[XBOX] Halo 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.834 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:14

alienfruit

the alien you never expected

Hmm. Ik dacht dat Halo 2 ook voor de pc zou uit komen? Overigens duur spel zeg 69,99euro :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

alienfruit schreef op 03 oktober 2004 @ 11:27:
Hmm. Ik dacht dat Halo 2 ook voor de pc zou uit komen? Overigens duur spel zeg 69,99euro :|
Wie koopt er nou nog console spellen in de nederlandse winkels? de prijzen zijn hier absurd.

play.com 53 euro:

http://play.com/play247.a...title&r=XBOX&title=115380

Zelfs de collector's edition is daar nog goedkoper als de normale versie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:09
Je had HALO2 en nog wat games gewoon moeten pre-orderen tijdens die 3 voor 2 bij de FRS, Ben je +/- 40 euro kwijt voor elke game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Albinoraptor schreef op 03 oktober 2004 @ 13:37:
Je had HALO2 en nog wat games gewoon moeten pre-orderen tijdens die 3 voor 2 bij de FRS, Ben je +/- 40 euro kwijt voor elke game. :)
Telde dat ook voor pe-order dan? Ik heb wel 6 xbox games gekocht, maar wist niet dat pre-orderen ook kon. Overigens is Halo 2 af, en de laatste test fase in gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125801

Halo 2 is schijnbaar af. Er is sinds vanmorgen een release in omloop; helaas nog wel in het frans (met engelse subs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:13
Anoniem: 125801 schreef op 14 oktober 2004 @ 09:15:
Halo 2 is schijnbaar af. Er is sinds vanmorgen een release in omloop; helaas nog wel in het frans (met engelse subs).
klopt helemaal, ik heb hem pas nog gespot

het is ook maar net dvd9.

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 17:55
FoutTM schreef op 14 oktober 2004 @ 09:34:
[...]

klopt helemaal, ik heb hem pas nog gespot

het is ook maar net dvd9.
Heb je hem ook gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91499

Ja klopt ik heb hem al alleen jammer dat ik geen Xbox heb :) misschien een goede reden om er een te kopen.
taal: Frans en subs van engels frans duits italiaans en spaans

Hij is bijna 3 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

er is ook een dvd5 versie. volgens mij is die in t engels

hmm ja mss toch niet :/

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 53218 op 14-10-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 12:10
nee klopt niet, het is dezelfde versie als de dvd9, alleen is er een fix voor uitgebracht die het een dvd5 maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 15:34
Dan maar de game in het frans uitspelen right :P

Mag dan mischien nu wel de gelekte gaan spelen, maar dus écht wel dat ik hem straks ga kopen... Kan niet wachten tot 9nov! Dit wordt echt een knaller op Xbox live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:58

Polycom

Poes van goud

hij komt 11 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Whoei de release is dus real :)
Lekker alvast spelen op xbc.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Anoniem: 53218 schreef op 14 oktober 2004 @ 11:20:
er is ook een dvd5 versie. volgens mij is die in t engels

hmm ja mss toch niet :/
Er is een bestandje die de dvd9 in een dvd5 verrandert doormiddel van paar filmpjes eruit te halen, goed zoeken dan vind je hem wel, meer zeg ik er nie over, want dat mag hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

darkdesign schreef op 14 oktober 2004 @ 15:05:
[...]

Er is een bestandje die de dvd9 in een dvd5 verrandert doormiddel van paar filmpjes eruit te halen, goed zoeken dan vind je hem wel, meer zeg ik er nie over, want dat mag hier niet.
Hij bedoeld dat er ook een dvd-5(ntsc) release is. Deze is echter fake.
Er is een dvd-9 release en een patch die daar enkele files uithaald,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
spydoggie schreef op 14 oktober 2004 @ 15:12:
[...]

Hij bedoeld dat er ook een dvd-5(ntsc) release is. Deze is echter fake.
Er is een dvd-9 release en een patch die daar enkele files uithaald,
Ja dat zeg ik toch.

Alleen ik heb het niet zo op de franse taal.

[ Voor 9% gewijzigd door darkdesign op 14-10-2004 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 17:55
darkdesign schreef op 14 oktober 2004 @ 15:19:
[...]

Ja dat zeg ik toch.

Alleen ik heb het niet zo op de franse taal.
Ik ook niet. De cut-scenes zijn wel ondertiteld, maar in-game is het alleen frans. Het verliest toch een groot deel van z'n magie. De game komt wel erg final over. Raar dat ie al zooo vroeg is gelekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Sneuterveuter schreef op 14 oktober 2004 @ 15:46:
[...]

Ik ook niet. De cut-scenes zijn wel ondertiteld, maar in-game is het alleen frans. Het verliest toch een groot deel van z'n magie. De game komt wel erg final over. Raar dat ie al zooo vroeg is gelekt.
Kheb geleze dat er al een engelse versie rond dwarrelt, als da zo is haal ik die wel ff binnen. Maar wie hebben hem allemaal al? En mening erover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik heb dan wel geen Xbox, maar ben toch benieuwd of hij gaaf is :)
Je gaat me niet wijs maken dat nog niemand hem heeft draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Laatst online: 22-04 20:11

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Xrenity schreef op 14 oktober 2004 @ 16:29:
Ik heb dan wel geen Xbox, maar ben toch benieuwd of hij gaaf is :)
Je gaat me niet wijs maken dat nog niemand hem heeft draaien :P
Hier is ie vanavond pas binnen, en ben pas rond 24:00 thuis dus morgen kan ik pas beginnen met spelen, maar geloof me, me handen shaken nu al :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Hier is ie ergens in de middag binnen, maar dan moet ik nog veel te veel doen, voordat ik ook maar begin met spelen. Halo 1 was ik al geen liefhebber van (FPS is niet m'n genre) dus verwacht ook geen review van mij.

Als het de franse versie is dan is het shift DEL en wachten op een goeie release. Ga ik hem kopen? Denk het niet omdat ik FPS niet echt leuk vind. Maar mocht ik hooked raken aan de game, dan bestaat er een grote kans dat ik deze wel weer ga halen :) De games van het afgelopen jaar die de moeite waard waren imho zijn PGR2 en Burnout3.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kan iemand hier al bevestigen of Halo 2 ook 16:9 oftewel breedbeeld ondersteunt... ik kon het nergens vinden en ik vind alleen maar 4:3 screenshots.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 16:46
F**king hell dit spel is gaaf, ga hem direct pre-orderen want tis echt om je vingers bij af te likken. Coop dual-wield met 2 spelers, kill em' all!!!!! >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-04 22:03
Modbreak:het posten van .nfo's of delen daarvan is niet toegestaan, zie ook de faq

Ontopic:
De reden waarom hij al zó vroeg is geleaked is het feit dat hij al 100% af is.
Qua engine e.d valt er niet veel meer te veranderen. De game gaat nu de laatste tests door, zoals de "o zo bekende" Age Rating. ( Je weet wel, Violence, 16+ etc )

Dan wil het wel is dat 'bepaalde mensen' het spel 'vinden'. Zoals bij Half-Life² ook al het geval was, hoewel dat een echte gestolen bron was. Gewone een stomme fout ergens bij Bungie dat 'iemand' het te pakken heeft kunnen krijgen.

Ook al download je het, zoals in velen NFO's staat:
"If you like the game, GO BUT IT!" das de reden waarom ik deze spel ook al lang van te voren heb ge-preordered

[ Voor 34% gewijzigd door Crash op 15-10-2004 10:24 ]

1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Silent Hunter schreef op 14 oktober 2004 @ 23:42:
*knip

Ontopic:
De reden waarom hij al zó vroeg is geleaked is het feit dat hij al 100% af is.
Qua engine e.d valt er niet veel meer te veranderen. De game gaat nu de laatste tests door, zoals de "o zo bekende" Age Rating. ( Je weet wel, Violence, 16+ etc )

Dan wil het wel is dat 'bepaalde mensen' het spel 'vinden'. Zoals bij Half-Life² ook al het geval was, hoewel dat een echte gestolen bron was. Gewone een stomme fout ergens bij Bungie dat 'iemand' het te pakken heeft kunnen krijgen.

Ook al download je het, zoals in velen NFO's staat:
"If you like the game, GO BUT IT!" das de reden waarom ik deze spel ook al lang van te voren heb ge-preordered
Dat stukje nfo wat jij hierboven post, is toch echt van de Franse versie met Engelse subs. Voor zover ik weet is er echt geen Engelse versie...

oja: GO BUT IT! :+

[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 15-10-2004 10:25 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67363

Moet zeggen dat ik Halo1 maar vond tegenvallen.

Graphics vielen tegen.
Gameplay vond ik maar butt.
Multiplayermaps waren maar slecht opgebouwd
Voertuigen viegen me zwaar tegen.

Beter dat Halo 2 het beter doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
Speedfight schreef op 14 oktober 2004 @ 23:53:
[...]

Dat stukje nfo wat jij hierboven post, is toch echt van de Franse versie met Engelse subs. Voor zover ik weet is er echt geen Engelse versie...

oja: GO BUT IT! :+
Hmm naja, idd ik ga em wel kopen, maar er gaan op "sites" de geruchten rond dat de Engelse versie inderdaad al rond-gaat....

@Setambre;
Je bent gewoon een verwent nest :Y)
Halo(1) was ook niet baanbrekend qua graphics.. maar ga maar eerst is een keer Halo op Legendary uitspelen. Blaat dan anders ;)
OHja, Gameplay butt ?... 't spel is zeer simpel te begrijpen (mijn zusje van 10 kan't spel op Heroic uitspelen 8)7 ) en voor de rest:
Smaken verschillen

[ Voor 33% gewijzigd door Silent Hunter op 15-10-2004 00:10 ]

1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 67363 schreef op 14 oktober 2004 @ 23:55:
Moet zeggen dat ik Halo1 maar vond tegenvallen.

Graphics vielen tegen.
Gameplay vond ik maar butt.
Multiplayermaps waren maar slecht opgebouwd
Voertuigen viegen me zwaar tegen.

Beter dat Halo 2 het beter doet...
Multiplayer levels ruleerden :P

Hang em High!

Zo vaak gespeeld met vrienden... super :)

Mja het blijft een menig...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Laatst online: 16-04 16:46
Beetje balen van dat lek inderdaad, nu maar hopen dat de release-date niet naar achteren wordt geschoven. Lees dat er in de states en in europa al mensen gepakt zijn, dus ik zou oppassen met downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik hem net 5 minuten gespeeld, eerste indruk is goed!
En wat ik zelf ook belangrijk vond: hij ondersteunt 16:9 oftewel breedbeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Modbreak:wat is er niet duidelijk aan het stukje in de faq over dat we hier geen posts wensen te zien over downloadsnelheden :?

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 15-10-2004 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
Ik zal het nu maar even heel duidelijk aangeven hier:
ik wil hier geen verdere posts zien over de geleakte versie. Users die menen dat dit toch moet kunnen, kunnen sancties verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
oeps sorry :), ik had het niet eens door, het ging me ook meer om het 2e gedeelte, ik wou er eerst zelfs onder zetten 'groeten gerbert', ben een beetje slaperig... :)

Anyway, dit is wel verontrustend:
Man, i can't believe this. All over people in the US, Cananda and England so far are getting busted for this sh*t, phone calls have been made by Microsoft to ISP's, Charter Communications, Verizon DSL and also Comcast are cutting people's internet down, Microsoft is turning into the RIAA. 35 people in the US already have been arrested, hopefully none from TB.

"We are currently investigating the source of this leak with the appropriate authorities. Microsoft takes the integrity of its intellectual property extremely seriously, and we are aggressively pursuing the source of this illegal act. We consider downloading this code or making it available for others to download as theft." - Microsoft.

"We're asking anyone with information on the source of this leak to contact Microsoft at****** or send email to *****. Pending the result of our investigation, we do not have further comment."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Bron? Of gewoon iemand die zelf een mirrortje wil hebben? ;)

EDIT: Mocht de bron legaal zijn etc. etc.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 36087 op 15-10-2004 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 06:48
tjah dat kan je verwachten he als je illegaal download :)
niet dat ik het niet doe magoed O-)

overigens heb ik halo nooit op de xbox gespeeld maar om nou weer 2 jaar ofzow op een pc versie te moeten wachten heb ik ook weinig zin in...mischien dat ik toch maar een xbox koop voor halo 2. zit alleen te twijfelen over de controls, kheb namelijk nog nooit een fps gespeeld op een console, speelt dat wel lekker met controller? of kun je op een xbox ook een keyboard/muis aansluiten? dat zou dan wel vet zijn uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

bolleh schreef op 15 oktober 2004 @ 10:55:
tjah dat kan je verwachten he als je illegaal download :)
niet dat ik het niet doe magoed O-)

overigens heb ik halo nooit op de xbox gespeeld maar om nou weer 2 jaar ofzow op een pc versie te moeten wachten heb ik ook weinig zin in...mischien dat ik toch maar een xbox koop voor halo 2. zit alleen te twijfelen over de controls, kheb namelijk nog nooit een fps gespeeld op een console, speelt dat wel lekker met controller? of kun je op een xbox ook een keyboard/muis aansluiten? dat zou dan wel vet zijn uiteraard :)
Ja dat kan, helaas :P

De controls zijn even wennen, maar het went snel. Na een paar uur spelen, zul je er al bijna geen problemen mee hebben. Nou lijkt dit veel, maar als je gewend bent aan toetsenbord/muis, heb je gewoon iets meer tijd nodig dan normaal. Zodra je eraan gewend bent, wil je niet meer anders, is mijn mening :) Het is veel relaxter :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ErectionJackson schreef op 15 oktober 2004 @ 11:00:
...(verhaaltje)... Het is veel relaxter :)
Hoho :P Het is misschien wel relaxter letterlijk gezien > hangend op de bank met je pad in je klauwtjes. Maar als je Halo 1 op de pc speelt, das toch echt een wereld van verschil, vooral in mp. Wil niet zeggen dat het niet behoorlijk ok speelt met een pad, maar precies richten en dit ook bliksemsnel doen > dan heb je toch meer aan een muis. Maar dat neemt niet weg dat na even oefenen op de xbox je idd prettig speelt :)
Zal met Halo2 dus ook geen probleem zijn. * Okyah heeft er zin in \o/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-04 22:05

reapher

Z POWER

DarkShadow schreef op 15 oktober 2004 @ 10:27:
oeps sorry :), ik had het niet eens door, het ging me ook meer om het 2e gedeelte, ik wou er eerst zelfs onder zetten 'groeten gerbert', ben een beetje slaperig... :)

Anyway, dit is wel verontrustend:

[...]
Lol beetje om de mensen bang te maken :+

Wat ik me btw afvroeg. Stel je heb halo2 geprorderd. Dus betaald en wel. En je download deze gelekte versie, zou je dan nog strafbaar zijn? Immers je heb er al voor betaald?

Vooral het live gedeelte van halo2 lijkt me erg leuk. Beetje deathmatchen, maar ook coop natuurlijk :P

[ Voor 10% gewijzigd door reapher op 15-10-2004 13:32 ]

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

reapher schreef op 15 oktober 2004 @ 13:32:

Wat ik me btw afvroeg. Stel je heb halo2 geprorderd. Dus betaald en wel. En je download deze gelekte versie, zou je dan nog strafbaar zijn? Immers je heb er al voor betaald?
Maak je nou een grap, of meen je dit serieus? Geef zelf eens een goede gok.

IMHO mogen degenen die Halo 2 nu op het internet hebben gezet aan hun ballen opgehangen worden (degene die hem downloaden trouwens ook).

De hele gaming wereld (iig een groot deel) wacht op de release. Bungie houdt de spanning met veel effort hoog, nieuwsbrieven, af en toe een "gelekte" foto, alles wordt gedaan om mensen lekker te maken voor 11 november, zodat mensen ergens naar uit kunnen kijken, het spannend is, en het spel een succes kan worden.

En dan zijn er een stelletje prutsers die het verklooien. Express, het intereseert ze geen ruk dat ze de boel verpesten voor veel mensen. Zowel gamers als makers. Zonde, gemiste kans, en zeer kortzichtig egoïstisch gedrag van de posters van deze game :(

/EDIT

Nu hoeven mensen niet te gaan zeggen, ja ik download nu, maar als het een goed spel is koop ik het toch wel.

A. De meeste doen het toch niet
B. Het doet in dit geval niet ter zake

Het gaat erom dat de omgebouwde spanning die er was in 1 keer de nek om is gedraaid.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 15-10-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
PWM schreef op 15 oktober 2004 @ 13:38:
[...]
Het gaat erom dat de omgebouwde spanning die er was in 1 keer de nek om is gedraaid.
Bij mij zit de spanning er nog goed in, uiteraad kijk ik wel foto's op internet maar ik ga echt niks downloaden, 11 november sta ik meteen om 8 uur bij de dixons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
En dan zijn er een stelletje prutsers die het verklooien. Express, het intereseert ze geen ruk dat ze de boel verpesten voor veel mensen. Zowel gamers als makers. Zonde, gemiste kans, en zeer kortzichtig egoïstisch gedrag van de posters van deze game
Wat een onzin. Als je echt op die game wacht dan kun je toch nog steeds uitkijken naar de 11e... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ik denk dat ik weet waarom microsoft zo bang is dat het gelekt is, er kunnen nog wel eens veel mensen hun pre order gaan opzeggen... ivm negatieve publiciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tuurlijk is het lame om een game te downloaden. Ik koop ook alles origineel.

Maar ik vind dat deze verantwoordelijkheid voor een groot deel ligt bij Microsoft zelf. Zij hadden ervoor moeten zorgen dat de Xbox en de games niet gekraakt of gekopieërd konden worden.

Zelfde geld voor Sony met de playstation 2. Kijk naar de GC, daar kun je nog steeds geen cd's voor branden, je kunt alleen games streamen via een PSO bug en een BBA modem maar dan werkt het nog niet 100%.

Als MS zo graag wil dat er geen gelekte etc versies komen moeten ze gewoon bij hun volgende console ervoor zorgen dat het niet te kopieëren valt.

[ Voor 18% gewijzigd door schnumi op 15-10-2004 17:06 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik kon de game ook downloaden, maar ik koop deze liever, omdat ik heel erg genoten heb van halo 1 (ook gekocht) en na alle filmpjes kijk ik nog meer uit naar halo 2. Als ik het nu download heb ik een franstalige versie, dat lijkt me niet leuk, als ik het speel speel ik liever een met engelse taal. Ook koop ik het liever omdat ik dan meer geniet van het spel, omdat je het nu niet na 1 x spelen weglegt (wat ik met gedownloade spellen altijd doe). AL hebbik niet zoveel gedownloade spellen, maar dat doet er niet toe.

[ Voor 3% gewijzigd door darkdesign op 15-10-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Heb ff gespeeld (kleine 10 minuten) en toen weer shift delete. Weer zo alle jezus donker. Wat is dat toch de laatste tijd met al die games. Waarom alles zo fscking donker maken. Je ziet geen reet en het wordt er ook niet speelbaarder van.

Deze gaat richting de recycle bin. Misschien dat ie met muis + keyboard en brightness + gamma @ 200% wel te spelen is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6651

megamuch schreef op 16 oktober 2004 @ 01:59:
Heb ff gespeeld (kleine 10 minuten) en toen weer shift delete. Weer zo alle jezus donker. Wat is dat toch de laatste tijd met al die games. Waarom alles zo fscking donker maken. Je ziet geen reet en het wordt er ook niet speelbaarder van.

Deze gaat richting de recycle bin. Misschien dat ie met muis + keyboard en brightness + gamma @ 200% wel te spelen is. :/
En jij denkt serieus dat je door die 10 minuten spelen kan beoordelen dat het HELE spel te donker is?

Bovendien is het al bullshit dat je zegt dat tegenwoordig ieder spel te donker is, tenzij je het over doom3 hebt :) Verander de instellingen van je tv eens misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
IK ga hem ook zeker kopen, al was het alleen maar om het live gebeuren, ik had hem even gespeeld en om eerlijk te zijn viel het me wat tegen. Maar nu ik het wat langer heb gespeeld moet ik bekennen dat het toch echt een ongekende topper is geworden. Ik heb niet lang genoeg gespeeld om dat met zekerheid te zeggen en ik ga zeker niet spoilen :), maar het is gewoon een fantastisch afgewerkt product en dit spel verdient het zeker om gekocht te worden. Maar ik denk dat de meeste mensen die hem downen dat ook gewoon zullen doen.

Alleen vind ik het erg jammer dat ik met splitscreen 2 mensen alleen 2 schermen naast elkaar kan krijgen ipv boven elkaar, dit geld ook voor coop, terwijl je in de trailer die bij het spel zelf zit wel 2 balken boven elkaar ziet. Ook weet ik niet zeker of hij breedbeeld ondersteund of niet, kan het nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
schnumi schreef op 15 oktober 2004 @ 17:05:
Tuurlijk is het lame om een game te downloaden. Ik koop ook alles origineel.

Maar ik vind dat deze verantwoordelijkheid voor een groot deel ligt bij Microsoft zelf. Zij hadden ervoor moeten zorgen dat de Xbox en de games niet gekraakt of gekopieërd konden worden.

Zelfde geld voor Sony met de playstation 2. Kijk naar de GC, daar kun je nog steeds geen cd's voor branden, je kunt alleen games streamen via een PSO bug en een BBA modem maar dan werkt het nog niet 100%.

Als MS zo graag wil dat er geen gelekte etc versies komen moeten ze gewoon bij hun volgende console ervoor zorgen dat het niet te kopieëren valt.
Beetje onzin natuurlijk. Ze hebben wel degelijk beveiligingen ingebouwd om kopieeren tegen te gaan. Maar in princiepe is *alles* te kraken, een 100% zekere beveiliging bestaat gewoonweg niet.

Ik kan ook wel bij jou thuis alle ramen ingooien en de hele meuk meenemen.
Had je maar stalen platen in plaats van glas moeten nemen toch? Of je auto gewoonweg wegslepen. Had je de wielen maar in het asfalt moeten laten gieten...

[ Voor 9% gewijzigd door ironx op 16-10-2004 07:56 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:09
ironx schreef op 16 oktober 2004 @ 07:53:
[...]

Beetje onzin natuurlijk. Ze hebben wel degelijk beveiligingen ingebouwd om kopieeren tegen te gaan. Maar in princiepe is *alles* te kraken, een 100% zekere beveiliging bestaat gewoonweg niet.

Ik kan ook wel bij jou thuis alle ramen ingooien en de hele meuk meenemen.
Had je maar stalen platen in plaats van glas moeten nemen toch? Of je auto gewoonweg wegslepen. Had je de wielen maar in het asfalt moeten laten gieten...
rest my case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tuurlijk 100% zeker niet maar vertel mij eens waarom er nog steeds geen gekopieërde GC spellen zijn?

En ik keur het ook absoluut niet goed want het is gewoon lame om een developer als Bungie zo te naaien.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:30
Dit spel wordt Da Bomb! >:) Ik kan haast niet wachten op de release date dat ik naar de Free-Record shop ga en naar buiten kom met de Limited Edition (als die er dan nog is :9 )
* Yonix Zet zijn X-Box aan en pakt ''Halo'' uit de kast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
schnumi schreef op 16 oktober 2004 @ 11:07:
Tuurlijk 100% zeker niet maar vertel mij eens waarom er nog steeds geen gekopieërde GC spellen zijn?

En ik keur het ook absoluut niet goed want het is gewoon lame om een developer als Bungie zo te naaien.
Die zijn er wel zeker. Kan er zo een paar downloaden, maar wat moet ik er mee.
Feit is alleen dat Nintendo een eigen formaat medium heeft waar de spellen op staan. Zowel PS2 als Xbox gebruiken in princiepe standaard DVD's.

Pas nog een artikel gelezen dat men ook voor de GameCube bezig is met een modchip en dat er al met normale CD's opgestart kon worden Was ook een filmpje van te zien.
Of het allemaal echt is of niet intresseert me geen doedelzak, maar het gaat er om dat het dus alleen maar een kwestie van tijd is.

Bovendien denk ik dat "men" meer tijd en geld steekt in modchip development voor PS2 en Xbox omdat die het meest verkocht zullen zijn. Maar mischien zal de GameCube inderdaad moeilijker te "kraken" zijn. Maar nogmaals... kwestie van tijd.

Ook voor modchip developers draait het immers alleen maar om geld, en niet "omdat men dan zelf wat dingetjes kan developpen voor console x, y of z".

Maar genoeg over het mod-gedoe en laten we weer ontopic gaan voordat een mod deze thread sluit of ik straks nog een ow krijg :)

Oftewel: back to Halo 2...

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja hoe wil je dat dan doen? De laser kan namelijk geen normale cd's lezen + de disctray is te klein. ;)

Dus dit kon wel eens een console worden waarop het echt onmogelijk is. En ja laten we weer back on topic gaan. :)

Maar zoals gezegt ik vind het gewoon jammer voor Bungie, ik hoop ook dat ze er geen hinder van ondervinden maar ik denk het persoonlijk niet.

Halo 2 is al zo gehypte dat het alsnog een miljoenenseller gaat worden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 16-10-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

schnumi schreef op 16 oktober 2004 @ 11:37:

Halo 2 is al zo gehypte dat het alsnog een miljoenenseller gaat worden. :)
Welk spel word er nou niet gehyped? Bijna elk commercieel spel van een grote uitgever word wel gehyped om de ontwikkelings kosten er uit te halen. Als je kijkt naar doom 3, half life 2, fable allemaal gehypde spellen Alleen weet ik niet of al dat hypen het spel goed doet, vaak heb ik dan te (grote) verwachtingen zoals met fable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hebben jullie de video capture van de attract mode (wat voorbij komt als je de game op het titelscherm laat staan) gezien? Geweldig zeg! Zitten wel spoilers in dus pas op.

Briljante game wordt het _/-\o_

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
D³ schreef op 16 oktober 2004 @ 14:08:
Hebben jullie de video capture van de attract mode (wat voorbij komt als je de game op het titelscherm laat staan) gezien? Geweldig zeg! Zitten wel spoilers in dus pas op.

Briljante game wordt het _/-\o_
leuk om te weten dat je het spel al hebt.

wat bedoel je met spoilers? wat zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rikgoodhart schreef op 16 oktober 2004 @ 14:37:
[...]

met een spoiler word bedoeld dat vaak een deel van het verhaal verklapt word. dus als je dat kijkt zie je een stuk van het verhaal. Veel mensen vinden dat irritant dus geeft hij de waarschuwing als je dat ziet worden dingen verklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

Anoniem: 56386 schreef op 16 oktober 2004 @ 14:03:
[...]

Halo 2 is al zo gehypte dat het alsnog een miljoenenseller gaat worden..
dat vind ik echt onzine dat het zo veel gaat verkoopen door de hype

Hij gaat zo veel verkoop omdat halo 1 super goed was.
En dat hij zo veel ge hype word is logichies maar als deel 1 kut was geweest kun je halo 2 hypen wat je wil mensen zullen hem niet hallen.

Kijk maar naar Prince of Persia van ubi soft de werd ook veel ge hype en heeft niet veel verkocht terwel het een heelen goeden game is

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 94113 op 16-10-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

rikgoodhart schreef op 16 oktober 2004 @ 14:37:
leuk om te weten dat je het spel al hebt.

Ik heb Halo 2 helemaal niet, hoe kom je daar bij? Ik heb een filmpje gezien van de attract mode, meer niet.

Een spoiler is informatie die een verrassing prijsgeeft (denk aan plot twists, nieuwe spel elementen etc). De verrassing wordt dan verpest (spoiled).

[ Voor 27% gewijzigd door Dyxtra op 16-10-2004 14:46 . Reden: quote ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Anoniem: 6651 schreef op 16 oktober 2004 @ 02:32:
[...]
En jij denkt serieus dat je door die 10 minuten spelen kan beoordelen dat het HELE spel te donker is?

Bovendien is het al bullshit dat je zegt dat tegenwoordig ieder spel te donker is, tenzij je het over doom3 hebt :) Verander de instellingen van je tv eens misschien helpt dat.
Nee offcourse not, maar
spoiler:
je begint op een ruimte shop dat wordt aangevallen en je ziet dus weer geen hand voor ogen omdat (how convinient) de power eruit vliegt. Gevolg: je ziet geen hand voor ogen.

Nog een
spoiler:
Zelfs de intro filmpjes zijn erg donker, terwijl dat nergens voor nodig is imho. Ook al zit je in de ruimte.

Dat zuigt dus imho. Tuurlijk zal er in de andere levels best wel wat licht zitten, maar de oplossing voor veel game developers is vaak het spel lekker donker te maken.

Tony hawk underground 2 is ook zoiets. Daar moet de brightness van m'n TV echt naar 200 % omdat je anders (tijdens de nacht) bijna niets meer ziet. Dat maakt het spelen er imho niet leuker op.

Maargoed, wees gerust, zodra er een engelse release is, zal ik die ongetwijfeld weer bekijken en zal ik ook proberen om de eerste paar levels te spelen. Misschien dat engels geluid al een hoop scheelt. (De gehele HALO ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Laatst online: 07:31
Ik zou maar eens gaan kijken naar een nieuwe televisie dan, halo2 is alles behalve donker. Bij level 2 of 3 zit je overigens gelijk in de lichte heldere buitenlucht.

[ Voor 5% gewijzigd door salvador4 op 16-10-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

salvador4 schreef op 16 oktober 2004 @ 19:23:
Ik zou maar eens gaan kijken naar een nieuwe televisie dan, halo2 is alles behalve donker. Bij level 2 of 3 zit je overigens gelijk in de lichte heldere buitenlucht.
Ah :*) Goed om te horen, ik hou niet van die donkere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
  • Laatst online: 06-04-2022
megamuch schreef op 16 oktober 2004 @ 19:01:
[...]

Nee offcourse not, maar
spoiler:
je begint op een ruimte shop dat wordt aangevallen en je ziet dus weer geen hand voor ogen omdat (how convinient) de power eruit vliegt. Gevolg: je ziet geen hand voor ogen.

Nog een
spoiler:
Zelfs de intro filmpjes zijn erg donker, terwijl dat nergens voor nodig is imho. Ook al zit je in de ruimte.

Dat zuigt dus imho. Tuurlijk zal er in de andere levels best wel wat licht zitten, maar de oplossing voor veel game developers is vaak het spel lekker donker te maken.

Tony hawk underground 2 is ook zoiets. Daar moet de brightness van m'n TV echt naar 200 % omdat je anders (tijdens de nacht) bijna niets meer ziet. Dat maakt het spelen er imho niet leuker op.

Maargoed, wees gerust, zodra er een engelse release is, zal ik die ongetwijfeld weer bekijken en zal ik ook proberen om de eerste paar levels te spelen. Misschien dat engels geluid al een hoop scheelt. (De gehele HALO ervaring).
Ik denk dat je je tv maar eens moet gaan nakijken, want ik heb het hier ook gespeeld en het is echt niet te donker, heb nergens me zaklamp nodig.

Het is alleen jammer van dat franse nu, maar dat is opzich ook wel weer leuk, dan is het nog steeds leuk om hem voor de 2e keer in het engels te spelen(de gekochte dus).

Ik kan je wel vertellen dat halo2 het echt waard is!!! bij het eerste level denk je echt van...hmm..ja ok... Kom je bij het tweede level dan komen er een heleboel nieuwe dingen op je af, echt stukke leuker als halo1.

Het leverdesign is ook een HEEL stuk beter, ik heb nog geen 1 gekopieerd stukje gezien, zoals je bij halo1 wel had. Ik kan je zeggen voor mij maakt halo2 ze hype makkelijk waar.

Stoere dingen in het spel
spoiler:
dat level waar je als covenant speelt is echt stoer!!
Racen met de gohst is ook stoer. De hele sfeer in het spel is echt fantastisch.

[ Voor 6% gewijzigd door GoddXX2 op 17-10-2004 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111688

Dus elke lever van elke human en alien hebben allen een uniek design? Wow zeg, innoverend. Wat kun je met zo'n lever?

Ik heb halo 1 uitgespeeld bij iemand, met zijn tweeën, echt leuk. Dit kan nog steeds toch, coöp spelen met meerdere mensen door het verhaal heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111688 schreef op 17 oktober 2004 @ 07:04:

Ik heb halo 1 uitgespeeld bij iemand, met zijn tweeën, echt leuk. Dit kan nog steeds toch, coöp spelen met meerdere mensen door het verhaal heen?
Ja, je kan nog steeds met zijn 2en coop spelen. Zou erge zonde zijn geweest als ze dat in 2 eruit zouden hebben gehaald, dat vond ik het leukst van heel het spel coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 56386 schreef op 16 oktober 2004 @ 14:03:
[...]

Welk spel word er nou niet gehyped? Bijna elk commercieel spel van een grote uitgever word wel gehyped om de ontwikkelings kosten er uit te halen. Als je kijkt naar doom 3, half life 2, fable allemaal gehypde spellen Alleen weet ik niet of al dat hypen het spel goed doet, vaak heb ik dan te (grote) verwachtingen zoals met fable.
Idd snap wat je bedoelt. Hypen moet ook en dat is iets waar Nintendo jammergenoeg niks van heeft meegekregen. Zie Metroid Prime 2.

Die game word gelijkwaardig aan Halo 2 let maar op maar Nintendo heeft nog geen 1 marketing spotje ofzo op TV etc laten zien. Tsja dan moet je het maar net hebben van mond op mond reclame etc.

Maar laten we aub terug gaan naar Halo 2! :) Ik ga hem ook zeker halen voor mijn Xbox. :)

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 17-10-2004 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Laatst online: 22-04 20:11

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

GoddXX2 schreef op 17 oktober 2004 @ 00:56:
Stoere dingen in het spel
spoiler:
dat level waar je als covenant speelt is echt stoer!!
spoiler:
er zijn gewoon 2 verhaallijnen, dus je begint met Master Chief en tussendoor speel je als covenant (idd stoer).
Wat ook vet is, er zijn gewoon super veel wapens die je op kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Anoniem: 56386 schreef op 17 oktober 2004 @ 08:33:
[...]

Ja, je kan nog steeds met zijn 2en coop spelen. Zou erge zonde zijn geweest als ze dat in 2 eruit zouden hebben gehaald, dat vond ik het leukst van heel het spel coop.
alleen moet je dat wel op 1 xbox doen. Met meerdere wil niet :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:30
executor schreef op 17 oktober 2004 @ 20:58:
[...]

alleen moet je dat wel op 1 xbox doen. Met meerdere wil niet :/
Dus ook geen Co-op via Xbox-Live?, want dat zou juist 100x vetter zijn geweest.
Dat vind ik dan wel een klein min puntje aan Halo², maar ondanks dat lijkt het spel mij nog steeds super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6651

Heeft iemand m al uitgespeeld? Ik zit in level 9, in halo 1 zater er 10 levels... Mn broertje heeft de xbox ff meegenomen naar vrienden :( Ging trouwens best makkelijk, in een paar uur op heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Yonix schreef op 17 oktober 2004 @ 21:16:
[...]

Dus ook geen Co-op via Xbox-Live?, want dat zou juist 100x vetter zijn geweest.
Dat vind ik dan wel een klein min puntje aan Halo², maar ondanks dat lijkt het spel mij nog steeds super!!
Als het via direct link niet werkt(wat ik geprobeerd heb), zal die het op xbox live ook wel niet doen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
Ze hebben die feature er uit gehaald omdat het in de knoei komt met de AI, opzich ook logisch, als je AI de situatie inschat en de hand daarvan een keuze zou maken dan zou het totaal out of sync lopen aangezien het natuurlijk nooit helemaal precies gelijk loopt.

Al zullen zulke dingen nog wel te overbruggen zijn dmv de AI anders te maken. Je ziet ook bij de singleplayer dat het detail hoger ligt als bij de multiplayer. Om de locatie van alle enemy's te plaatsen over het netwerk zou de eisen van het netwerk een stuk omhoog schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 21-04 22:23
Modbreak:Ik heb enkele posts over de illegale versie van Halo 2 verwijdert, omdat deze totaal niks bijdragen aan dit topic. Diegene die de illegale versie spelen en hun ervaringen hier kwijt willen verzoek ik vriendelijk doch dringend een spoilertag te gebruiken. Posts die de nadruk leggen op het downloaden van de illegale versie, of het hebben van de illegale versie worden zonder pardon verwijdert en de betreffende user zal hierover een mailtje mogen ontvangen.

Let er dus nadrukkelijk op dat je niks post wat dit topic kan verzieken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
wat me is opgevallen is dat bij de coop en splitscreen met 2 personen ik geen 2 schermpjes meer bovenelkaar heb maar naast elkaar, dit is vreselijk irritant. Maar ik kan niet vinden waar ik het kan veranderen. In het menufilmpje (als je het menu lang stil laat staan) zie je wel coop met 2 schermen boven elkaar.

Ook weet ik niet zeker of hij breedbeeld ondersteund, ik heb wel gehoord dat dat zo was, maar bij mij start het spel op in 4:3.

Verder prachtig spel, ga het zeker weten kopen, al helemaal voor live, via xboxconnect is het al geweldig! Het is de beste fps die ik tot nu toe heb gespeeld, alleen hl2 gaat daar weer overheen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Voor zover ik weet ondersteunt Halo2 geen BB en dat van die coop hoorde ik idd al eerder :o Lijkt me idd naar. Hoop maar dat het ook anders kan ja...
Als je je xbox op bb hebt ingesteld zou zo'n spel automatisch in bb moeten gaan volgens mij. Gebeurt bij Burnout2&3 en PGR2 wel ieg. Dacht ik :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

schnumi schreef op 17 oktober 2004 @ 09:08:
[...]
Idd snap wat je bedoelt. Hypen moet ook en dat is iets waar Nintendo jammergenoeg niks van heeft meegekregen. Zie Metroid Prime 2.

Die game word gelijkwaardig aan Halo 2 let maar op maar Nintendo heeft nog geen 1 marketing spotje ofzo op TV etc laten zien. Tsja dan moet je het maar net hebben van mond op mond reclame etc.

Maar laten we aub terug gaan naar Halo 2! :) Ik ga hem ook zeker halen voor mijn Xbox. :)
Je hebt helaas wat Nintendo gelijk. Toen ik mijn Cube kocht, was het echt door het Mario Sunshine filmpje op TV. Dat heeft een maand gedraaid, daarna nooit meer een Cube reclame gezien. Helaas, game is inderdaad de "Halo" voor de Cube.

Halo 2 is duidelijk al weer door iedereen gedownload .... *zucht* .... ben wel benieuwd, vooral of die MP level minder kaal zijn. Bij UT2k4 heeft ieder level een eigen karakter, niet alleen door layout, ook door textures etc die verschillen .... ik vond de MP levels in Halo er maar saai uitzien. Dat level van de E3 zag er wel redelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111688

Als het spel breedbeeld ondersteunt dan lijkt het me wel weer handig om splitscreen naast elkaar te hebben in plaats van onder elkaar. Als de tv groot genoeg is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 17-04 12:36
Nog 3 weken :P heb alvast een preorder neergelegd bij de intertoys...en dan de silverbox edition :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Mja ik haal waarschijnlijk beide edities, nog ff kijken hoe het geld op de bank ligt :p.

De trailers zien er zo vet uit ik kan echt niet wachten gewoon. De bungie update dat ze alles laten zien is ook heel erg cool dus ik ben benieuwd wat voor leuks er op de limited edition staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 111688 schreef op 20 oktober 2004 @ 17:40:
Als het spel breedbeeld ondersteunt dan lijkt het me wel weer handig om splitscreen naast elkaar te hebben in plaats van onder elkaar. Als de tv groot genoeg is dan.
Dan nog is boven elkaar fijner, geloof mij, ik rek het beeld namelijk gewoon wel uit en je hebt continue het gevoel dat je blikveld enorm smal is, bij halo 1 was dat gewoon ideaal. Ik vind het echt dom dat het in het filmpje wel normaal boven elkaar is...

Naja niets aan te doen, maar het neemt voor mij toch een stukje speelplezier weg, ik speel hem nu liever niet coop, maar gewoon lekker alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

DarkShadow schreef op 21 oktober 2004 @ 09:39:
[...]
Dan nog is boven elkaar fijner, geloof mij, ik rek het beeld namelijk gewoon wel uit en je hebt continue het gevoel dat je blikveld enorm smal is, bij halo 1 was dat gewoon ideaal. Ik vind het echt dom dat het in het filmpje wel normaal boven elkaar is...
Naja niets aan te doen, maar het neemt voor mij toch een stukje speelplezier weg, ik speel hem nu liever niet coop, maar gewoon lekker alleen.
Het veranderen van het splitscreen-gebeuren lukt dus niet? Damn, dat is wel ECHT jammer. Coop was juist zo koel bij Halo :/ Geen idee waarom ze dat veranderd hebben echt...

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Heb vanmiddag de limited edtion bij de frs gepreordered, en ik verheug me echt op 11 november :)

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik hoor nu van mensen dat de graphics van Halo2 tegenvallen? Iemand hier die er commentaar op wil geven? :P Er wordt gesproken over popups van textures enzo (zoals in Far Cry) dat je dus naarmate je dichterbij komt je betere textures voorgeschoteld krijgt, maar dat dingen dus inene veranderen als je 10 m verwijderd bent en dit nogal opvalt.

Verder lees ik dat de gameplay niet zo ok schijnt te zijn (wat besturing van voertuigen betreft).

Dus kan iemand die het al gespeeld heeft even (zonder te spoilen :P) zeggen hoe waar dit is? Want ik raak in paniek nu ik hoor dat H2 niet perfect is :P

* Okyah needs teh Halo2!!!222

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Ik heb gister redelijk wat uurtjes multiplayer gedaan, dat is me goed bevallen. maar dat was meer vanwege de gezelligheid/alcohol en de mensen dan vanwege het spel. De textures zijn erg "clean". Als je rondloopt door een veld doet het allemaal wat ziekenhuisachtig aan, verder zijn de cutscenes echt geweldig, maar demodels ingame dan weer een stuk minder. Voor de rest heeft het spel inderdaad last van enorme popping. Voorbeeld, filmpje: je hoort een vrouwenstem, je ziet een lege vliegtuigstoel
en een hele seconde later komt de vrouw pas tevoorschijn. Ik kan voor de rest niet alteveel zeggen over de singleplayer omdat ik die gewoon nog maar nauwewlijks gedaan.

Verder hebben we de hele tijd die mode gedaan dat je een doodshoofd zo lang mogelijk moet vastpakken (we hebben het omgedoopt tot capture the fag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 60967 schreef op 22 oktober 2004 @ 14:11:... Voor de rest heeft het spel inderdaad last van enorme popping. Voorbeeld, filmpje: je hoort een vrouwenstem, je ziet een lege vliegtuigstoel
en een hele seconde later komt de vrouw pas tevoorschijn....
Why, Bungie? WHY???? :/ Doe dan mindere textures/models, maar popups... ;(
Kga hem nog wel halen, maar vind dit wel echt heel zonde hoor :/ Ook dat coop met verticale splitscreen gaat.... Waarom dat soort gekke veranderingen/beslissingen? Vreemd...

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Okyah schreef op 22 oktober 2004 @ 13:57:
Ik hoor nu van mensen dat de graphics van Halo2 tegenvallen? Iemand hier die er commentaar op wil geven? :P Er wordt gesproken over popups van textures enzo (zoals in Far Cry) dat je dus naarmate je dichterbij komt je betere textures voorgeschoteld krijgt, maar dat dingen dus inene veranderen als je 10 m verwijderd bent en dit nogal opvalt.

Verder lees ik dat de gameplay niet zo ok schijnt te zijn (wat besturing van voertuigen betreft).

Dus kan iemand die het al gespeeld heeft even (zonder te spoilen :P) zeggen hoe waar dit is? Want ik raak in paniek nu ik hoor dat H2 niet perfect is :P

* Okyah needs teh Halo2!!!222
pff het is niet perfect, maar wel erg dichtbij dus maak je maar niet druk hoor, ik vind de graphics gewoon erg mooi, soms zelfs werkelijk prachtig, de cutscenes zijn idd geweldig. En de multiplayer is ook dik in orde, ik val eigenlijk alleen over het ontbreken van breedbeeld en de verandering in splitscreen. Gewoon kopen die hap dus. Het is de beste fps en de enige concurrent is halflife 2, die zal hem alleen kunnen verslaan.

(btw, de ai is ook echt geweldig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja maar ineens popuppende textures zijn toch echt grote fouten hoor. Dan liever iets mindere kwaliteit waardoor je wel gewoon lekker smooth kan spelen.

Ach het zal vast wel een topper zijn daar twijfel ik niet aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
DarkShadow schreef op 22 oktober 2004 @ 23:49:
[...]

pff het is niet perfect, maar wel erg dichtbij dus maak je maar niet druk hoor, ik vind de graphics gewoon erg mooi, soms zelfs werkelijk prachtig, de cutscenes zijn idd geweldig. En de multiplayer is ook dik in orde, ik val eigenlijk alleen over het ontbreken van breedbeeld en de verandering in splitscreen. Gewoon kopen die hap dus. Het is de beste fps en de enige concurrent is halflife 2, die zal hem alleen kunnen verslaan.

(btw, de ai is ook echt geweldig)
Het ontbreken van breedbeeld :?
Bij mij doet iet het juist wel in breedbeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:46
Anoniem: 60967 schreef op 22 oktober 2004 @ 14:11:
Ik heb gister redelijk wat uurtjes multiplayer gedaan, dat is me goed bevallen. maar dat was meer vanwege de gezelligheid/alcohol en de mensen dan vanwege het spel.
Ben je weer aan het patseren met je ILLEGALE VERSIE.
Alcoholist......
Maar even terzijde, goed dat bungie wat met de voertuigen heeft gedaan, anders zou het weer exact hetzelfde zijn als halo1, de turboknop is erg fijn bij de ghost,
en de toeter bij de warthog is helemaal geweldig.
vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

JacquesDoekjes schreef op 23 oktober 2004 @ 21:05:
[...]
Ben je weer aan het patseren met je ILLEGALE VERSIE.
Alcoholist......
Ehm, -vliegtuig- was enkel behulpzaam, hoor. Ik vroeg naar ervaringen.
Maar even terzijde, goed dat bungie wat met de voertuigen heeft gedaan, anders zou het weer exact hetzelfde zijn als halo1, de turboknop is erg fijn bij de ghost,
en de toeter bij de warthog is helemaal geweldig.
vette shit!
Ehm, heb jij zelf dan geen illegale versie? 8)7
Maar vertel eens, hoe is de besturing van de warthog nu bijvoorbeeld? Kben best gewend geraakt aan die controls namelijk :o Of gaat het enkel om extra functies? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Laatst online: 13:46
Haha nee ik ken vliegtuig,
vandaar ook het spelen van de illegale versie.
Als je controls beheerst van halo1 dan heb je geen problemen met voertuigen
in halo2. Ik heb zelf niets gemerkt van andere reactie tijden van de warthog.
Het zal wel iets sneller draaien zoals ze vertelden, maar ik had totaal geen problemen met sturen.
vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Oh, ok :D Ik twijfelde btw al even :P Vooral door dat "alcoholist..." :+
Maarja :P
Maar de warthog draait dus alleen sneller :) Mkae, ik had geen problemen met de controls, dus dat wordt prob weer leuk :Y) Mjah, eerste keer had ik wel iets van :? maar dat was slechts voor enkele seconden :P
Maar damn, nog langer dan 2 weken :/ Bijna 3 :|

Kzit nu btw te twijfelen of ik em direct zal halen... Dit omdat ik m'n speakerset wat wil gaan upgraden en het misschien nog koeler is H2 met die nieuwe set te spelen 8)7
Maar ik wil em zooo graag ;( ARGH :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
over dat stukje met het breedbeeld is eigenlijk onzin, als je je xbox instelt op breedbeeld dan wordt hij inderdaad verticaal verdeeld en als hij nomaal staat dan wordt hij horizontaal verdeeld.

Bij de warthog zitten er een aantal leuke nieuwe snufjes die ik na een kleine 10 uur spelen pas doorhad, zo zitten er ook dingen voor de banshee.

Je kan nu met je warthog slippen, als je a ofzo ingedrukt houd dan zal je slippen en daardoor een erg scherpe bocht kunnen maken. Bij de banshee zal je kunnen "strafen" door de lucht, je maakt een zijwaardse koprol.

Over dat stuk met die controls, ze hebben het denk ik zo gelaten omdat je als je nu aan het spelen bent je niet op te letten hoeft of je wel goed stuurt etc, daar gaat het helemaal niet om in halo. Je rijd gewoon naar je doel toe. Je moet natuurlij nog steeds wel een beetje sturen om niet over de kop te gaan(al gaat dat een stuk minder snel).
Je moet wel een stuk beter opletten of je niet ergens overheen en/of tegen aan rijd, je zal hierdoor je voertuig beschadigen, wat weer nadelig is voor de sterkte van het voertuig...

[ Voor 33% gewijzigd door GoddXX2 op 25-10-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yellow_feet
  • Laatst online: 16-04 21:37

yellow_feet

Opperwijsneus

1e post.. huldiaal :+ ,

jullie klagen over die splitscreen mode bij coöp... (verticaal gesplit ipv horizontaal) is het dan ook zo dat bij multiplayer, als je met twee man op 1 xbox zit, je hetzelfde hebt, of is het dan wel boven elkaar.. anders zou dat heel onlogisch zijn....

[ Voor 7% gewijzigd door yellow_feet op 26-10-2004 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
GoddXX2 schreef op 25 oktober 2004 @ 20:34:
over dat stukje met het breedbeeld is eigenlijk onzin, als je je xbox instelt op breedbeeld dan wordt hij inderdaad verticaal verdeeld en als hij nomaal staat dan wordt hij horizontaal verdeeld.

Bij de warthog zitten er een aantal leuke nieuwe snufjes die ik na een kleine 10 uur spelen pas doorhad, zo zitten er ook dingen voor de banshee.

Je kan nu met je warthog slippen, als je a ofzo ingedrukt houd dan zal je slippen en daardoor een erg scherpe bocht kunnen maken. Bij de banshee zal je kunnen "strafen" door de lucht, je maakt een zijwaardse koprol.

Over dat stuk met die controls, ze hebben het denk ik zo gelaten omdat je als je nu aan het spelen bent je niet op te letten hoeft of je wel goed stuurt etc, daar gaat het helemaal niet om in halo. Je rijd gewoon naar je doel toe. Je moet natuurlij nog steeds wel een beetje sturen om niet over de kop te gaan(al gaat dat een stuk minder snel).
Je moet wel een stuk beter opletten of je niet ergens overheen en/of tegen aan rijd, je zal hierdoor je voertuig beschadigen, wat weer nadelig is voor de sterkte van het voertuig...
hmm toch maar mn xbox ff anders gaan instellen dan... ik heb hem op breedbeeld ingesteld, maar als ik het spel opstart springt mn tv terug naar 4:3 en start hij dus niet in breedbeeld op, maar ik heb wel 2 balken naast elkaar en dus niet horizontaal verdeeld. Ik ben benieuwd of ik dat probleem ook heb als ik de legale versie opstart zonder modchip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Laatst online: 17-04 23:18
GoddXX2 schreef op 25 oktober 2004 @ 20:34:
Yup. Bij mij is coop ook gewoon horizontaal opgesplitst. Dus mensen wees niet getreurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 06:48
weet iemand trouwens of er nog meer halo boeken komen?
ik had toen halo voor de pc uitkwam de eerste 2 boeken gekocht en hoorde toen van de 3e, door omstandigheden dacht ik pas 3 weken terug weer aan dat boek, meteen gekocht en gelezen, maar ben toch wel benieuwd of er een 4e boek komt die bijv de storyline van halo 2 ongeveer volgt zoals halo: the flood dat ook met halo 1 deed.

ik vind de boeken overigens net zo, zo niet leuker dan het spel. mischien dat dat met halo 2 veranderd.

heb dan maar 2 andere boeken van eric nylund(auteur fall of reach/first strike) als pleister op de wonde besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
Ik weet niet of jullie het al wisten (of dat het langs is geweest), weet ook niet zeker of die een spoiler is...
maar halo² heeft van de OXM het hoogste cijfer heeft gekregen. een 9.7
0,2 aftrek voor het einde, waar ik het absoluut mee eens ben...

Geniet van Halo2 ;x ik vrees dat je nl. dan nog een keer 3-4 jaar moet wachten..

maar verder :P pwn! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:16
Kreeg net mail... op http://www.gameconnect.info staan 110 in-game screenshots :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
25287 schreef op 20 oktober 2004 @ 23:22:
Mja ik haal waarschijnlijk beide edities, nog ff kijken hoe het geld op de bank ligt :p.

De trailers zien er zo vet uit ik kan echt niet wachten gewoon. De bungie update dat ze alles laten zien is ook heel erg cool dus ik ben benieuwd wat voor leuks er op de limited edition staat :)
Heb jij ff mazzel dat je geen fan van Half-Life bent (of ben je dat wel), want dan moet je er gelijk 5 kopen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste