allowing you to evade pursuing enemies, or take instant shortcuts across the map.
TURF
The surrounding streets and evacuated buildings of Old Mombasa make it a dangerous warren, with potential assassins lurking in every shadow and around every corner. Dusty storefronts hide mazelike interiors, and narrow walkways above street level make this shadowy part of town a sniper's haven.
Although it was designed primarily with Territories and CTF in mind, Turf's wildly varying situations - open streets, large buildings, narrow passageways - mean that it's surprisingly flexible. In spite of its size and complexity, the level even works well as a cat and mouse one-on-one map.
Although the tight alleys and streets are initially confusing, there are plenty of vital landmarks - a downed Covenant Scarab, a makeshift Human military base and a massive warehouse, complete with huge swinging doors. Players can knock down catwalks to control ledges above the streets, and a well-parked Warthog can lay down covering fire for the team quick enough to grab it.
SANCTUARY
A walled grotto defines the center point of this Forerunner habitat, from which aqueducts span out, like the hands of a clock. It perfectly obscures a clear line of sight between two more robust temple buildings primarily used as Flag capture bases.
The map was designed to be perfectly symmetrical and used for smaller, team based objective games, like CTF and Assault, but its size and layout also make it a perfect spot for Slayer matches and slightly more frenetic types like Territories and Oddball. The tunnels at the sides and the open areas in front of the bases make for frantic firefights and nerve-wracking chases.
Stop for a moment to admire the scenery and you'll see a complicated system of waterfalls, canals and pools. Splashing water and the chirp of birds help define the sound scheme of this otherwise peaceful environment.
Jawel
Maar de MP interesseert mij een stuk minder dan de SP. Dit is dus voor de Live-figuren vooral leuk
Halo2 MP ga ik wel doen zodra deze op de PC uitkomt. Halo2 op de xbox is voor mij voor SP en co-op. Maar waarom niet een SP-uitbreiding?
Alone at last
Just nostalgia and I
Nja, ik reken er wel op eik
Halo1 kwam toch ook (na 2 jaar ofzo
) op de pc (en mac)
Waarom zou dat met Halo2 niet gebeuren? Nja, kzal er niet van wakker liggen, want de SP was voor mij toch het belangrijkst
Maar de MP voor Halo1 was ook wel erg leuk
Maar dan vooral op de pc imo
Alone at last
Just nostalgia and I
OpleazeOpleazeOpleaze laat ze binnenkort met Halo2 op de PC komen ik speel halo 1 af en toe weer uit om de tussentijd te killen maar dat gaat nu wel vervelen.
Grafisch is het helemaal niet zo speciaal maar het SPEELT zo lekker. En de muziek is ook leuk, jammer alleen van die band's in de halo 2 soundtrack.
Grafisch is het helemaal niet zo speciaal maar het SPEELT zo lekker. En de muziek is ook leuk, jammer alleen van die band's in de halo 2 soundtrack.
- Collaborator
- Registratie: April 2002
- Laatst online: 07-04 11:23
You! Cake or Death?
:strip_exif()/u/53283/dunny_clockwork.gif?f=community)
Ik denk (hoop) dat de Halo hype nu wel een beetje over is, dit was vooral te merken bij de PC release van Halo 1, ineens zag iedereen wat een achterhaald k*t spel het eigenlijk is. Op de consoles is Halo zo ongelovelijk gehyped, en sloeg het ook nog aan ook (bah)
Halo 1 was een matig spel, met 1 leuke toevoeging (voertuigen) verder was de IA helemaal niet zo slim, de grapchics niet zo bijzonder, en het tempo veeel te laag.
Halo 2 doet het eigenlijk weer dunnetjes over VEEL hype, veel succes maar eigenlijk.. suckt het gewoon. (vooral de multiplayer ditmaal, zooveel bugs, fouten en slecht balans, en vooral de live inplementatie is om te huilen)
Gelukkig weten de meeste PC gamers wel beter en zijn ze wat kritischer
/zeur
Halo 1 was een matig spel, met 1 leuke toevoeging (voertuigen) verder was de IA helemaal niet zo slim, de grapchics niet zo bijzonder, en het tempo veeel te laag.
Halo 2 doet het eigenlijk weer dunnetjes over VEEL hype, veel succes maar eigenlijk.. suckt het gewoon. (vooral de multiplayer ditmaal, zooveel bugs, fouten en slecht balans, en vooral de live inplementatie is om te huilen)
/zeur
This space is occupied
Ik ben zowel PC gamer, als Nintendo gamer als Xbox gamer, en ik vind Halo 2 Multiplayer fantastisch. Ik speel het nog elke dag, en doe dit met veel plezier. Veel vrienden van mij zijn ook online. De matchmaking gaat heel goed, simpel en snel. Ja, het klopt, we hadden veel last van cheaters (TheEvilCuber schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:48:
/zeur

Het is niet de meest foutloze release, maar op Live zeker de leukste
Voorlopig zijn er geen plannen voor een PC/MAC versie:Okyah schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:39:
Nja, ik reken er wel op eikHalo1 kwam toch ook (na 2 jaar ofzo
) op de pc (en mac)
Waarom zou dat met Halo2 niet gebeuren? Nja, kzal er niet van wakker liggen, want de SP was voor mij toch het belangrijkst
Maar de MP voor Halo1 was ook wel erg leuk
Maar dan vooral op de pc imo
Bron: http://www.bungie.net/New...spx?story=weeklywhatsfeb4 en dan een beetje naar beneden scrollen.Nchamp asks,
I am a big fan of halo and I was wondering when does Halo 2 come out on PC/mac? please reply?
At the present time there are no plans to make PC or Mac versions of Halo 2. Should that ever change, we'll let you know.
- Collaborator
- Registratie: April 2002
- Laatst online: 07-04 11:23
You! Cake or Death?
:strip_exif()/u/53283/dunny_clockwork.gif?f=community)
Optimatch- geen server lijst / kiezenPWM schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 10:10:
[...]
Ik ben zowel PC gamer, als Nintendo gamer als Xbox gamer, en ik vind Halo 2 Multiplayer fantastisch. Ik speel het nog elke dag, en doe dit met veel plezier. Veel vrienden van mij zijn ook online. De matchmaking gaat heel goed, simpel en snel. Ja, het klopt, we hadden veel last van cheaters () maar daar heb ik de laatste weken geen last meer van. Er zijn nog glitches, en die worden deze maand aangepakt.
Het is niet de meest foutloze release, maar op Live zeker de leukste

tijdens het spelen soms 2 mintuten ineens wachten "reastablishing game"
game opzetten duurt laaang
dat waren de basisdingen die in alle andere livegames wel goed geregeld zijn en hier gewoon bagger zijn. Dan komen er nog cheats, bugs en lamers bovenop.. no thanx

de beste live game blijft toch wel Rainbow six
en dan de cheats
This space is occupied
Waarom zou ik een server lijst willen kiezen?TheEvilCuber schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 01:00:
[...]
Optimatch- geen server lijst / kiezen![]()
tijdens het spelen soms 2 mintuten ineens wachten "reastablishing game"
game opzetten duurt laaang
Het "reastablishing game" probleem was inderdaad rete irritant, maar ik heb hem gelukkig al tijden niet meer gehad.
Ik ben het met je eens dat het niet de revolutie is die veel mensen hadden verwacht, maar de Live implementatie is zeker niet slecht.
Voor de spelers:
Halo 2 1.1 is nu uit, en wordt automatisch gedownload als je nu start.
Halo 2 1.1 is nu uit, en wordt automatisch gedownload als je nu start.
- Techno Overlord
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 11:44
Nocturnal Metamorphoses™
:strip_icc():strip_exif()/u/77026/techno.jpg?f=community)
Ja... En eind deze maand komen er ook nog 4 nieuwe maps om te downloaden. Eentje is gebaseerd op het level Wizard uit Halo 1 maar dan met meerdere verdiepingen.
Halo 2 is toch de game geworden die ik dit jaar het vaakst gespeeld heb. Match Making iz so Addictive!!
Halo 2 is toch de game geworden die ik dit jaar het vaakst gespeeld heb. Match Making iz so Addictive!!
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Volgende maandag om precies te zijnCaptainM schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:52:
Ja... En eind deze maand komen er ook nog 4 nieuwe maps om te downloaden. Eentje is gebaseerd op het level Wizard uit Halo 1 maar dan met meerdere verdiepingen.![]()
Yep vandaag is het dus de dag. FF wachten totdat mijn stage erop zit en vanavond gelijk die maps tsjekken. Ik heb op de site van Bungie gelezen dat de nieuwe maps niet gelijk in Match Making speelbaar zijn maar dat we nog een week moeten wachten totdat ze in Match Making speelbaar zijn. Dit is omdat ze de Match Making list volgende week een update geven. In deze update zitten dan ook de nieuwe maps in Match Making plus een aantal nieuwe Match Making speelmodi waaronder, 2 vs. 2 Dual Teams en Team Preview... Ik verheug me nu al op de Major Clanmatches.
Be ware of The 045ers!!
Be ware of The 045ers!!
Forever raver!
Ik kan niet anders zeggen dat de maps SUPERBRUUT zijn. Echt waar. Alle 4 stuk voor stuk juweeltjes. Warlock is echt mijn favo van de vier. Deze map met een man of 8 en dan alleen Rockets is echt hilarisch. Containment is ook supervet voor CTF of Assault. Turf is het ultieme Slayer of Team Slayer level. Sanctuary is ook superheftig. Volgende week zijn er 2 van de 4 speelbaar in Match Macking. Als hier mensen zijn die in een clan spelen, bij deze zijn jullie uitgedaagd door The 045ers voor een potje Minor of Major Clanmatch. OWNAGE!
Forever raver!
*KICK*
Zijn er nog mensen die dit spelen?
spoiler:
Het einde is een beetje anti-climax (understatement van het jaar). Maar ik had iets gehoord dat er een alternatief einde is of komt voor mensen die XboxLive hebben. Weet iemand iets daarvan?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Bullshit. Halo 3 zal waarschijnlijk beginnen waar Halo 2 eindigde.LuCarD schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:35:
*KICK*
spoiler:Het einde is een beetje anti-climax (understatement van het jaar). Maar ik had iets gehoord dat er een alternatief einde is of komt voor mensen die XboxLive hebben. Weet iemand iets daarvan?
Zo als velen ben ik het tegenwoordig zat gecheat/gemod te worden in halo2 en aangezien bungie hier weinig/niks tegen doet dacht ik het recht zelf in hand te nemen. na een paar dagen denken had ik een idee een xbox heeft waarschijnlijk net als een pc een ip en je kan je xbox via je pc laten lopen. Als je nou eens een progje hebt waarmee je kan kijken naar welke ip adressen info wordt verstuurd en vervolgens als je de host bent met halo die een (tijdelijke) ip block te geven dan ''lekken'' de cheaters toch gewoon uit de game of zie ik dit verkeerd? Alleen zit ik met een probleem hoe zorg ik ervoor dat ik de ip's kan scannen m'n xbox zit namelijk aangesloten op de switch samen met nog 2 pc's en de modem. Daardoor zou ik geen manier weten om het voor elkaar te krijgen. Is er misschien een manier/apparaatje dat het dataverkeer kan scannen en blokkeren per ip?
Dit was de aanleiding
Dit was de aanleiding
[ Voor 6% gewijzigd door Spitie op 01-07-2005 15:38 ]
Signature
45 seconden game length ?
Normaal krijg je bij dit soort mode's 10 minuten en die heb je meestal ook wel nodig. maar omdat dit modders waren (gemodde xbox) konden ze vliegen e.d. zo werden we binnen de 1e 2seconden meteen allemaal gekilled normaal is dat vrijwel onmogelijk. Dit kom je helaas steeds meer tegen
[ Voor 60% gewijzigd door Spitie op 01-07-2005 16:02 ]
Signature
Mega kick...
Ik heb Halo 2 voor de PC (er is geen PC thread, titlechange misschien een idee?), ik heb Windows 2x opnieuw geinstalleerd, ik was al een keer opnieuw begonnen omdat ik dus geen savegames meer had (ik dacht dat deze gewoon bij je documenten zouden staan, niet dus), maar ik wil dus niet nog een keer opnieuw beginnen!
Nou heb ik wat gezocht naar savegames, maar kan niks vinden...
Misschien dat iemand er een voor mij heeft (weet niet of dat kan), ik was een eindje ver in de missies waar je die Alien speelt... Als ik vanaf het begin van die missies verder kan spelen vind ik het al prima...
Ik heb Halo 2 voor de PC (er is geen PC thread, titlechange misschien een idee?), ik heb Windows 2x opnieuw geinstalleerd, ik was al een keer opnieuw begonnen omdat ik dus geen savegames meer had (ik dacht dat deze gewoon bij je documenten zouden staan, niet dus), maar ik wil dus niet nog een keer opnieuw beginnen!
Nou heb ik wat gezocht naar savegames, maar kan niks vinden...
Misschien dat iemand er een voor mij heeft (weet niet of dat kan), ik was een eindje ver in de missies waar je die Alien speelt... Als ik vanaf het begin van die missies verder kan spelen vind ik het al prima...
[ Voor 12% gewijzigd door eX0duS op 31-07-2007 09:48 ]
- Techno Overlord
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 11:44
Nocturnal Metamorphoses™
:strip_icc():strip_exif()/u/77026/techno.jpg?f=community)
Nu Halo 3 wel errug dichtnij komt is t opeens mega druk op Xbox Live wat betreft Halo 2. En ik moet eerlijk bekennen: wat heb ik de afgelopen tijd lopen spelen?? Halo 2 Owns!!
Op naar Halo 3!!
Op naar Halo 3!!
Forever raver!
Deze video is al gepost in het Xbox One topic, maar ik vond het hier ook een vermelding waard:
Het is de cinematic trailer voor Halo 2 Anniversary die binnenkort in de Halo The Master Chief Collection uitkomt.
Het is de cinematic trailer voor Halo 2 Anniversary die binnenkort in de Halo The Master Chief Collection uitkomt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW