Toon posts:

[Winamp/NForce] MP3 going nuts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste twee dagen flipt Winamp regelmatig bij het afspelen van mijn mp3's. De bitrate indicator geeft heel veel verschillende bitrates aan, de equalizer schiet op alle frequenties op maximaal en het geluid valt nog het best te vergelijken met een vastlopende centrifuge...
Dit gebeurt spontaan op telkens dezelfde punten in het af te spelen bestand.
Winamp doet het niet bij al mijn mp3's maar ik kan het effect wel herhalen als ik dezelfde mp3 opnieuw afspeel.
Ik gebruik winamp versie 2.91 onder windows xp met sp1, en de nieuwste nforce drivers.
Heeft iemand een id hoe ik hier weer vanaf kom?

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Waarschijnlijk gewoon verneukte mp3tjes van kazaa, doen de platenmaatschappijen, heb het zelf ook vaak genoeg gehad... correct me if i'm wrong :+

edit:

opnieuw downen dus en hopen dat ie niet verneukt is of een originele cd kopen...

[ Voor 28% gewijzigd door BoyGenius op 28-08-2003 19:42 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:20

Remy

I usually get 100% accuracy

Nog geen idee, maar ik ben zelf ook op jacht, oftewel: ik heb er ook last van. Na een half uurtje a uurtje winamp draaien, ineens in een nummer dat hij hangt op een gedeelte of meerdere gedeeltes van hetzelfde nummer tegelijk speelt. Win2k met SP4, A7N8X Deluxe ook met nieuwste nForce2 drivers. Mijn versie van Winamp is iets ouder: 2.81.

Zeer vreemd, want ik heb dit bord al ruim een half jaar, en nog niet eerder gehad dan afgelopen week ongeveer :?

edit: reactie op hierboven: zowat AL mijn mp3s komen van mijn eigen cd's, dus die vlieger gaat niet op dat de mp3s gaar zijn, maar ik zal er eens op letten met andere MP3s, wie weet.

[ Voor 17% gewijzigd door Remy op 28-08-2003 19:43 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook. Met Winamp 3 had ik hier vaak last van nu met de oudere winamp 2.91 geen problemen meer.