Welk merk CDR(W) voor Cyberhome 405?

Pagina: 1
Acties:

• napauleon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik ben bezig om mijn verzameling SVCD's uit te breiden, maar bij veel merken cd-r's gaat het afspelen op de dvd speler soms fout en kun je dus je gebrandde cd weggooien.
Maar welk merk cd zet een SVCD er altijd goed op en is goed leesbaar door de dvd speler.

De laser van de dvd speler is nog goed. De speler is net nieuw.
( een cyberhome 405)

Verwijderd

Die cyberhome heb ik ook. Bij mij werkt het meeste goed. Meestal gebruik ik Traxdata (te koop bij blokker) en zelfs die Aldi Medion werken goed.

Als je vooral twijfelt, koop dan gewoon even RW om uittetesten. Ook kan je proberen je Firmware van je dvd speler te upgraden en/of SVCD's branden met jolied mode uit.

Denk wel dat er genoeg over staat, ook op het forum :)

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Heb een Cyberhome 505, maar RW's vindt deze niet altijd al te fijn

If you choose to criticise you choose your enemies

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik gebruik bijna altijd cd-r's van Maxell (te koop bij shop.cdfreaks.com voor €9,00 per 25 op spindel) en heb er nog nooit last mee gehad.

If you can't beat them, try harder

• Patjen69
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-02 15:27
napauleon schreef op 28 August 2003 @ 21:30:
Ik ben bezig om mijn verzameling SVCD's uit te breiden, maar bij veel merken cd-r's gaat het afspelen op de dvd speler soms fout en kun je dus je gebrandde cd weggooien.
Maar welk merk cd zet een SVCD er altijd goed op en is goed leesbaar door de dvd speler.

De laser van de dvd speler is nog goed. De speler is net nieuw.
( een cyberhome 405)
ikzelf heb meer dan 400 svcd ondertussen gebrand en heb de beste ervaringen met princo cdr (in tegenstelling tot hun dvdr zijn deze wel goed) en de absolute top zijn de tayo yuden cdr's.
Wat echter nog veel meer belangrijker is , is dat je ze met max 8x speed mag branden.
Zeker wanneer je een ietwat kieskeurige standalone heb. Mijn pioneer dvd speler speelt alles af met perfect beeld, behalve wanneer ik sneller dan 8x brand.
Tenslotte duurt het encoderen al lang genoeg om dan heel de boel te verzieken door gauwgauw 2 minuten te willen winnen bij het branden niet ??

succes,

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-03 12:02
av>om

cd'tjes zijn opslagmedia :)

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-03 17:08

The Third Man

The Third Jellyfish

Ik gebruik altijd mijn standaardmerk CD-R, namelijk Philips. Nooit problemen mee gehad, maar ik heb pas voor zo'n 3 verschillende standalones SVCD's gebrand. Ook gewoon op max speed (24x op mijn DRU-500A) gefikt.

Verwijderd

Ik heb hier een lading Imation en Fujitsu Siemens en met beide zeer goede ervaringen.
Maar als k zou moeten kiezen dan zou ik voor de Imation gaan omdat deze een iets betere reflector laag heeft.
En als je echt massa wilt gaan branden net zoals ik deed met al mijn films (142 stuks x2) dan ga je gewoon voor Mmore :D

Verwijderd

Ik heb ook een Cyberhome DVD speler.
Heb laatst een film gedownload in SVCD formaat (bin & cue files) netjes gebrand op CD-ROM (Nashua) en geprobeerd af te spelen op m'n DVD speler.
CD1 doet het vreemd genoeg niet, CD2 wel. Hij geeft aan dat ie ze wel ziet als SVCD's.
In mijn DVD speler van m'n pc doen ze het wel allebei, PowerDVD geeft ook netjes aan dat het een Svcd is.

What could be the problemo?
Pagina: 1