• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Topicstarter
Ik heb op diverse topics al wat gelezen over dit onderwerp, maar geen enkele heeft een oplossing waar ik mee verder kan.

Ik heb net een IRDA voor mijn pc gekocht alles werkt goed met een nokia 8910i, maar niet met mijn nokia 6100. Met afbeeldingen zegt nokia pc suite 5.1 dat ie het niet naar de telefoon kan laden bij beltonen gaat ie tot halverwege en stopt het en zegt dat het niet lukt.

Ik kan wel zaken van mijn telefoon naar mijn pc transferen.

Enig idee wat ik fout doe?

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-02 10:35
MObiMB Mobile Media Browser... dat is voor mij het enige programma dat goed kan werken met mn 6100, die Nokia suite loopt ook geen meter bij mij. Wel eerst proggie starten voor je de ir aan zet op je foon.

no comment

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat voor hardware gebruik je? Sweex USB-Irda toevallig? Ik gebruik Oxygen software in deze combinatie en dat werkt als een speer (als je de drivers tenminste installeert voordat je hem aansluit ;) )

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Topicstarter
Nou voor zover ik het weet is het een merkloze voor 40 euro. WBT-3052 dit is het type nummer.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Topicstarter
Best grappig nu werkt nokia suit perfect. Altijd fantastish hoe sommige zaken op je pc na een nacht veranderen zonder dat je er aan zit.