Ik heb in de search gekeken en daar staan (natuurlijk) een hele hoop gevallen van vastgelopen Windows XP installaties maar niet met hetzelfde probleem als ik; het in eerste instantie copieren van de bestanden verloopt wel goed, maar zodra het grafische gedeelte van de installatie aan de beurt is haakt windows af met de boodschap: "De hardwareconfiguratie wordt gecontroleerd" om vervolgens nooit meer te stoppen met controleren...
Ik probeer windows xp te installeren op een moederbord met alles onboard (m.a.w. ik gebruik echt alleen datgene wat strict noodzakelijk is, geen PCI kaarten ofzo) en op drie andere computers met een exact identieke hardwareconfiguratie verliep de installatie vanaf de zelfde cd gewoon soepeltjes.
Iemand een idee? Misschien maar gewoon terug naar de winkel ermee?
Ik probeer windows xp te installeren op een moederbord met alles onboard (m.a.w. ik gebruik echt alleen datgene wat strict noodzakelijk is, geen PCI kaarten ofzo) en op drie andere computers met een exact identieke hardwareconfiguratie verliep de installatie vanaf de zelfde cd gewoon soepeltjes.
Iemand een idee? Misschien maar gewoon terug naar de winkel ermee?