Als dit een troll is...

Pagina: 1
Acties:

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
...ben ik in werkelijkheid Christina Aguilera.

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=839604

Goed, blijkbaar kan AMD ook niet spellen en wordt de combinatie van "Appaloosa" en "Thoroughbred" ook door AMD gezien als Applebred, en een 0:Overbodig, alla, daar kan inkomen. Maar een -1: Troll? Dat zijn IMHO toch een andere categorie reakties.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX heeft de reactie naar een magere 1 interessant gemod

edit:

Mager naar score (0.56) that is.

[ Voor 29% gewijzigd door KeX op 28-08-2003 21:12 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

-1: troll is idd een beetje te negatief. Omhoog gemod naar 0 :)

Echter één kleine kanttekening, wanneer je een spelfout vermoed kun je dit beter in het vervolg melden in Tweakers.net Frontpage Feedback, zie ook de TFF - Veel gestelde vragen :)

edit:

type te langzaam, blijkbaar. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Longbeard op 28-08-2003 21:14 ]

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Puntje bijgegeven, hij staat nu op +1. Dat betekent een penalty voor de trollers en terecht want het is geen troll.

• KeX

KeX

Longbeard schreef op 28 August 2003 @ 21:12:
-1: troll is idd een beetje te negatief. Omhoog gemod naar 0 :)

Echter één kleine kanttekening, wanneer je een spelfout vermoed kun je dit beter in het vervolg melden in Tweakers.net Frontpage Feedback, zie ook de TFF - Veel gestelde vragen :)
Het gaat hier eerder om de verwarring omtrent de schrijfwijze dan om de gespotte spelfout.

Overigens kent Jasper hier de weg wel hoor. ;)

* KeX haalt legendarische duron oc topics naar boven.

;)

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

* Superdeboer heeft er een 0 gemodereerd aangehangen.

Enerzijds ben ik van mening dat de post wellicht beter op "0 overbodig" zou kunnen staan, omdat blijkt dat de inhoud niet voldoende op feiten gegrond is. Anderzijds hecht ik ook veel waarde eraan dat onterechte trolls bestraft worden. Dat laatste belang weegt hier het zwaarst wat mij betreft, omdat dit in de verste verten niet voldoet aan de omschrijving van een troll. Hou 'm maar op 1 dus. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Het is eigenlijk een 0, de informatie die Jasper geeft is verkeerd en berust op een misverstand: nieuws: AMD bevestigt komst Duron 'Applebred'

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Applebred is de juiste spalling ;)

Dat kan je overigens hier lezen: http://www.xbitlabs.com/news/cpu/display/20030820111948.html Hierin geeft Xbitlabs zelf toe dat ze in eerste instantie met "Applabred" de foute spelling te pakken hadden. Sterker nog, Xbitlabs heeft het artikel waar jij naar verwijst al geupdate naar de correcte spelling :o

Daarnaast krijg je een puntje omdat je een interresante vraag hebt mbt de Appaloosa en Applebred. +1 in totaal dus.

Er staat op dit pagina wel een paar reacties te hoog gemod overigens. Heb ze al wat bijgewerkt.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Superdeboer schreef op 28 augustus 2003 @ 21:38:
* Superdeboer heeft er een 0 gemodereerd aangehangen.

Enerzijds ben ik van mening dat de post wellicht beter op "0 overbodig" zou kunnen staan, omdat blijkt dat de inhoud niet voldoende op feiten gegrond is. Anderzijds hecht ik ook veel waarde eraan dat onterechte trolls bestraft worden. Dat laatste belang weegt hier het zwaarst wat mij betreft, omdat dit in de verste verten niet voldoet aan de omschrijving van een troll. Hou 'm maar op 1 dus. :)
Met het laatste ben ik het toch niet geheel eens. Het moddereren is er om de reacties te beoordelen en zo de leesbaarheid van de nieuwsposting te vergroten. Mijns inziens, is het niet de bedoeling, om een tweaker die er een troll uitdeelt, onterecht of niet te bestraffen. Ik stel dan ook voor om deze reactie op 0 overbodig te plaatsen.

• KeX

KeX

Het aanhalen van het misverstand an sich, ook T.net maakte de fout zoals blijkt uit de aangehaalde link, is voor mij genoeg voor eeen reactie op standaard leesniveau. En dat is een 1. :)

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
KexDaFlex schreef op 28 August 2003 @ 21:17:
[...]
Overigens kent Jasper hier de weg wel hoor. ;)

* KeX haalt legendarische duron oc topics naar boven.

;)
Heh. Ik wist niet dat er nog mensen waren die zich dat nog herinneren, dat is tenslotte al heeeeel lang geleden :)

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Jasper Janssen schreef op 28 August 2003 @ 23:01:
[...]

Heh. Ik wist niet dat er nog mensen waren die zich dat nog herinneren, dat is tenslotte al heeeeel lang geleden :)
Mijn eerste userid stamt ook uit die periode :P (Dont ask :X)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Teckna schreef op 28 August 2003 @ 23:27:
[...]

Mijn eerste userid stamt ook uit die periode :P (Dont ask :X)
Kloontjes alert! :*

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
hij staat al op |ia :P
Pagina: 1