Toon posts:

probleem met hpt366 controller.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben de gelukkige eigenaar van een abit B6-II en nu heb ik nog een u66 schijfje liggen wat ik op de hotrod controller wil laten draaien. Aangesloten, geinstalleerd en lachen maar, hellaas gaat dat niet door bij mij. Ik heb 1 en al probleem met die controller. Als ik wat van het netwerk kopieer op de hd wat op de hpt366 controller hangt dan hangt het systeem binnen 1 minuut. Ik alle hardware eruit gehaald, en eens van partitie naar partitie gekopieerd. Hangen deed die toen pas na 3 minuten. Ik heb de voeding al vervangen en alles, niks werkt. Ik het ding meegesleept naar de TD van paradigit, en daar heeft de machine mooi 25 gig over een 100mbit netwerkje gepompt, zonder ook maar 1 keer te hangen. Dus ik blij, want ik had het systeem dus nu aan het draaien. Maar thuis aangekomen blijft het probleem. Ik heb het systeem geaard aangesloten, en ik zou echt niet weten wat ik nog zou kunnne proberen of doen om dit op te lossen. Iemand een ideetje???

alvast bedankt.

mzzl

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
Gebruik je wel udma66 kabeltjes (met 80 aders)? En weet je zeker dat je stopcontact geaard is, en dat er niet een geaard stopcontact op zit wat eigenlijk niet geaard is? (een leuke test is om even 1 voor 1 contact te maken tussen beide polen van je stopcontact en de 'aarde' van je stopcontact >:) Als het licht uit gaat is-ie goed geaard.)

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de aarde zelf erheen gelegd vanuit de meterkast. En de aarde doet het goed. Ik heb zelfs het potentieel gemeten tussen aarde en nul/fase. Dit is 3 volt. Mag maximaal 12 volt zijn dacht ik me te herinneren van mijn opleiding. Dus dat zit ook wel goed. NOg iemand wat anders wat ik kan proberen? Misschien aarde eens eraf halen???

mzzl

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Dat aarde heeft er geen flikker mee te maken denk ik. Ik had er zelf ook erg veel last van vroeger. De oplossing was bij mij de nieuwste beta drivers van Abit evt. met een bios update. Op udma33 zou hij sowieso zonder hangen moet lopen.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Gebruik de search eens, ik heb al 100000x een complete uitleg gegeven....

Verwijderd

Topicstarter
Op udma33 doet hij het ook zonder problemen. Ik kan wel nieuwe drivers downloaden, zou misschien wel helpen, maar hoe verklaar je het dan dat die het op mijn werk wel goed doet? Dus daarom ben ik naar andere dingen aan het kijken. Tot zover had ik alleen voeding en aarde in gedachte, maar misschien weten jullie nog wat.

mazzel
Pagina: 1