Internet Explorer 6.0 blanco pagina.

Pagina: 1
Acties:

• Xino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 22:13
Op deze Win 98 bak waar ik achter zit heeft een probleem namelijk dat: Als ik een link van een site wil openen dus bij voorbeeld: gathering.tweakers.net dan krijg ik eerst een blank scherm met daar in de link naar de site en die werkt pas als ik op stoppen en vernieuwen heb geklikt. Nou heb ik eerst het stukje uit SA-FAQ gedaan dat werkt niet want ik blijf het zelfde probleem houden. Heb ook al Internet exproler 6.0 opnieuw geinstaleerd zonder enig effect. Zelf heb ik Ad-aware der al over gehad, virus scanners, Temp files opgeruimd en dan het stukje van de SA-FAQ door het register te controleren en zonodig bij te werken ook al gedaan. dus ben btje out of options. Iemand nog enig id?

[ Voor 20% gewijzigd door Xino op 28-08-2003 18:24 ]

Learn from yesterday, Life today, Hope for tommorow

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 04 November 2002 @ 12:23:
Dat probleem had ik ook.

Als je in de bron van de pagina kijkt zie je dat de pagina URL anders is dan in je adresbalk.
Als je die URL van de bron copy/paste in je adresbalk, doet ie het wel.

Met andere woorden: Alleen een wit scherm als de URL in de adresbalk niet overeenkomt met die in de bron van de pagina. Alleen directe URL's worden geaccepteerd.

Oplossing:
Meta-refresh moet enabled zijn anders krijg je de blanco pagina's te zien!

Extra -> Internet Opties -> Beveiliging -> Aangepast Niveau -> META REFRESH toestaan -> Inschakelen.

This should solve the problem. :)
Internet Explorer hyperlinks acting wierd
Kijk eens of dit aan staat dus.

Geen firewall draaien die teveel afschermt?

Je bent in ieder geval niet de enige. Bij sommige werkt herinstalleren wel, andere geven helaas geen feedback of hun probleem is opgelost. Herinstallatie heb je wel gedaan zoals beschreven staat in dit artikel? En hebben alle sites problemen, of alleen sites die met Javascript werken? Anders moet je even de beveiligingsinstellingen resetten naar default.