Bij zowel powerDVD als bij windows mediaplayer krijg ik wit beeld wanneer ik een dvd af wil spelen. Het geluid doet het wel prima. Wanneer ik hardware acceleration inschakel als optie bij powerDVD doet hij het wel alleen mist hij dan een zootje kleuren (videokaart heeft slechte decoder denk ik).
Maar goed, heeft het altijd prima gedaan alleen sinds aanschaf van windows server 2003 krijg ik hem niet meer aan de gang. Vanzelfsprekend heb ik win2k3 getweaked zodat directx en hardware acceleration e.d. wel werkt. Verder heb ik al nieuwe detonators alsmede een aantal dvdcodecjes geprobeerd. Kan iemand mij verder helpen?
Maar goed, heeft het altijd prima gedaan alleen sinds aanschaf van windows server 2003 krijg ik hem niet meer aan de gang. Vanzelfsprekend heb ik win2k3 getweaked zodat directx en hardware acceleration e.d. wel werkt. Verder heb ik al nieuwe detonators alsmede een aantal dvdcodecjes geprobeerd. Kan iemand mij verder helpen?
[ Voor 8% gewijzigd door Rafe op 30-08-2003 21:57 . Reden: entertje doet wonderen voor leesbaarheid ]