Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
disclaimer:
* Magic kan niet aansprakelijk gehouden worden voor eventuele schade.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Of kijk bijvoorbeeld hier eens: http://www.mvps.org/inetexplorer/answers4.htm#search_engine
Verder registerverwijzingen inderdaad doorlopen, de homepage van startium, enzovoort
Ik ben toch maar een zoekactie gestart, wie weet vindt hij iets buiten m'n wwwroot @ localhost en win etc
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Dat is het enige dat ik niet kan plaatsen bij de search
Nee, zie 1e postCompubiter schreef op 28 August 2003 @ 21:20:
Kun je niet gewoon via Configuratiescherm -> Software hem deinstalleren?
registerverwijzingen? waar vind ik die en wat doe ik ermee?Of kijk bijvoorbeeld hier eens: http://www.mvps.org/inetexplorer/answers4.htm#search_engine
Verder registerverwijzingen inderdaad doorlopen, de homepage van startium, enzovoort.
* Thijsmans start nu homepage startium op
/edit: anders post ik even 3x achter elkaar
[ Voor 7% gewijzigd door Thijsmans op 28-08-2003 21:33 ]
Start -> run -> regedit? Ctrl - F op Startium.Prammenhanger schreef op 28 augustus 2003 @ 21:33:
registerverwijzingen? waar vind ik die en wat doe ik ermee?

Moet ik de geselecteerde DLL weggooien?
* Thijsmans denkt het wel, maar wil meer dan denken
/edit: register vindt niks.
/edit2: dll gedelete, ik start browser op:

* Thijsmans wordt een beetje moe van dit gespef.
[ Voor 32% gewijzigd door Thijsmans op 28-08-2003 21:47 ]
Verwijderd
Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10
waarom zegt dan gelijk niemand dat ik een update moet halen
Verwijderd
Nog meer mensen ervaring hiermee? Ik zie niets in het register. Er worden geen onbekende processen opgestart in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
De werkbalk heet search. Hem uitvinken werkt niet, want dan vingt hij zichzelf natuurlijk weer aan. Ik kan ook geen actief proces vinden wat daar verantwoordelijk voor kan zijn.
Grappig overigens dat de TS bijna hetzelfde searchcommando heeft gebruikt om er achter te komen van wie het is als ik.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 00:11 ]