Toon posts:

Wit beeld bij DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij zowel powerDVD als bij windows mediaplayer krijg ik wit beeld wanneer ik een dvd af wil spelen. Het geluid doet het wel prima. Wanneer ik hardware acceleration inschakel als optie bij powerDVD doet hij het wel alleen mist hij dan een zootje kleuren (videokaart heeft slechte decoder denk ik).
Maar goed, heeft het altijd prima gedaan alleen sinds aanschaf van windows server 2003 krijg ik hem niet meer aan de gang. Vanzelfsprekend heb ik win2k3 getweaked zodat directx en hardware acceleration e.d. wel werkt. Verder heb ik al nieuwe detonators alsmede een aantal dvdcodecjes geprobeerd. Kan iemand mij verder helpen?

[ Voor 8% gewijzigd door Rafe op 30-08-2003 21:57 . Reden: entertje doet wonderen voor leesbaarheid ]

Verwijderd

Topicstarter
nobody?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Gebruik eens een echt Desktop OS in plaats van een Server-OS te verminken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:39
Heb ik al eens gelezen in een topic over W2K3.
Kwam door powerdvd.
In dat topic stond volgens mij geen oplossing.
Ik heb ook W2K3 en een nieuwe versie van powerdvd en nergens last van...

• RSchellhorn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:28
Ik heb in media player gewoon goed beeld onder win 2k3. Hiervoor gebruik ik de codec van kazaa light. Maar ook met powerdvd xp werkt het goed. Het moet dus gewoon kunnen.
M'n videokaart is een Ati M9 (9000 core dus)

Ik moet wel zeggen dat mijn overlay settings na het gebruik van powerdvd helemaal verkeerd stonden. Daarom ben ik over gegaan op media player.

[ Voor 38% gewijzigd door RSchellhorn op 30-08-2003 21:20 . Reden: stukje er bij ]

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)